@ Linda: veel succes morgen bij VK! Laat ons even weten hoe t gegaan is! @ Baboe: Hahahaha, ja, dat moet nu wel raak zijn hè met zo`n strak klusschema!?? Had eigenlijk voor genomen om gister ook nog ff te klussen....maar we hadden allebei er geen puf meer in, hahahaha Jouw temp wel weer behoorlijk gestegen! Maar zag op jouw kaartje van vorige maand dat je dat wel vaker hebt, toch? Dus misschien laat ei toch nog even op zoch wachten, zodat jullie ook zo`n mooi strak klusschema kunnen maken Vervelend dat jij je niet lekker voelt.....Beterschap ermee. Hopelijk morgen weer fit! Ik ga lekker naar m`n bedje......heerlijk slapen. Trusten. X
Ja, ik heb wel vaker dat de temp een beetje dipt, maar dit was wel heel extreem. Inmiddels is mijn temp vandaag nog verder omhoog (36.7) en die temp heb ik nog niet eerder gehad voor ovulatie. We zien wel, morgen gaan we het zeker weten. Liefs en fijne dag allemaal
Goedenmorgen! Ja, ik zie het, 36,7.....mmmhh, das vreemd...want ik zag ook dat jouw ovu test gister nog negatief was.....ook nog geen licht streepje te bekennen? Misschien komt deze stijging omdat je je niet zo lekker voelt?
Mmm, das eigenlijk best wel een goeie. Normaal zijn mijn ovutesten nl enorm positief als ik een eisprong krijg. Wellicht had ik gewoon wat verhoging vannacht/ochtend omdat ik niet lekker ben! Toch fijn als er mensen met je meedenken. Hoe is jou temp vandaag?
T zou goed kunnen toch? Als je altijd positieve ovu test krijgt, moet je dat deze x toch ook krijgen? Hier is temp weer wat omhoog, 36,9.....dus mijn ei is geweest. Heb nu stippellijn op dag 11 omdat mijn cervixslijm niet waterig\eiwit is geweest....maar voor mijn doen is dat normaal.....Ik kan nooit echt draden trekken....bij mij is de afscheiding dan wel dun en helder maar ook altijd nog een beetje creme van kleur....
Als je naar mijn kaartje kijkt, zou je denken dat ei dag 12 geweest zou moeten zijn, maar als ik alle gegevens van ovu test en cervixslijm weghaal, blijft kruis op dag 11.....dus t zal wel kloppen.....
@ sim: misschien verschuift FFlijn morgen wel naar 12e omdat je dan 3 hogere tempjes hebt... En anders gewoon van dag 12 uitgaan (jaja makkelijker gezegd dan gedaan ))) @baboe: je hebt dan wel erg vroeg je ei gehad deze maand, dus ik ben het eens met dat het misschien komt omdat je je niet zo lekker voelt! Daar is temp errug gevoelig voor Toch geen mexicaanse griep he????????????? ihihihihih Ik ben nu aan de pil, en gelukkig zijn de klachten een stuk minder!! Dus twijfelde of ik dan gewoon tot na trouwen/huwelijksreis (tot begin oktober) de pil door zal slikken of in augustus zal starten met lucrin, maar ik ga gewoon voor de lucrin!! Ik heb bij vruchtbaarheidsbehandelingenforum gevraagd naar ervaringen en daar hebben ze geen last van de endo, dus ga de GOK wagen!! Anders duurt het allemaal nog zo lang (weer 2 maanden langer) @linda: hoe was het bij de vk??? liefs Lotte
Hi Lotte, gelijk heb je....anders ben je weer 2 mnd verder....en wat ik zei over wat mijn vriendin haar ervaringen was; dat is natuurlijk bij iedereen weer anders....Hopelijk gaat dan een stuk beter met jouw endo! En kun je daarna weer verdere stappen ondernemen. Spannend hoor allemaal....wanneer ga je ook alweer trouwen? Heb je al een mooie jurk? En ga je een feest geven? En daarna lekker op huwelijksreis? Super voor uitzicht! Ik heb trouwens voor morgen nog een hoge temp ingevult bij FF ( was nieuwsgierig ), maar kruis blijft op maandag dag 11.....ik denk zelf ook wel dat t klopt, waarschijnlijk heb ik mijn ei gehad in de nacht van maandag op dinsdag of dinsdag vroeg in de ochtend....dus misschien wel logisch dat op dinsdag, dag 12, mijn temp nog niet echt omhoog is gegaan......We wachten maar gewoon weer af....pfff.... Groetjes!! X
ha meiden, allemaal rond jullie ei hihi, dan komen de saaie wachtdagen er weer aan.. en dan de veel te spannende testdagen! @ Hier: Terug van de intake bij de vk. Alles was prima geen eiwitten in mn urine en ijzer was goed Gelukkig maar! stelt me toch allemaal wel weer gerust. Verder nog even over het bruin slijm gehad en ze zei dat het gewoon bij sommige vrouwen echt bij de zwangerschap hoort, in het begin. En dat het de vorige keer gewoon toeval was dat het met bruin begonnen is en toen een mk geworden is. En tis nu helemaal over, dus kben weer gerust gesteld Nog 1.5 week en dan mag ik voor een echo.. (duurt eigenlijk nog best lang hihi)
hmmm dus mn theorie klopte niet maar vind die van jou wel aannemelijk! Ik zou het op die nacht houden inderdaad Ik ga 19 sept trouwen en JAAJAAJAJ heb hele mooie jurk, hij is alleen nog niet binnen maar heb hem al wel besteld! Komt over 2 weekjes binnen als alles goed is !!! We geven geen feest en houden het voor familie en wat vrienden en dan met receptie en diner en overnachting. Lekker intiem met de hele groep! We gaan de dag erna lekker met de tuutuut richting St Tropez en daar in de buurt 2 weekjes relaxt kamperen (schijnt eind sept nog mooi weer daar te zijn (keep my fingers crossed)) Ben zo enorm toe aan vakantie na afgelopen ellendejaar!!!
