Vanmorgen bij de gyn geweest in de hoop dat de eicel goed gegroeid was... Niet dus... Hij was weg... spontaan verdwenen... Ik moet nu Provera slikken... 10 dagen... Dan nog 8 dagen wachten op de menstruatie... Als ie komt moet ik de 3e tot 5e cyclusdag weer voor een uitgangsecho... Als ie niet komt moet ik weer komen en kijken wat er aan de hand is...
vervelend joh al die onzekerheid! Kom anders eens kijken bij het onderdeel Vruchtbaarheidsbehandelingen. Dan kom je vast herkenning tegen. Succes!
@Makkie... Is een idee... Ik wou er zelf nog even mee wachten, omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn... Ik ben hier al eerder geweest en merkte toen dat ik er veeeeel te veel mee bezig was op een gegeven moment... En dat wil ik niet.. Ik wil het ook kunnen loslaten op bepaalde momenten... De momenten dat ik spuiten moet en naar het ziekenhuis etc. ben ik er al mee bezig... En dan wil ik eigenlijk na de inseminatie het wat los kunnen laten... Snap je? @Anna - Ik hoop ook dat alles snel weer op de rit is... Een geluk is nog... en dat was ook een goed teken... dat de cystes al zo snel weer weg waren... Dat had veel langer kunnen duren...