niet aankomen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MWW, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

ik heb een korte vraag; ik ben nu ruim 13 weken zwanger (en voel me eindelijk weer beetje mezelf.... jeej!). En ik begin een mooi rond, echt zwanger buikje te krijgen, mijn baarmoeder is ook wat naar voren gekanteld volgens de gyn.
    In de eerste 8 weken was ik iets aangekomen, iets meer dan een kilo, maar inmiddels is dat er ruim weer af. Ik zit nu ongeveer een kilo onder mn startgewicht, die twee kilo zijn er in ongeveer 2,5 week af gegaan. Ik eet volgens mij gezond en voldoende (5-6 boterhammen per dag, fruit, zuivel en avondeten). Ik lijk zelfs continu honger te hebben!

Kan het kwaad als het gewicht wat blijft zakken?
    Ik weeg overigens nu 82 kilo en ben ruim 1.80m. (dus zeker geen ondergewicht!)

Hartelijke groet en fijn weekend!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

zolang je gezond eet, hoef je echt geen zorgen hierover te hebben. Een zwangerschap eist veel van het lichaam en gebruikt hiervoor je reserves die je opgeslagen hebt in het lichaam. Hierdoor kan het zijn dat je in het begin van de zwangerschap afvalt ipv asnkomt. Als het afvallen op een gezonde manier gaat, kan het echt geen kwaad voor de zwangerschap. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina