misschien bbz.....?

Discussion in 'Miskraam' started by beesie, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou, gister heel erg positief getest en vandaag weer!!!!
    Toch wou de gynaecoloog voor de zekerheid vandaag een echo maken... Daar zag ze wel een vruchtje op, maar ze kon nog niet zeggen of t zich in mn baarmoeder of ergens daarbuiten bevind. Dat zou dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn... Nu meteen bloed geprikt en ws zaterdag weer om te kijken of het hcg verdubbeld is... Als dat zo is is er waarschijnlijk niks mis met het vruchtje, maar als t niet verdubbeld is gaan ze ervan uit dat t niet goed is.... Jeetje wat een onzekerheid! Ik was net zo blij dat ik t van de daken wilde schreeuwen. Ik zit nu trouwens op 5 weken en 3 dagen.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, ik heb vandaag de gyn gebeld om een afspraak volgende week, als ik 5 weken zwanger zou zijn, te verzetten.
    Was volgens hun ook het handigste, want bij 5 weken zie je vrijwel niets. Dus dat kan het ook gewoon zijn he?
    Krijg je dan volgende week ook weer een echo?

3. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja, ik krijg vanmiddag om 12.00 de uitslag over mijn HCG wat gister geprikt is en dan word dat zaterdag of maandag opnieuw geprikt. En als dat mooi verdubbeld is, krijg ik volgende week weer een echo! Want dan moet het wel duidelijk te zien zijn...
    Ik weet gewoon echt niet meer of ik nu nog blij moet zijn of niet... Mijn testen knalden eruit! Hij hoefde nieteens na te denken. Meteen stonden er al 2 strepen! Ik ben de hele dag door zooo misselijk en mn buik rommelt, ben vreselijk moe, mn borsten doen zeer. En het grappige is... mensen zeggen dan vaak: je voelt je zo omdat je nu weet dat je zwanger bent.
    Maar dat is niet zo. Woensdag werd ik namelijk erg misselijk wakker en was ervan overtuigd dat ik buikgriep had. Uiteindelijk 's avond toch maar een test gedaan en toen bleek ik zwanger te zijn! Ik heb dus helemaal geen buikgriep, haha. Ben gewoon zwanger! Nog wel tenminste.... pfff

4. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nou de gynaecoloog heeft me net gebelt. Het lijkt er gelukkig allemaal goed uit te zien! Mn HCG was zo hoog dat ik toch echt wel zwanger ben. En ze is er haast wel zeker van dat het goed in mn baarmoeder zit, want bij een bbz schijnt het HCG wat lager te zijn? Maandag moet ik weer komen, heb dan om 14.30 weer een echo. Ik ben dan bijna 6 weken zwanger. Ik ben in ieder geval weer een beetje gerustgesteld, maar nog niet helemaal. Maandag zal ik me denk ik beter voelen na een hopelijk positieve echo!

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Beesie, wat fijn!! Dat is in ieder geval al een hele opluchting. Nog even wachten tot maandag voor 100% zekerheid, maar dit klinkt al heel goed!

6. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja ik hoop het zo!!!! Met een klein beetje geluk is maandag zelfs een heel klein kloppend hartje te zien! Ik hou me maar vast aan de woorden van de gyn. Dat zij er wel een goed gevoel bij heeft...

7. beesie

beesie Fanatiek lid

Jun 10, 2010
    1,660
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb net nog even gebelt met het ziekenhuis over de hoogte van mn HCG en dat was gister 2371. Dat is best hoog toch? Volgens de gynaecoloog was t tenminste hoog genoeg voor een zwangerschap van 5 weken en 4 dagen.... Ben best even blij!

Share This Page