Ik ben in september 2009 bevallen van een zoon. Heb lang moeten wachten op een eerste menstruatie na de bevalling wat veel verwarring met zich mee bracht. Na mijn eerste menstruatie ben ik begonnnen met ovulatie testen en tempen om te kijken hoe mijn cyclus verloopt. Ik heb voor de zwangerschap van mijn zoontje maar 3 rondes getempt omdat het in ronde 3 raak was. Dus erg veel ervaring heb ik niet. Ik had 2 positieve ovulatie testen, de eerste dag een knalpositieve ovulatietest en flinke ovulatiepijn (rechtsonderin). De derde dag had ik een negatieve ovulatietest en daalde mijn temp ook. Daarna steeg hij met 0,5 graden. Het vreemde is dat mijn temperatuur de dag erna weer zakte met 0.2 graden? Kan ik er van uitgaan dat ik een eisprong heb gehad? Of was het vals alarm?? Iemand die dit herkent??
Volgens mij kun je inderdaad een eisprong gehad hebben want bij mijn vorige zwangerschap ging de temp na de eisprong eerst 4 dg omhoog met 0,1 per dag en de 5e dag 0,2 omlaag en zo ging het een paar dagen op en neer dag 28 ging de temp verder omhoog en is daar gebleven en was ik inderdaad zwanger maar helaas ging het toch nog mis na 11 wk maar dat heeft hier niets mee te maken dus volgens mij(maar ben geen expert) kan het best goed zitten!