Ik heb al stad en land afgezocht naar de ideale maxi dress. Ik ben 1.70, dus qua lengte is het geen probleem alleen ik heb na 3 zwangerschappen helaas een behoorlijke buik. Daar moet aan gewerkt geworden maar tot die tijd zal ik toch wat aan moeten 😅 Ik zoek nu een maxi dress maar bij al die jurken zit de taille onder de borsten, waardoor ik zo'n jurk al snel 8 maanden zwanger lijk 😬 Dus ik zoek er een die de taille op de heup heeft en die je met een ceintuur kunt 'blousen'. Wie heeft er zo een en waar is deze gekocht of heeft er een ergens zien hangen of draagt zelf een maxidress met een buikje.
Kletskoek, je moet juist een maxidress zoeken met een uitloop die begint onder je borsten. Hup, weg buik. Hier even zomaar een voorbeeldje. Hoeft natuurlijk je smaak niet te zijn. Maar dit is een jurk waarbij je een buik kan hebben Steps Laura maxi dress? Bestel nu bij wehkamp.nl
Eens met bb! Ik heb een maxi dress waarbij het onder de borsten wijder wordt en een kort jurkje die juist met een koordje onder de buik ploft. In die laatste zie je veeeel meer dat ik een zwangerschapsbuik heb! Autocorrect maakt hier overigens zwangerschapsbijbel van... Weird
Ik heb zelf 2 maxirokken met zijsplit gekocht en doe daar een shirtje/blousje/topje op, zodat het net wat breekt op mijn buik. Wellicht is dat ook nog een leuk idee.
Of dat zo is hangt van je verhouding boezem/buik af. Als je buik echt veel te dik is en hij passeert je boezem, dan is uitloop van onder de borst niet per se de oplossing.
Klopt. En bij grote borsten ook niet echt, want dan komt daar veel nadruk op en die lijken dan vaak nog groter door de vorm van de jurk.
http://mijnmodewereld.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/images/131090155a.jpg Weet niet of dit zo werkt met een link, maar ik heb deze van Expresso, valt echt perfect wanneer je een buikje hebt.
Ik heb deze, Jurk | Grijs Lang | FASHION | Sweet Jewellery Zit echt heerlijk! Hij is er ook in het roze en er is ook een korte versie van. Aanrader!
Het ligt ook heel erg aan de stof of je buik erin uit komt. Dunne tricostof is geen goede keus als dr taille net onder de borsten zit. Kies voor een wat dikkere stof katoen/linnen met een printje.
Erg leuk! Maar een One size en dat rekt meestal toch niet tot maat 44 helaas. Mijn buik is groter dan mijn borstel zogezegd en als ik jurkjes draag met de taille onder de borstel dan lijk ik idd net 30 weken zwanger ofzo dus ik begrijp wat je bedoeld. Ik vind het ook lastig...Met een spijkerjasje oid kun je veel wel camoufleren en 'breken' of anders een maxi rok met een leuk shirtje erop?
Inderdaad maxi rok met shirtje ook naar gekeken, maar toch minder leuk 😬 Ik zoek gewoon de perfect maxidress die wat verbloemt. Maar het nadeel, ik heb iets in mijn hoofd. En als ik iets in mijn hoofd heb zitten heb ik het niet in mijn kont zitten zegt mijn vriend altijd 😅
Hier ook de buik wat groter als de borsten. Ik hou altijd veel lucht of vocht vast in mijn buik. En daarbij een holle rug, funest voor je lijf!
erg leuk, maar er staat one size. Dan heb ik altijd dat past mij niet, heb mt 46.. en durf dan zoiets niet te bestellen. Hij is wel erg leuk!
Ik heb deze http://feminofashion.com/informatie/420/GARCIA-MAXI-DRESS-O60086-DARK-MOON Van lekker katoen en ook met een maatje meer mooi (heb xxl). Valt wel groot, ik pas m nu nog (zit nu wel strak om mijn buik natuurlijk).