Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Lotte....ik ga er van uit dat ik volgende dinsdag of woensdag ongesteld moet worden.........pas als mijn ongi uit blijft, gooi ik er een testje tegen aan.....eerder testen heeft niet zo veel zin bij mij, krijg pas na NOD positieve zwangerschapstest....
    @Baboe....vanavond gewoon je sexy setje aan doen :D......test jij 1x per dag met de ovu testen? Nou, ik hoop dat je jouw vriendje vanavond nog een keer gek kan maken :$....succes ermee!!!
    We horen t morgen wel ;)

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Sim,
    Nee, ik test 2x per dag en normaal heb altijd wel 1 of 2 posi tests te pakken.
    We'll see. Ik ben nu aan het testen, hij ligt hier naast me. Als hij posi wordt dan ga ik inderdaad mijn pakjes maar eens uit de kast halen en mijn charmes in de strijd gooien....

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Linda.... succes vandaag met de echo.....laat ons ff weten hoe t gegaan is! Ik duim voor jou!
    @Baboe...temp bij jou wat gestegen zag ik.....;)

Hier temp gelijk aan gister....toch had ik hem graag nog wat omhoog zien gaan.....

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @linda: heeel veel succes vandaag! Ik denk aan je en duim voor je!

@sim: ik snap dat je baalt dat je temp niet verder is gestegen, maar hij is in ieder geval niet gedaald!!!! Spannend hoor! Ik zit helemaal mee te stressen hierzo! Ik ga ook voor jou extreeeem duimen!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Spannende dagen weer met die tempjes! :) Ik duim voor jullie meiden!!

@ hier: brrrr ik ben zenuwachtig!

6. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Succes Linda! Ik hoop en ga er vanuit dat alles goed is met jullie kleintje (snap wel dat je nerveus bent!). Sterkte!
    @Sim: het gaat nog steeds goed met je temp, maar het voelt natuurlijk "veiliger' als die sky-high is!
    Ik nog steeds geen ei gespot. Ovutests worden steeds donkerder...het gaat gebeuren hoor!

7. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @linda: oww zie dat je om 11:45 moet... dus dat is wel heeel stressie nu...ook wachten om er naartoe te gaan.., ik krijg er buikpijn van :( (stressss) Ik begin alvast met duimen, maar ga er ook wel vanuit dat alles goed is, al snap ik je zenuwen heel erg goed! Sterkte meid!

@baboe: super dat je testjes donkerder worden.... hij komt eraan!!!!!!! JAHOEEEE

8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Heej ik las op ander forum dat alles goed is met linda! Enne dat het een tweeling is!

Gefeliciteerd meid! Super dat alles goed is!!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhhw shit helemaal vergeten om 't hier te posten!
    hihi moest het al op 4 andere zetten en nu benk deze nog overgeslagen.. sorry sorry!

Maar idd: de echo gehad en tot onze heeeele grote verrassing zijn het er 2!
    Ik ben er echt ff van geschrokken en had ook zoiets van uhhh... ok....is dit wel leuk??? En hoe gaan we dit in godsnaam doen?! :(
    Nja, dat heb ik nu nog wel steeds..m goed..dan zal wel bij trekken met de tijd, hoop ik hihi.

Tis nog wel een beetje onzeker want 1 vruchtje loopt een week achter op de andere.
    Over 2 weken heb ik weer een echo om te kijken of ie bijgegroeid is..

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Waaaaah Linda! Wat schitterend! Het lijkt mij echt gewéldig om een tweeling te krijgen. Superleuk! Hopen dat die 2e ook lekker bijkomt en mee gaat groeien. Van harte!

Hier....
    Eindelijk....
    De positieve test....!
    Pff, dag 20... Ik zie trouwens dat dat wel normaal is bij mij. Dag 18,19,20 en 27 tot nu toe. Ach, ben allang blij dat ik m niet oversla deze maand.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Fijn dat ie posi is meid!! :D Geniet ervan straks ;)

Ik heb dr nooit bij stil gestaan dat het bij ons zou kunnen gebeuren (kan ntuurlijk bij iedereen mgoed, je verwacht het totaal niet.)
    Maar ik weet niet hoor..
    Alles in eens 2 keer... zo'n hele grote (niet zo'n leuke als zo'n normale) kinderwagen, 2 keer borstvoeden (auwie voor mn borsten) ohja... eerst maar eens 2 kindjes op de wereld zetten, en pff.. de veel meer tijd die erin gaat zitten en nja...
    Waah..!! hahah
    Ik was als onervaren moedertje van 22 toch wel liever met 1 kindje begonnen hoor.... mgoed... het komt vast uiteindelijk wel goed.

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Tja...Ik snap dat je schrikt, is toch altijd onverwacht, maar wat zou ik ontzettend graag ook eens schrikken...al was het een drieling!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja dat is ook zo..
    Al was een drieling wel echt teveel van het goede geweest voor mijn gevoel... mgoed.. ook daar kan je niets van zeggen ntuurlijk.
    Ach.... mn mannetje is ondertussen al best wel gewend aan het idee en enthousiast, dus hopelijk krijg ik het gauw ook.

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ooh Linda....wat ontzettend leuk!! Een 2ling!! Super! Lijkt mij geweldig! Gefeliciteerd!! Maar kan me wel voorstellen dat ff schrikken is en dat je moet wennen aan t idee.....maar dat went snel, lijkt mij....:D Ik vind het echt helemaal leuk!!!
    @Baboe...hehehe, eindelijk ei :D nu mag jij weer op het wachtbankje....

