Willen jullie eens meekijken? Ik had op dag 9 een daling (iets), dus dacht dat het mis ging, maar heb nu weer een stijging. Wat vinden jullie? Groetjes lotte 284411 Ovulation Charts
Kan een soort innestelingsdip zijn, maar het zegt niet zo veel. Er zijn mensen zonder dip zwanger geworden en mensen met dip ongesteld geworden.
precies wat blackeyedgirl al zegt, kan innesteling zijn. Maar je NOD is al bijna denk ik he? Spannend hoor!
Klopt mijn NOD is zondag. Erg spannend. Dit is ronde 10, bijna een jaar bezig nu. Vandaag ging de temp. weer 0,10 omlaag. Zie mijn kaartje onderaan. Ik weet het echt niet meer.... Gr. Lotte. http://www.fertilityfriend.com/ttc/homepage_module.php
kan je kaartje niet bekijken, krijg dat k moet inloggen :s Ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat ie weer omhoog gaat en je ongesteldheid niet komt. K weet dat het moeilijk is, maar laat jezelf niet gek maken he!!? Je kunt het toch pas met zekerheid zeggen na je NOD, dus druk maken heeft geen zin. (zegt iemand die zich er ook wel vreselijk over opwinden kan )
Hee Lotte, Hoe gaat het met je? Je nod was zondag en ben benieuwd hoe het is afgelopen. Groetjes, Lente