Ik heb 1 muur in de woonkamer donker grijs. Maar ik ben het zat, wil iets warmers. Maar wat past? Mijn gordijnen zijn heel licht grijs. Mijn meubels zijn van steigerhout en behandeld met Grey wash. Wat raden jullie aan?
Wij hebben Flexa Blueberry Dream. Erg mooi! Dat is de accentmuur, de rest van de muren is wit. Is ook een soort denimkleur vind ik zelf.
Rood! Wij hebben brandweer rood op 1 muur (de rest is wit). Staat prachtig bij onze greywash meubelen en antraciet bankstel. Elke vorm van blauw is een koude teint, dus als je warm wil zou ik bovenstaande niet doen.
Het mooiste is om hem vanuit een witte basis te verven dus ik zou hem vast wit maken en vanuit daar gaan kijken welke kleuren mooi zijn. Pinterest is ideaal om een mooie kleurenwaaier uit te zoeken. op basis van je beschrijving zegt mijn gevoel een roze,blauw of groen tint maar kan er helemaal naast zitten.
Oker geel vind ik ook prachtig inderdaad, een hele warme kleur. Ik heb pas in een opwelling de muur in de speelkamer oudroze geverfd. Hij was taupe. Maar ondertussen hebben we een witte speelgoedkast met zwarte bakken, en zwarte eetkamerstoelen (eettafel staat daar ook), dus dat taupe stond voor geen meter meer. Het is bij ons allemaal toch maar tijdelijk, binnen 5 jaar hopen we de boel toch wel verbouwd te hebben. Roze wil mijn man eigenlijk niet, maar nu het toch maar tijdelijk is heeft hij zich er over heen gezet En het staat echt heel erg mooi.
Oh, die is zeker mooi! Het eerste waar ik aan dacht was een zandkleurtje - een beetje tussen bruin en grijs in.
Ik vind early dew van flexa een prachtige kleur! Wij willen ook een muur in de woonkamer schilderen..
ik zou ook voor een donker paars kiezen.. https://www.google.nl/search?q=paarse+muur+woonkamer&newwindow=1&safe=active&espv=2&biw=1517&bih=708&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi2y8H94PXPAhVMPRoKHameD6UQsAQIGw&dpr=0.9#imgrc=lgKoBCaidBFttM%3A zoiets..
Flexa heeft een app waarmee je kleuren kunt uitproberen. Je maakt een foto, filmpje of live-beeld van je kamer wn dan kun je kleuren op de muur 'projecteren' en die zie je dan op je scherm... Ik hoop dat ikmijn vriend kan overtuigen van mijn plannen om 1 muur pompoenoranje te maken...
Wij hebben nu taupe op 1 muur maar we willen ook wat anders. Nu zag ik laatst zeegroen, volgens mij van flex en die leek me ook wel heel mooi. Ik persoonlijk zou hem niet al te donker doen, maar als je een ruime lichte kamer hebt kan het wel. (Oké, het kan altijd als jij het maar mooi vind)
Ik heb eerst de gang gedaan met flexa autentic Grey. Eerste foto is hoe het was en de 2e hoe het nu is. Wat vinden jullie?