Hey Scorpion, dat is niet best omdat ik met die minimale stijging nog steeds een erg lage temp heb. Volgens mij is onder de 36.8 behoorlijk kansloos. Dat duidt toch op verminderde progesteron-->duivels! Vandaar.... Overigens, nog steeds alleen heel licht spotten, nog geen rood bloed gezien hier. Wel menstruatiekrampen..zal niet lang meer duren
Hallo allemaal, Zo...t dagje werken zit er weer op...pfff...morgen nog en dan heb ik lekker 3 wkn vakantie Mijn ongi heeft goed door gezet vandaag, en daar ben ik dan ook wel weer blij om.... @baboe: het is een kleine stijging, maar jouw ongi kwam er nu wel door? @ scorpion:ik zag dat jij ook behoorlijke daling had....? Tja....geen bloed = goede moed!! En ik had ook op dag 15 PDO een dip en die steeg ook weer een dag later....gewoon afwachten. @ Linda: fijn weekend gewenst. Geniet er lekker van! @ Lotte: en hoe gaat t met jou? Voel je je al weer wat beter?
nou meiden, mijn temp is het zelfde 26eee4 Ovulation Charts Ik verwacht dan ook wel vandaag ongesteld te worden.
Hey hey, @Sim-tóch ongesteld geworden dus?! Als je eenmaal weet is het wel fijn als het snel doorbreekt want dan is de volgende ronde alvast maar begonnen he? @Scorpion-tja, goede kans dat de duivels eraan komen...Wat een verschil in temp he? Als ik 36.8 heb dan juich ik dat ik een goede eisprong heb en zit ik in mijn hoge dagen. En bij jou is dat de ondergrens kennelijk, voordat je gaat menstrueren... @Linda-geniet van je zwangere weekend! @Lotte- fijn dat je je iets beter voelt al. Wanneer moet jij nu terug naar gyn? Ik zit nog steeds in de lage temps, vanochtend 36.75. Menstruatie wil maar niet doorzetten; vandaag de vierde dag dat ik licht bruinverlies heb. Heb wel echt de krampen en voel me ook ongesteld, maar nog geen "echt' bloedverlies...zucht... Heel goed weekend allemaal en we gaan gewoon massaal voor een volgende ronde (behalve Linda dan!)
meiden wat is dat nou toch allemaal?! jullie moesten ook gewoon mee zwanger zijn! balen om te lezen dat jullie je ongi hebben of verwachten. volgende ronde wil ik jullie wel volgen hoor! hopelijk blijft dit topic nog een maandje open!
@Scorpion: houd ons wel op de hoogte hè?! Spannend wat er nu gaat gebeuren. Ik hoop echt dat jouw temp weer wat omhoog gaat en dat je vandaag een mooie donkere streep hebt op de je test!!! @Baboe: ja, nu ongi goed heeft door gezet, weet je weer waar je aan toe bent....nieuwe ronde, nieuwe kansen Nu moet alleen jouw ongi nog even beter door zetten!! En ik heb nu heerlijk vakantie...we gaan niet weg...dus hopelijk wordt het weer snel wat beter. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag! Mijn vriend is vandaag jarig, en we gaan BBQen met z`n allen vanmiddag ( erg leuk met dit weer :x ) en zoals altijd ben ik er druk mee.... dus ik ga maar beginnen met alle voorbereidingen! Tot gauw....ik spiek vandaag nog wel ff hoe het met scorpion gaat, ben zo benieuwd! Hopelijk is alles oke!
Oooh...echt? Vreemd....En normaal heb je altijd krampen met ongi? En jouw temp dan vandaag? En heb je alweer een test gedaan?
@Sim; veel plezier met de BBQ, hoop voor jullie dat t droog blijft (zou voor mij ook fijn zijn, ik vier mijn verjaardag morgen ook buiten...) @Scorpion: verlies je echt rood bloed? Kan het niet nog oud bloed zijn? Bij mij tot op heden nog steeds alleen maar spotting, voornamelijk oud bloed en af en toe rood bloed (heel minimaal). Temp 36.77. Al bijna een week spotting, wat is dit nou weer??!!!
Hoi Jilly, Nee, nog niet getest omdat ik niet zo goed weet wanneer mijn ei deze maand was. FF zegt zaterdag, maar ik had pas zondag een positieve ovutest en donderdag ging mijn temp pas omhoog. Ik denk zelf dat ik m di of wo-dag had. En doordat ik geen zere boops heb (althans minder dan normaal) en dat bloedverlies ga ik er vanuit dat ik gewoon ongi word....Het loopt alleen een btje raar deze maand. Hoe sta jij ervoor dan?
als ik naar je kaartje kijk dan zou ik zeggen dat je op 9 juli je ei had, maar ik zou er even een testje tegen aan gooien. kan een innestelingsbloeding zijn.
Hey Scorpion, dat idee heb ik zelf dus ook. Raar he dat FF het ei op zaterdag zet? Kan dat echt niet volgen...Ik zal morgenochtend een testje doen. Let u know!
Zou ik ook gaan doen Baboe! Testen kan bij jou geen kwaad. Ik heb geen idee hier. Heb gestest vanochtend maar witter dan dat wit bestaat niet, hardstikke nega dus. Heb de halve week in de stress gezeten en ben er nu wel even klaar mee! Wacht het maar rustig af tot woensdag... Dan weet ik of ik een wijntje kan gaan drinken 's avonds op Malta of niet... Kan je wel vertellen dat ik (vast net als jullie) helemaal gek wordt van dat wachten! Pfff.....