Welk kapsel kan nou echt goed als je overgewicht hebt? Ik heb nu hee lang haar met een schuine pony. Maar mijn haar is zo dik en zo veel dat het echt enorm zwaar oogt. Mijn gezicht is niet bepaald slank dus ik heb het gevoel dat het hierdoor alleen maar erger lijkt. Ik heb het altijd heel kort gehad, heel leuk en stond mij super maar denk niet dat ik dat weer wil. Nu wil ik graag een ander kapsel, het liefst iets heel anders. Maar wie heeft er goede ideeen? Wellicht met foto's erbij? (hoeft natuurlijk niet van jezelf te zijn)
hoi ik heb ook overgewicht en kort haar maar zeg altijd tegen mn kapper: kijk maar wat je doet maar ik wil wel weer iets anders! hij is al een paar jaar mn kapper en toen hij nog op school zat was k zn proefkonijn hartstikke leuk. t enigste wat ik niet mooi vond was a-symetrisch de rest was gaaf
Ik heb ook overgewicht en heb heel lang haar Ligt er maar net aan wat je er mee doet! Ik heb wel een slank gezicht en slanke hals.. ik ben te zwaar maar ben ook heel lang dus da scheelt wel weer Een hip stoer kapsel is altijd super! Zou anders ff googlen
Ja ok dat snap ik, maar ik heb van mezelf een ovaal gezicht (zou bijna alles bij passen volgens mijn kapper) maar nu wel wat dikker bij de wangen en kin.
Als je naar Adele kijkt, haar kapsels, ze heeft overgwicht, maar super mooie gezicht! Ze heeft haar haren opgestoken.
Als je zorgt dat er volume bovenop je hoofd zit is dat goed, oppassen met haar wat aan de zijkant veel volume heeft en tot de kaaklijn loopt.
Ik vind bij een rond gezicht lang haar dus va. de schouders het leukst staan. Met veel lagen aan de zijkanten en event. een pony of lok. Ook een schuine bob dus langer naar het gezicht toe staat vaak goed. Bij korte lengtes komt het gezicht meer naar voren en kan het gezicht dus ronder lijken.
Inderdaad laat het wat uitdunnen, krijg je vanzelf wat volume. en laagjes staan ook vaak erg goed. Maar ik denk nog steeds dat je gewoon bij de kapper moet kunnen zeggen, wil het niet kort maar een nieuwe coupe en dat dat dan geregeld word.
dit dus! En het ligt inderdaad aan de vorm van je gezicht. Ik weeg 55 kilo maar ik heb een enorme plofkop . Ik moet er altijd voor zorgen dat ik of bovenop volume heb, of het haar uit mijn gezicht draag. Korte ponny of volume rond de kaak lijn zijn niet aan mij besteed.
Ik was gisteren bij de kapper geweest, nou wat een drama! Er werdt gewoon niet geluisterd naar wat ik wou. Na die tijd was het tot net over de schouder en vollop volume rond de kaaklijn. Dat zag er dus echt niet uit. Net een thuiskapster laten komen en die heeft het gefatsoeneerd. Het is nu nog net onder de schouders en dan veel meer laagjes zodat het volume veel hoger zit en het ook uit mijn gezicht hangt. Ik ben blij .