Ik heb mij vandaag ontzettend slecht gevoelt.......van koud en dan weer bloedheet, erg moe, hoofdpijn, krampen....Ik had vanmiddag verjaardag van mijn nichtje en we zijn ff langs ons huis gegaan....had daar nog een kruidvattestje liggen......en je raad t misschien al......heb gewoon een 2de streep gekregen :D wel heel vaag, maar binnen de 5 minuten......Vandaar die rare vage klachten, ik heb ze de hele week al een beetje, maar dacht dat ik t me inbeelde, maar vandaag was ik echt zo slecht dat t geen inbeelding kon zijn!
    Ik zit natuurlijk pas op dag 10 ( en ben echt overdonderd dat er een 2de streep verscheen, nog nooit eerder gehad!!! ) dus ik hang de vlag nog niet uit.....Even afwachten nog......Volgende week maar eens ff opnieuw testen.....

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    SIM!!!!!
    Wat super!!!!! Ben echt helemaal blij voor jou!!!!
    Ik snap dat je voorzichtig blij bent zelf, is ook verstandig, maar voor nu is het natuurlijk superleuk en superfijn!

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ja, een complete verrassing zo vroeg......heb dubbele gevoelens...dringt nog niet tot mij door....ben blij, maar durf niet te blij te zijn....maar mijn temp is vandaag wel weer mooi hoog, 37,1! Daar ben ik wel blij mee ;)
    En hoe is die bij jou?

17. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Wat een vruchtbare dag gisteren zeg!

@baboe: fijn dat je toch je ei hebt gevonden!!! Je hebt er inderdaad even op moeten wachten... dat is wel balen als je zo'n lange cyclus hebt. Nu gaan we heeeel hard voor jou duimen! En hopen dat het deze maand gewoon raak is!

@SIM: SUPER MEID!!! Ik zei het toch :) (hihihhi) Je temp is ook nog mooi hoog !!! Ik begrijp dat je zelf nog wat voorzichtig bent, maar nu al positief getest is toch super!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor!!!

@Linda: echt geweldig hoor dat alles goed was! Hopelijk komt de 2e snel bij in groei. En je moet het ook positief zien:
    - 1x bevallingspijn --> heb je 2 vliegen in 1 klap
    - die 2 houden elkaar ook bezig als ze jong zijn, dus gaat op een gegeef moment minder tijd inzitten !!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @All: Ik vind het ook echt heel spannend weer.....maar ben ook wel behoorlijk bang....heb al 2x een MK gehad.....maar wie weet...3x scheepsrecht?!
    Ik had al vanaf maandag een "raar" gevoel..... maandag en dinsdagavond in bed trekkerig gevoel onder in buik en dacht ook dat ik heel verkouden ging worden...loopneus en steeds niezen, zere keel, maar was woensdag weer helemaal weg....Had steeds hoofdpijn, en ik moest er snachts uit om te plassen en dat heb ik echt nooit, behalve dus als ik zwanger ben........Last van branderige ogen...allemaal hele rare dingen.En mijn tepels waren al sinds maandag wat gevoeliger en sinds gister opgezette borsten, maar niet pijnlijk.
    Ik dacht dat t allemaal wel inbeelding zou zijn....omdat je natuurlijk zo graag wilt.....en je lichaam kan je soms zo voor de gek houden.....
    Maar gisterochtend was ik echt zo slecht, ben om 10 uur op bank gaan liggen, en tegen 1 uur weer in bed gekropen, onder de dekens, zo koud had ik het.....Daarna naar huis gegaan en zag daar nog een kruidvattestje liggen.....dacht probeer het maar gewoon......en ja hoor, binnen de afleestijd echt een streep te zien, wel vaag, maar echt wel te zien......:$ Kruidvattesten 2 voor 5 zijn toch wel
    "betrouwbaar"? Ik heb echt nog nooit eerder positieve testen gehad voor mijn NOD, maar dit was ook de eerste keer met kruidvat. Vorige cyclus heb ik ook een keer hiermee getest, maar toen was er echt helemaal niets te zien......
    Ik ga begin volgende week even weer opnieuw testen, kijken of het duidelijker is.....

Fijne dag allemaal!! X

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Volgens mij zijn die testen heeeel betrouwbaar! Knap van je hoor dat je pas begin volgende week weer test! En echt bij KV test is streep een streep als dit binnen de afleestijd is! En nog voor je NOD!!! Dat is echt MEGA goed teken --> veel hcg aanmaak --> geen miskraam meer dit keer hoor!!! Positief blijven denken hoor, dat heb je nu nodig!!! Dat je al 2x een MK moest mee maken is heel erg! Maar toen testje je pas na NOD positief... NU NIET!!

Owww ik ben zoooow blij voor je!! Krijg zelf ook de kriebels... hoop dit in februari ofzo ook mee te mogen maken!! Ik had vanmorgen weer een hele slechte ochtend (hele week al)... veel darmkrampen... en dit soort nieuws doet me ZOOOOO goed!!!

Ik ben helemaal in knuffelmodus:
    Dus iedereen ff een virtuele knuff van mij!!

20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    #320 sim1612, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    Hi Lotte,

Thanx voor je positieve berichtje!!! Erg lief.....
    Ik hoop ook dat dit een goed teken is......een posi test voor NOD....En ik kan niet meer eerder testen, want ik heb geen test meer, hahaha, en kruidvat zit hier niet zo in de buurt....volgende week weer aan t werk en dan ik ff langs gaan bij KV.

Ik wens jou helemaal hetzelfde....
    Weet je, ik heb ook zo lang gedacht dat t misschien voor mij niet was weg gelegd.....en na 2 MK zakt je de moed wel eens in de schoenen.....maar zo zie je maar weer.....het kan ook zo weer raak zijn.....en ik hoop dat dat moment eerder voor jou komt dan je verwacht!! XXX

Deel Deze Pagina