Gewoon vaak koekjes bakken of een appeltaart Ik word er wel dik van, maar niets ruikt zoooo lekker In het toilet heb ik zo’n duur rituals ding staan. Ik let altijd goed op na een vakantie hoe mijn huis ruikt, maar dit huis is heerlijk geurloos. Hier voor een 125 jaar oud huis wat weleens muffig kon ruiken. Dus zo lang dit huis niet vreemd ruikt, ook geen extra geurtjes.
Helaas ruik ik onze hond momenteel heel erg. En in de zomer ruikt het huis wat muf. Scent chips ruik je na 1x branden al niet meer. Tijd voor iets nieuws.
Ik ruik onze hondjes ook! Heb als kerstpakket een elektrische diffuser besteld. Komt vandaag binnen als het goed is dus ik kan binnenkort ervaringen delen
Ik heb laatst een lampe berger gekocht, met 5 geurtjes, maar vind ze allemaal niet lekker. Veel te overheersend. Ik houd het bij de geurstokjes en spray van rituals.
Dus je neemt een neutrale geur en een normale geur van lampe berger en dan is hij niet zo overheersend? Sorry, Nog niet zo bekend met dat merk.
Lampe Berger heeft echt héél veel verschillende geurtjes en ook neutrale (als je de lucht in huis gewoon ‘neutraal’ zou willen hebben. Ik doe gewoon van beide een beetje in de lampe Berger. In winkels waar ze deze verkopen hebben ze wel van die testers om even te ruiken. Wij woonden naast mensen uit Sri Lanka en de buurvrouw kookte echt elke dag heel wat uur. Ons afzuigkapkanaal was gedeeld dus als haar kap aanstond kwam alle lucht bij ons (geen aanrader en al helemaal niet als je zwanger bent). Toen schreef iemand hier vaak zo blij te zijn met de lampe Berger (ik dacht Tuc) dus die heb ik toen gekocht. In dat huis was het echt de beste aankoop ooit!
Ja Lampe Berger ( heet nu Maison Berger volgens mij? ) geurstokjes en verbrander en Woodwick en Yankee Candle kaarsen ❤️
Ik ben ook een Lampe berger fan! Ik heb er al jaaaaren 1. Ik hou juist wel van zware geurtjes maar je hebt ook zachte geurtjes (amandel, katoen) of neutraal.
Helemaal gek op mijn lampe berger. Geef het daarom ook altijd als house warming cadeau. Je hebt inderdaad zoooooo veel keuze en je ruikt hem inderdaad goed. Maar het is de bedoeling om hem na 20 minuten dicht te doen. Ideaal als je een keer vis of friet gemaakt hebt. Het neutraliseert ook meteen die luchtjes en niet alleen een luchtjes verspreider. En ook nog eens leuke designs die leuk in jou inrichting past.
Ik heb sinds kort ook de lampeberger en ik ben er heel blij mee. Je kan ook de neutrale geurloze ‘geur’ nemen en daar wat druppeltjes geurolie naar wens in doen. Dan creeer je in feite je eigen geur.