wat vinden jullie van mij temp kaartje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by nojumidy, Aug 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Hoi Hoi Allemaal

Wij zijn nu inmiddels in ronde 7 maar ik vind persoonlijk mijn temp kaartje een beetje vreemd wel ben ik 19 20 en 21 juli ziek geweest.
    Wat vinden jullie ervan ???

View attachment 171843

Liefs Kim

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    oeii vreemd kaartje veel sprongen kan er niks over zeggen sorry :)

3. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het is heel grimmig in ieder geval. en ik kan helaas ook nog geen ei ontdekken...
    ik heb ook weleens zo'n springerig kaartje gehad, het wisselde bij mij per maand...

4. Arnoe

Arnoe Bekend lid

Sep 1, 2010
    869
    1
    0
    Temp je elke dag rond dezelfde tijd? ;)

Hij is inderdaad erg grimmig :$

5. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Ja raar is hij he
    Ik temp elke dag rond dezelfde tijd soms wel eens een kwartiertje verschil ofzo wel ben ik deze maand ziek geweest ;) die hele hoge piek is daar waarschijnlijk ook van.
    Ik ben op dag 21 en 22 een positieve ovulatie test gehad.
    Volgens mn iphone app had ik vandaag ongi moeten worden maar nog helemaal nergens last van wel wat van mn borsten maar geen buikpijn.
    Nu vraag ik me dus af wanneer ik zou kunnen testen wat zouden jullie doen ???

Liefs Kim

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Eerlijk gezegd zie ik geen duidelijke tempstijging... Ik zou dus nog even blijven doorklussen en in ieder geval 14 dagen wachten na je posi ovu test om te testen...
    Succes!

7. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Ik weet zeker dat ik mijn ovulatie al heb gehad omdat ik positieve ovu testen had en ik gebruik zowel clear blue als persona testen dus dubbele bevesteging.
    Mijn temp kaartje geeft me nu toch wel wat hoop want hij gaat flink omhoog :)

View attachment 172138

Liefs Kim

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik zou de positieve ovulatietesten ook invullen op je kaartje (opk) je temp gaat nu mooi omhoog :D

9. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Denk dat je de 27ste dag pas een ei heb gehad, en niet de dagen na je posi ovutesten.

Een posi ovutest betekent overigens niet altijd dat je ook daadwerkelijk een ei heb gekregen. Het geeft alleen aan dat je LH hormoon op een piek zit, het springen zelf moet dan nog komen (of niet, want ook na een posi ovutest wil het wel eens niet doorzetten).

10. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    #10 nojumidy, Aug 5, 2011
    Last edited: Aug 5, 2011
    Hij is zowiso op de 21ste geweest want ben ook naar meerdere keren bij de gyn geweest voor een echo waarop folikels te zien waren ook een check gehad erna of mn eitje echt gesprongen was en dat was zo.
    heb ook op de dagen erna nog wel ovu testen gebruikt ivm de persona en daarop was niets meer te zien.
    En ook mijn baarmoeder stond open.

Liefs Kim

11. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Zou dag 27 ook geen innesteling kunnen zijn ??? ;);)

Liefs Kim

12. w0nder

w0nder Niet meer actief

Kan best een innestelling zijn (vaak verschuift FF ook het kruis bij innestelling).
    Ik teste zelf 5 dagen na mijn innestellingsdip heel licht positief met kruidvat 2v5 euro ;)

ik duim voor je, spannend :):)

13. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Mijn temp word steeds hoger dus denk toch dat dag 27 een innestelings dipje geweest is.
    Ohh ik ben echt heel benieuwd gister een test gedaan maar omdat we heel erg haast hadden zijn we hem verder vergeten tot een min of 3 gekeken geen streepje en we kwamen thuis en toch wel een streepje te zien :$ maar ik durf dat niet te geloven omdat het dan ruim na tijd is geweest denk ik maar het gekke is ik normaal nooit een indrooglijntje heb gezien bij kruidvat 2v5 vanmorge nog een testje gedaan maar deze is echt wit :(

View attachment 172579
    Wat vinden jullie ????

Liefs Kim

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoi Kim, zou het nog te vroeg kunnen zijn? Je temp schiet wel mooi omhoog.
    Als ik naar je handtekening kijk staat er "Ei verwacht op 21 Juli & 4 Aug testen". Als je ei nu dan 29 juli is geweest, 8 dagen later zou je dan ook niet beter op 4+8=12 augustus kunnen testen? (is wel pas over 5 hele dagen :()

Share This Page