Hallo We zoeken een jongens naam! Ons andere zoontje heet Dean. Kort/krachtig/stoer en apart Deze staan op ons lijstje - Zev(v) - Seth - Ryan - Lev(v) - Roan Ryan en Roan komen veel meer voor dus minder aantrekkelijk eerlijk gezegd. Iemand nog ideeën?
Roan vind ik wel mooi. Seth ook. Ronan is misschien een optie als Roan teveel voorkomt? Andere ideetjes: Stig Finn Chase / Jase Kai Luke Scott Ralph
Ik vind Seth een erg leuke naam! Andere suggesties: Roas - Roar - Roai Ronin - Rodin Zen Fenn Vic Ruan - Juan - Luan Jack Ian Joah - Joas - Joar Lloyd Vince Reece Revi Sid Mitch Quint - Quin Gio Jax Scout Kyle Kyte Zack Just Jur Brice Riff York Tex Gian Ike Les Kurt / Curt Zias Zion Ivan - Ilan Ilay - Elay Ivar - Isar Yvai Brynn Ché Otis Odin Flynt - Flynn Jaz Jem Mauck Mels Jard / Jart Ravin - Revin Jaro Matt Kiro Kyo Mido Rivo Kaio Kajan Runar Kiran
Seth is hier mijn favoriet! Ryan en roan ook erg leuk stonden ook op mijn lijst maar mijn vriend heet ook al met er r is dus minder aantrekkelijk voor ons !