heej linda, we posten ca gelijk, dus had je berichtje nog niet gezien! maar wat fijn dat alles goed is!!!!!! En fijn dat je vertrouwen weer terug is, want je moet wel positief blijven!!!
wauw lotte wat gaaf, bijna trouwen! haha er gaan echt veel mensen met wie ik hier contact heb trouwen! grappig! Doe ik mooi ideeën op hihi. We zijn al wel verloofd maar waren een beetje aan het wachten op een zwangerschap. Ik wil heel erg graag mijn eigen kindje als bruidskindje en nouja... dat zou nu moeten kunnen! Dus ergens over 1 à 1.5 jaar trouwen Hebben we al eens gekeken maar pfoe, wat een kosten er bij komen zeg! Dan wordt het heel aantrekkelijk om geen feest te doen maar idd intiem met familie en vrienden.. nja, tijd geneog nog om over na te denken!
@ Linda...goed nieuws!!! Ben blij dat alles weer goed gaat!!! En voordat je t weet is al volgende week en kun je je wondertje bewonderen op de echo!! @Lotte..dat klinkt allemaal erg leuk! En ik ben ooit in St Tropez geweest...het is echt super daar! ( wel prijzig, maar ach, moet ook een keer kunnen toch ) Ook kun je vandaar uit goed naar Monaco en Cannes, ook echt een aanbeveling! Dames, ik ga stoppen, moet nog ff wat doen!! Tot gauw!
Heej Sim Jouw temp is mooi geworden !! Misschien wel de tempje die horen bij een 2e ukkie op dit forum! Je had op goede tijdstip geklust dus ik heb er vertrouwen in! Baboe; ik ben ook nieuwsgierig hoe je tempje was vanmorgen? Voel je je wel al wat beter? Mijn manlief moest vanmorgen naar het ziekenhuis om een potje te gaan vullen voor standaard onderzoek voor ivf, zag mijn arme schat wel erg tegenop! maar ja het is helaas niet anders...
Hi Lotte, Wat ben je positief over m`n kaartje ,hahahaha.....en dat terwijl ik nog maar op dag 4 zit..... Natuurlijk hoop ik dat je gelijk hebt.....maar mijn vertrouwen wordt na al die maanden wel steeds een stuk minder....Maar wie weet..... En ja....ik herken dat van jouw vriendje....de mijne moest t ook al 2x doen...hahaha, en wat n gedoe om dat potje op lichaamstemperatuur binnen een een uur op t ziekenhuis te krijgen....Ik had het potje de eerste keer achter mijn topje gedaan en toen ik bij lab kwam moest ik het dus achter mijn topje weg vissen, hahaha! Best wel genant... Fijne avond!!
Ik baal.....mijn temp is wat gezakt.....niet veel....maar toch, ik had hem liever wat hoger willen zien....Had gehoopt dat ie door zou gaan naar 37 C.....
@ Sim: nee joh je temp mag nu nog gerust zakken! Zou een mooi tempdipje kunnen zijn en dan mag ie over 1-2 weer stijgen
Hoihoi, even snel bijgelezen. Zo gezellig om jullie posts steeds te lezen. Leef echt met jullie mee! Mijn temp is totaal onlogisch nog steeds, maar ik geloof dat de eisprong toch nog niet geweest is. Hoewel ik vanochtend een temp had die ik normaal echt pas erna heb. Kennelijk heb ik het gewoon wat warmer deze dagen! Ik zie het over een paar dagen wel. Voel me beter, nog wel hoofdpijn, maar verder ok. Dit weekend niet veel thuis. Ik check af en toe wel hier. @Sim: duimen voor hoge tempjes! Liefs x
@ allemaal: Wij gaan vandaag naar ons zomerhuisje.....Dus ik zal wat minder van mij laten horen aankomende week.....Het huisje zit redelijk bij ons in de buurt, dus ik kom af en toe nog wel ff thuis en zal dan ff spieken hoe het met iedereen vergaat @Baboe: succes met je ei!! Ik wens iedereen een heel fijn weekend en tot gauw!!!!!