Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauwww Sim!! Wat een super leuk nieuws!!! :D:D
    Alvast voorzichtig proficiat, maar die testen zijn echt mega betrouwbaar!! (Ben trouwens wel benieuwd naar een foto? :D hihi..ik kijk graag naar streepjes ;))
    Echt super zeg, wat fijn!!

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda....nee, heb geen foto....gister snel thuis gedaan en daarna naar verjaardag van mijn nichtje gegaan.
    Maar ik ga na het weekend opnieuw testen, en als die nog steeds positief is, maak ik foto en mag je hem bewonderen :D
    Hoe gaat t verder met jou? Al een beetje gewend dat er 2 onderweg zijn?;)

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    oeps.....mijn temp naar beneden.....36,9....:$ niet blij.....

@Baboe: ik zag gister dat de stijging bij jou heeft ingezet? vandaag weer een hogere temp?

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmm tis nog niet laag, maar snap dat je dr niet blij mee bent!
    Zou geneigd zijn gelijk nog eens te testen, maar da's ook niet slim. Je kan 'm dan beter tot morgen ofzo even bewaren.

Ik duim dat het gewoon hoort zo!!!

Ik wen steeds iets meer aan het idee gelukkig :) Dus komt wel goed! :)

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: ow meid ik snap dat de spanning nu toeslaat! Maar temp is ook niet zo betrouwbaar, soms zie je weleens dat ie daalt ondanks ze toch zwanger zijn, moet je mr eens kijken bij de tempkaartjes van de zwangeren op dit forum.

@baboe: jippie tempje stijgt!! Mooi hoor... eitje is vast onderweg!! Succes, nu maar afwachten... das het meest frustrerende!

6. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ha meiden:
    @Sim-->mm, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar je ziet het inderdaad wel bij heel veel vrouwen he? Dat die temp af en toe flink zakt. Ik denk dat je je boven de 36.8 absoluut geen zorgen hoeft te maken hoor. En als hij daar 1x onderschiet ook nog niet.
    @Lotte: denk dat het ei wel geweest is, maar de temp bevestigde dit vandaag nog niet (was iets lagers dan gisteren). Ik wacht het gewoon even af. We maken er maar het beste van (pff, heel wat slaapuurtjes gemist, dat wel! Haha)
    Wanneer ga jij nou starten met die Lucrin?

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Heb geen test meer liggen.......pfff......maandag, DPO 14, test ik nog eens, tenzij ik natuurlijk ongesteld ben geworden....
    Gisteren was ik nog zo overtuigd van dat streepje, ook omdat mijn temp mooi omhoog was gegaan, vandaag heb ik dat gevoel niet meer.....
    Deze hele maand is mijn temp vreemd aan het doen, vind ik.....Ik heb me ook voorgenomen dat dit voorlopig de laatste cyclus is wat ik temp....ben t zat.....en als dit streepje maandag er niet meer is, dan zet ik het hele zwanger worden ff op laag pitje......heb er ff geen zin meer in.....al bijna 15 maand aan t klooien, zonder resultaat....15 maand steeds maar rekening moeten houden met een evt zwangerschap, op feestjes steeds maar denken: drink nou niet teveel, straks ben je zwanger, verplicht klussen als je ei er is, elke ochtend om stipt 7 uur thermometer in je kont....daarna niet meer kunnen slapen....steeds maar weer die spanning na je ei, enz enz....Ga na deze cyclus ff een pauze inlassen.....
    Hahahha, ik klink wel frustie hè?! En eerlijk gezegd, ik ben het ook.....:D
    Ik blijf natuurlijk hopen dat het streepje maandag er nog is en dat ie dan donkerde is......
    @Linda, heb vandaag ff bij jou in fotoalbum gespiekt, wat leuk die echo met die 2 kleintjes!! Ik zag daar ook jou foto vd 1ste test voor NOD die je hebt gedaan.....mijn streepje lijkt precies op die van jou toen....
    @Baboe, wat is jouw temp vandaag dan?

Vanavond heb ik feestje.......laatste keer alcoholvrij.....(tenzij natuurlijk maandag een dikke vette streep verschijnt) vanaf volgende week, als ik ongi ben geworden, ga ik heerlijk weer eens een avondje goed doorzakken....te lang geleden....Ga volgend weekend naar Hoek van Holland, beach party 100% NL, een goede gelegenheid voor een avond lekker lang doorzakken ;)

Sorry, voor mijn drama verhaal, maar moest t ff kwijt :D

Fijne avond allemaal!!
    X

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee meis,
    heel begrijpelijk hoor, dat je na 14 maanden zoiets hebt van godver, schijt aan al die regeltjes en niet drinken en opletten op alles. Misschien is het juist wel goed om het ff op een laag pitje te zetten, er niet zo veel mee bezig te zijn.
    Hoe vaak hoor je niet dat het bij mensen dán juist plotseling onverwachts is gelukt?

