kan dat een korte voornaam met een korte achternaam? we vinden liz voor een meisje heel leuk maar onze achternaam bevat niet veel meer letters!
Kan prima, hoor. Had ooit een jongen in de klas met een naam in de stijl 'Jan Bos' - klonk eigenlijk juist wel lekker. Kort en bondig, hou ik wel van
Ja hoor, kan prima. Ik ken een jongen waarvan zowel zijn voor- als zijn achternaam 3 letters heeft. Klinkt prima bij elkaar.
Wij hebben ook een korte achternaam. Vind het wel lastig met korte namen dat het snel in elkaar over kan lopen. Of dat je een achternaam hebt met een S en de voornaam eindigt met een Z dan klinkt het niet duidelijk. Vind het verder wel gewoon kunnen hoor!
Vind het wel kunnen. Of het betekend dat het leuk klinkt dat is iets anders maar ach. Verder is het volgens mij wel handig; lekker kort om op formulieren te schrijven. Meer verschillende letters zal helpen bij het leren schrijven (dan kennen ze al veel letters) maar een korte naam is sneller aangeleerd. Altijd voor en nadelen dus maar als het jullie naam is, gewoon doen.
Volgens mij kun je beter een korte voor- en achternaam hebben dan 2 lange. Ons kindje krijgt een achternaam van 9 letters in 2 lettergrepen, dus daar wil ik geen hele lange voornaam bij. Dan schrijft hij/zij zich suf!
mooi dan zijn we ook uit de meisjes naam pff moeilijk is dat hoor namen verzinnen. de letters van de voornaam komen niet in de achternaam voor dus dan kan het wel