Dakwerkers en willen douchen!! (even een frustratie van de moment)

Discussie in 'De lounge' gestart door dimpel, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dit dus!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ook! Ik heb een douchegordijn en het lijkt me niet dat ze - als ze dan toch al in de badkamer moeten zijn en "per ongeluk" zijn binnengestapt terwijl ze écht wel konden horen dat de douche aan stond - het douchegordijn opzij doen om te kijken hoe een naakte vrouw staat te douchen. En als dat wel zo is, hield het briefje of even aangeven dat de badkamer bezet is hen niet tegen. Dan doen ze het toch wel.

Verontrustend; waarom heb jij geen slot op de badkamer? :$

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    goh je kunt toch ff zeggen ik ben douchen dus verboden terrein? is jou huis hoor niet die van hun... en het lijkt me logisch dat als ze jou horen douchen dat ze uit de badkamer blijven... ;)

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als hier mannen aan 't werk zijn, blijf ik of vriend er bij en wordt er niet gedoucht.
    Ik heb immers geen zin dat bijvoorbeeld heel mijn huis leeggehaald wordt.

Voor die één keer op 't jaar dat dat misschien gebeurt, stel ik mijn gedouch wel even uit of douch ik voor ze komen.

Hier wordt overigens simpelweg niet in of aan ons huis gewerkt zonder dat wij thuis zijn. Echt nooit van mijn leven.
    Ik ben 2 dagen per week thuis (en kan eventueel wisselen als 't echt moet) en anders neem ik of vriend verlof.
    Ik ga een stel onbekende werkmannen echt niet de sleutel van mijn huis geven!

5. dimpel

dimpel Actief lid

6 feb 2013
    101
    0
    0
    Sint-Niklaas
    Toch nog even reageren... heb idd geen slot op de deur, heb geen douchegordijn, het is een soort van open doucheruimte ... een foto zou meer uitleggen dan woorden ;) 1 kant, dus voor in de douche te wandelen is open, rechtdaarover staat de wc ....

De dakwerkers waren van het dakwerkbedrijf van men nonkel (broer vader).... want aan compleet vreemden zou ik idd men sleutel niet geven ;)

Aangezien ze even weg waren en ik niet wist wanneer ze gingen terug komen (en of ze nog gingen terugkomen...) heb ik een briefje voor de deur gelegd en bleek achteraf niet nodig .. want heb ze niet meer gezien ;)

In het vervolg vraag ik ze wel gewoon eens te melden wanneer ze vertrekken (zou een hoop "stress" vermijden ;) )

6. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Pff zo irritant als er bouwvakkers aan het werk zijn in je huis!!!
    Ik voel me dan gewoon niet op me gemak in me eigen huis, en zou al helemaal niet gaan douche als ik geen slot op de deur had :p

Deel Deze Pagina