Ik heb een miskraam gehad bij 8 weken, afgelopen vrijdag is de vrucht eruit gekomen (d.m.v. opwekken met pillen). Daarvoor ben ik enorm veel (grote) stolsels verloren waardoor ik al dacht ik dat ik alles kwijt was. Maar afgelopen vrijdag met wat weeën kwam dan toch echt de vrucht met nog "iets". Daarna heb ik nog bloedverlies, ik denk steeds dat het minder wordt maar het lijkt nu weer wat erger te worden en heb af en toe wat menstruatiepijntjes. Niet zo erg als toen de MK echt op gang kwam. Ik heb dus nog het idee dat er nog iets moet komen, maar zou echt niet weten wat... of is dit normaal na een miskraam? Ben zo onzeker, weet gewoon niet wat ik allemaal moet en kan verwachten... (Dinsdag moet ik voor een controle echo, hoop zooo dat alles schoon is!)
misschien het vruchtzakje dat er uitgekomen is?Ik weet het ook niet,hier alleen veel bloed,soms met stolseltjes erin.Heb er nog geen vruchtje in kunnen ontdekken. Wij hebben morgen de echo. Ik hoop dat de anderen je misschien antwoord op kunnen geven.Gelukkig heb je dinsdag de echo. Ik hoop dat alles schoon is dan meid.
Beginneling, ik hoop ook voor je dat alles schoon is. Bij mij kwam het vruchtje donderdag en ik heb het hele weekend getwijfeld of het bloedverlies nou wel of niet minder werd. Maandags werd het echt minder. Sterkte!
Ze zeiden bij mij dat het bloeden een week kan duren maar wel minder wordt en niet meer. Ik verloor het vruchtje in twee gedeeltes en ook in twee dagen. Ik hoop voor je dat alles schoon is. Veel Sterkte!
Beginneling, heb al 2 keer een mk gehad en ze waren allebei heekl verschillend, de 1e keer verloor ik veel bloed, moest ook naar het ziekenhuis aan het infuus enzo zeg maar, toen ook pillen gehad en weer naar huis gegaan en heb toen idd ook nog wel bloedverlies gehad een week ofoz en de 2e keer heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel bloedverlies gehad en het vruchtje dezelfde dag dat het was begonnen nog verloren en het bloedverlies daarna was echt heel weinig en duurd maar een paar dagen. Veel sterkte in ieder geval
Dank voor jullie reacties! Erg fijn. Ik heb het idee dat het nu ook wat minder gaat worden. Het is nu hoofdzakelijk alleen maar met afvegen. Alleen zeggen ze dat het lijkt op je laatste dagen van je menstruatie, maar ik vind dit toch echt heel anders. Het bloed is zo anders, dit is helderrood (haast fuchsia-roze) en slijmerig. Sorry voor deze details hoor. Maar hadden jullie dat ook? Ben zo bang dat er ergens een ontsteking zit ofzo, in m'n baarmoederstreek voelt het ook zo beurs. Maarja misschien hoort dat er allemaal wel bij... Ooooh wat word je hier onzeker van!
Ja bij mij was dat ook zo, helderrood en minder dan de laatste dagen van mijn menstruatie en idd de laatste dagen ook alleen bij het afvegen, maar bij mij op de echo was al niks meer te zien de 2e keer, de 1e keer wel en dat is ook helemaal goedgekomen alleen kreeg ik daarna geen echo meer.
hoi,ik heb dat ook hoor,dat slijmerige,soms ook slierten(lekker smakelijk he)ben ook gevoeliger daar,zal er ook wel bijhoren. Succes morgen met de echo,ik hoop dat alles oke is.