Hallo Meiden, Ik temperatuur heel trouw. Vandaag een temperatuur van 36.2 (meestal 36.8). Je zou zeggen een eisprong. Heb ook al een paar dagen iets buikpijn. Zondagavond seks gehad voor het laatst. Mijn vriend is nu weg voor vijf weken. Zit er nog een heleeeee kleine kans in dat ik alsnog zwanger kan worden van zondagavond? Liefs
Kan je je kaartje ook plaatsen? Dan kunnen we meekijken Maar als je temp normaal 36.8 is en nu 36.2 denk ik niet dat je eisprong al is geweest. Je temperatuur zou dan juist moeten stijgen.
Tenzij het een flinke ovulatiedip is . Ben ook wel benieuwd naar je gehele tempkaartje. Op welke dag in je cyclus zit je nu?
Mijn temperatuurkaartje is niet valide, vanwege koorts die ik heb gehad anderhalve week geleden door keel en bijholte ontsteking. Heb altijd 36.8. Vanochtend dus 36.2. Naar alle waarschijnlijkheid dus morgen of overmorgen een stijging. Gezien de temperatuur van vanochtend zal hij toch op korte termijn gaan springen?
Zoals jullie zien een dipje op 7/5, toen menstruatie op 20/5. Precies twee weken later. Zou dus kunnen, maar misschien nu te vroeg voor een eisprong?
Hey Iris, ook jij weer vollop in de temperaturen! Hoe is t met je? Sperma leeft ongeveer 2 tot 4 a 5 dagen. Gemiddels 72 uur. Dus het zou kunnen. En idd tijdens ovulatie kun je een dipje hebben. Maar dan moet morgen of max overmorgen je temp wel omhoog zijn. Maarr.. als je een gemiddelde cyclus hebt van 30 dagen.. heb je toch nooit op dag 12 je eisprong? Of je lijf moet nog van slag zijn.. Succes xx
Meestal twee weken na je eisprong wordt je toch ongesteld?! Dan zou ik theoretisch aan het einde van de week mijn eisprong hebben. En niet nu al. We zullen zien. Met mij verder goed hoor! En met jou? Liefs
Ja precies.. daarom zei ik.. dat je dan niet nu je eisprong kan hebben. Maar nogmaals.. je lijf kan ook van slag zijn. Je gebruikt geen ovu testen? Mooi dat het goed gaat. Met mij ook wel oke hoor . X