Hallo dames, Vandaag een grote daling in mijn temp. Toen ik vanochtend had getempt, gaf hij 36,5 aan. Maar omdat ik dacht dat het niet klopte, gelijk erna weer getempt, weer 36,5. De derde keer was 36,7. Welke moet ik nu noteren? Afgelopen vrijdag en zaterdag heb ik positieve ovutesten gehad. Zowel met de cb als de sensitest. Laat ik die staan zegt ie zaterdag eisprong (als ik de temp voor morgen alvast invul). Haal ik ze er uit zegt ie maandag. Nu maakt mij dit niet uit, beide dagen goed benut Maar vroeg me wel af wat de daling zou kunnen zijn en welke ik het beste kan noteren. Word er beetje onzeker van.
Ik zeg eisprong op maandag en vandaag de gele lichaamsdip. En je eerste temp gewoon aanhouden van vandaag. Ik zou @RoGiJuLi ook even vragen die is de expert.
Vrijdag en zaterdag de posi testen is uiterlijk dinsdag je ei. Je temp geeft aan maandag je ei Vandaag dus 4 dpo en dan heb je een daling van het gele lichaam. Vandaag noteer je 36.5
Zo!! Bedankt voor de snelle reacties. Dan haal ik mijn positieve testen eruit, zodat het kruis weer goed komt te staan Nogmaals bedankt