Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hahah sim; je doet dit topic wel eer aan!!! Op dag 5 daling temp en vanmorgen weer mooi gestegen zag ik! DAt is mooi!
    Geniet lekker daarzo! Wordt mooi weer deze week!!!

Liefs Lotte

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    #282 sim1612, 2 aug 2009
    Laatst bewerkt: 2 aug 2009
    @Lotte....ja, was flinke stijging vandaag, maar denk dat het niet helemaal klopt, gister avond laat naar bed en ik werd al wakker om kwart over 6 vanochtend, dus heb ik maar meteen ff gemeten.....37,2.....normaal temp ik om 7 uur.....Ben daarna weer als blok in slaap gevallen tot 11 uur :p en heb toen nog maar een keer gemeten, weer 37,2......ik vind het wel heeeel hoog.....we wachten morgen wel af!

Heb vandaag mijn laptopje opgehaald en zit nu "illegaal" internet af te tappen van iemand bij mij in de buurt :), hahahah...
    Maar we hebben zeker geluk met het weer aankomende week....

Fijne avond!

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Zo Sim, inderdaad hoog. Toen ik dat zag dacht ik meteen dat dat een goed teken moet zijn! Mega-progesteron! Kan natuurlijk ook een "rare"temp zijn. Die heb ik er tegenwoordig maar al te veel, haha.
    Ik ben ontzettend benieuwd of je morgen weer zo lekker hoog zit. Het zegt misschien nog niet alles, maar lage tempen zijn een slecht voorteken dus ik zeg: hoe hoger hoe beter!
    Veel plezier in je vakantiehuisje!
    @Lotte: voelt het goed dat je een beslissing hebt genomen? Ook al weet je niet zeker hoe het uitvalt, je twijfelt in ieder geval niet meer?
    Doegie!

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Baboe,

Ik zag bij jou dat er nog geen ei is geweest? Ben je al weer wat beter?
    En ik ben het met jou eens, ik heb liever 37 C en hoger, want ik vind alles daar onder ook niet echt geweldig.....Maar ik denk wel dat het een uitschieter is, door te weinig slaap en andere tijd temperaturen, maar we zien morgen wel....

5. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ha Sim,
    Ja, ik ben weer opgeknapt (gelukkig geen mexicaanse griep,haha).
    Mijn tempstaatje is een soort Alpenlandschap aan het worden. Hoge pieken, diepe dalen. Zeker nog geen eisprong geidentificeerd. Ik dacht gisteren dat hij geweest was, maar vandaag die 36.4: denk het tóch niet!

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahaha, jij de Alpen, en ik met die stijging van vandaag de Mount Everest :D
    Maar ben blij dat je je weer beter voelt, en dat de mexicaanse griep aan jou voor bij is gegaan ;)
    Dus jouw ei zit er nog aan te komen? Misschien vandaag die 36,4 het dipje voor eisprong?

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hier is temp weer normaal....37....

8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: je temp is nog mooi hoog hoor! Spannend hè deze dagen!

@baboe: ik ben benieuwd wanneer je je eisprong gaat krijgen! Je doet toch ook ovutesten erbij? Welke heb je eigenlijk?
    Ik heb wel een beslissing genomen, maar ga toch steeds weer twijfelen... ik ben gewoon bang dat ik dadelijk ziek ben op mn trouwdag... maar met de pil is ook niet alles want heb algelopen dagen weer last van mn darm gehad. Ik ben ook erg moe... ik baal zo enorm van dit alles... ik wil gewoon graag mn leven weer terug zoals het was; plezier hebben in alles, lekker werken ... mn contract was dus ook niet verlengd (omdat ik natuurlijk al maanden thuis zit...) ... IK heb echt een hekel aan mezelf gekregen door die endometriose... ik wou zo graag dat alles anders was....(sniksnik)... dat ik ook leuk hier meer mocht tempen... en ovutestjes doen... ik weet wel dat ik ook wel mn kans weer krijg maar voel me nu ff in een dipje.... sorry.... (sniksnik)

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Lot,
    Jij zit er echt doorheen he? Oh, meisie, het is ook allemaal heel oneerlijk. En jij verdient het ontzettend om nu eens een periode zonder ellende te krijgen. Waarin je je goed voelt, lekker gaat trouwen en onderweg bent naar een prachtig kindje van jullie samen. Je hebt zóveel meegemaakt deze afgelopen maanden. Ik vind het heel begrijpelijk dat je nu in een dip zit. Je gezondheid, je kinderwens: het rommelt op die gebieden en beiden zijn moeilijk mee om te gaan omdat ze zo fundamenteel zijn voor een goed, gelukkig leven. Ik worstel met dezelfde dingen en ik weet heel goed hoe je je voelt. Ik weet ook dat je er niets aan hebt als mensen je tips gaan geven of zeggen dat het "wel goed" komt. Ik kan je wel vertellen, dat hoe diep de dip ook is, dat je altijd weer opkrabbelt en je sterker voelt dan ooit. Omdat je geleerd hebt dat je die diepe dips ook kunt handlen en daarna weet dat je dáár niet meer bang voor hoeft te zijn.
    Lieve Lotte, hou je taai en ik denk aan je.

ps: ik heb de ovutests van sensitest en ik ben daar heel tevreden over, hoewel het deze maand wel lijkt alsof ze helemaal niets doen...En weet je, de tests kunnen het wel goed doen, maar je lichaam moet ook nog willen meewerken!

10. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Dank je voor je lieve woordjes Baboe! Had ik echt ff nodig,... moest er wel nog even om huilen toen ik het las, maar vond het errug lief!!
    Je bent toch altijd best wel regelmatig? Balen hoor dat je zo lang moet wachten op je eisprong... hoe korter je cyclus hoe sneller je weer een kans kan hebben... dus ik begrijp dat het wel balen is... Je sensitesten gaan heus wel deze maand ook werken, ik weet bijna zeker dat ze over aantal dagen gewoon weer + worden hoor! Je temp is van slag omdat je wat ziekjes was, dan komen er stofjes in je lichaam vrij die op je temp-centrum werken in je hersenen en tja... dat kan ff beetje blijven fluctureren... maar gelukkig heb je meer controles die je uitvoert dus we gaan je ei niet over het hoofd zien!!

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Lotte,

Ik kan niet de mooie woorden van Baboe "overtreffen"....want ze zegt het precies goed......En het is af en toe heerlijk om zo ff je hart te kunnen luchten.....Ik hoop voor jou dat aan alle ellende snel een eind komt.....en dat je straks weer heerlijk de "oude" kunt zijn!
    Doe maar kalm aan..... XXX

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @all: mijn temp is gezakt :x, van 37 nu naar 36,7.....ben van schrik mijn bed uit gerold.......!!! Baal, baal, baal....:$

13. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Sim! Misschien is het een innestelingsdip, want het is toch nog veel te vroeg voor je temp om nu al te zakken? Hoeveelste dag na ovu zit je?

14. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: bedankt voor je lieve woordjes, ik had gister echt ff een baal dag, vanmorgen weer veel buikpijn,... maar goed... het zonnetje schijnt ook weer in mn hoofdje :) Ja wel een hele erge daling zeg! Maar ik ben het met baboe eens dat het wel wat vroeg is... dus laten we ffies morgen afwachten... misschien stijgt ie wel weer :) dat zou dan een giga innestelingsdip zijn!! Kijk anders ff op FF bij chart gallery... dan kan je zoeken op innestelingsdip of find charts like yours...

@baboe; je tempje vindt toch wel weer rust zo te zien! Dit noemen we dan DE STILTE VOOR DE STORM :) Dus werk aan de winkel! ihihihih

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He meiden,
    sorry ben er eventjes niet geweest.. Had vanmorgen weer bruinverlies dus toch weer gebeld en mag donderdag een echo laten maken in hetr ziekenhuis.
    Hopelijk is alles gewoon goed.

Pff.. nnet wel erg geschrokken; een meisje wat met mij mee kletst in 2 andere topics heeft een echo gehad vandaag en geen kloppend hartje met iets meer als 8 weken.. pff... en de week daarvoor nog wel een kloppend hartje :(

@ Sim: Een tempdaling nu is nog geen teken voor ongi hoor..! :)
    Tenzij je een korte LF hebt en dat is niet zo toch?

@ Lotte: hee fijn dat je je weer wat beter en vrolijker voelt! :)

16. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @linda: meid je moet niet bang worden voor alles wat mis kan gaan! Dan heb je echt de komende maanden heeeel veeel stress en dat is niet goed voor je hoor! Het gaat vaker goed dan fout! En ja dat bruine bloedverlies is wel eng, bang zolang je geen krampen hebt zou ik me er niet te veel zorgen over maken (weet dat het makkelijk gezegd is door mij), maar meestal zijn dat innestelingsbloedingen en die mag je tot best lang hebben, alleen komt het denk ik niet meteen naar buiten waardoor het al wat ouder is... en dus bruinig... maar goed ik ben geen gynaecologe :)... maar FIJN dat je iig ff een echo mag laten maken bij het ziekenhuis!!

@sim: zie dat je tempje weer is gestegen??? Hmmmm goed teken hoor!! Spannend deze daagjes!

@baboe: spotting, daling temp : dat betekent KLUSSEN meid!! hoe was je ovutest?

17. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Linda....wat een stress....maar wel fijn wat je morgen terecht kunt voor de echo......Laat je ons hier wel ff weten hoe t gegaan is? Heel veel succes! En maak je niet te druk.....ik weet dat dat moeilijk is......X
    @Lotte, fijn dat je je weer wat beter voelt! En het zonnetje schijnt niet alleen in jouw hoofd, maar ook heerlijk buiten! Geniet en maar lekker van!
    @Baboe: Al een positieve ovu test gehad??

Hier temp weer gelukkig omhoog.....deze hele cyclus is mijn temp vreemd....maar we wachten wel weer af...pff....

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Implantation dip study

Heb op FF gekeken.......;)
    Laten we hopen dat dit de reden is geweest gisteren.....ik ga er niet van uit.....maar een beetje hoop ik wel ;)

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ja zeg! Je zou wel de statistieken dan volgen!! Ziet er goed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga heeeeel hard duimen komende dagen!
    Hoe lang duurt je luteale fase meestal? Ga je al eerder testen als tempje hoog blijft?????? (ben niet nieuwsgierig hoor!!!)

20. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: joehoe, de temp is weer omhoog! Volhouden!
    @Lotte: dank voor het meeleven, hihi.
    @Linda: succes met je echo. Ik kan me voorstellen dat niets geruststellen kan nu, alleen een echo. Je wilt gewoon ZIEN dat het goed is he?

Nog steeds geen posi ovutest. Eigenlijk verwacht ik m vandaag einde middag. Misschien heb ik mijn posi test net gemist en was vandaag de eisprong. Ik hoop het want gisteren en eergisteren onzettend ons best gedaan. Weet niet of ik m vanavond weer zover krijg, haha.
    Hou jullie op de hoogte!
    x

Deel Deze Pagina