Goedemiddag Ik heb even een vraagje. Ik heb sinds gister steeds krampen in mijn onderbuik soms zo erg dat het door straalt naar mijn rug. Ik verlies geen bloed (ben 10.4 weken zwanger). Maar hoor ik zulke krampen te kunnen krijgen? Groetjes Marjolein
Hoi, het kan wel ja, een soort groeipijn.Het zou eventueel een teken kunnen zijn dat het niet goed gaat, maar dan zou je ook bloedverlies verwachten. Heb je het nu nog steeds? Met of zonder bloedverlies? Als je het niet vertrouwt even bellen met je verloskundige. Mirjam
Ik heb inmiddels een echo gehad afgelopen vrijdag omdat ik toch bloedverlies kreeg, maar als was helemaal goed met de kleine, lekker aan het rondspartelen. Het bloeden is nog wel licht aanwezig, maar dit komt de mijn baarmoedermond, heb een aantal maanden terug een lis-excisie gehad en zijn er stukken weggebrand bij mijn baarmoedermond, dus het kan zijn dat dat plekje nog erg onrustig is
hoi fijn dat de echo goed was. We zien wel vaker na een lis-excisie bloedverlies in de zwangerschap. Het blijft dan toch een gevoelig plekje en nu alles zo rijk doorbloed is ivm de zwangerschap zul je dan eerder wat bloedverlies hebben. Gelukkig weet je nu waar het vandaan komt! Mirjam