Ik wist bij die test 2 dagen voor nod al eigenlijk wel dat het goed zat. Ik had toen mijn banner al op zwanger gezet. Ik voelde me ook zo en dat bevestigde het. Dus was ook niet meer in twijfel. Daarbij had ik wel mn temp die hoog is gebleven op 37, maar het wil nog iets zeggen hoor, die hele lichte daling die je hebt. maar ntuurlijk had je hem liever niet gezien.
    ik blijf hopen voor je dat het gewoon goed gaat en jij maandag een mooie positieve test hebt..!

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Ach ja......we zullen het zien morgen.....
    Ben er eigenlijk wel klaar mee ;), als het niet zo is, dan moet t maar zo zijn....
    Maar ik hoop natuurlijk ontzettend dat ik morgen een mooie streep te zien krijg :D

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik ga heeeeel hard voor je duimen Sim!!
    Ik begrijp helemaal in wat voor bui jij nu bent. Dat heb ik ook zo'n beetje iedere maand als ik weer ongi word. Het hakt er behoorlijk in he, een kindje willen krijgen, als het langer duurt dan normaal?! Ik heb mezelf ook voorgenomen de volgende maand niet meer te tempen, maar zodra ik dan ovupijn voel dan ren ik toch direct weer naar de thermometer. Omdat ik dan ineens voel dat er een "kans"is en daar word ik dan heel blij van (om vervolgens heel diep te vallen als die kans weer is mislukt). Succes morgen met testen.
    Mijn temp is eindelijk echt omhoog nu en FF heeft er mooi rood kruis van gemaakt. Sjonge,jonge, het was wel weer ff geduld hebben zeg. Gelukkig zowel do-als vrijdag geklust, dus tja: beter kunnen we ons best niet doen.
    Allemaal hele fijne zondag!

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Baboe

Mooi kruis hoor :D en goed geklust!! En nu komen weer die vervelende wachtdagen.....wanneer heb je ook al weer dat onderzoek? Volgende cyclus? Laten we hopen dat dat niet meer nodig zal zijn na deze ronde!
    En ja, het is heel frustrerend elke keer weer die ongi die komt.....vooral omdat het nu al zo lang duurt....en ik was in het begin zo arrogant om te denken dat t zo raak zou zijn....ik dacht zodra wij een kindje willen, ben ik ook zo zwanger....duhuh....die arrogantie werd meteen afgestraft!!;)
    Wat er morgen ook gebeurt met de test, ik heb me 2 dingen voor genomen: 1. toch geen streep meer, neem ik volgende ronde lekker een pauze, geen temp meer meten en geen ovu testen....of 2. test toch nog positief, dan ga ik mij niet verheugen tot ik een "goede" echo heb.....want de angst voor een 3de MK heb ik toch wel behoorlijk.....De vorige 2x wist iedereen in mijn nabije omgeving dat ik zwanger was, tot ergenis van mijn mannetje, nu ga ik het niet eerder vertellen, pas na een goede echo....heb ik ook beloofd aan mijn mannetje, die meer van het afwachten is....
    Pfff.....waarom gaat het bij jou, Lotte en mij niet gewoon wat gemakkelijker allemaal???

Jullie ook allemaal een fijne zondag!!

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Sim,
    zie dat jouw temp vanochtend weer heerlijk hoog was! Dat geeft hoop en moed he?! Pff, ja die arrogantie daar had ik ook last van. Je staat er gewoon nooit bij stil dat je bij de groep vrouwen hoort die moeilijk zwanger wordt.
    Dat onderzoek is ofwel deze cyclus (tussen menses en ovu) of wel volgende cyclus. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik even afwacht of mijn darmen rustig blijven, want dan durf ik het wel een maandje uit te stellen zeg maar. Dus ik weet het nog niet!
    Ik hoop echt voor jullie dat het dit keer goed gaat. Het is je van harte gegund meid!

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey meiden,

hoe gaat het hier?

Ik lees linda 2! Wow super meid!

Ik heb binnen 2 dagen hopelijk mijn ei. jeetje wat is een lange cyclus kut! :(

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: Woehoee een hoge temp!! :D ik zie het heeeeel positief in voor jou hoor!!
    Natuurlijk is het wel spannend tot aan de 1e echo, die je waarschijnlijk bij een weekje of 6 zal krijgen?
    Ik ga voor je duimen dat als het inderdaad raak is, alles deze keer goed mag gaan meid!!

@ Baboe: Fijn! Eisprong gehad! Nu wachten wachten.... saaaai he..

@ Scorpion: hmm idd balen, een lange cyclus..Hopelijk komt je ei idd binnen 2 dagen. succes met klussen meid!

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ah, Linda, net je echo bekeken. Echt té schattig, 2 van die hummeltjes!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha :D
    Nog steeds wel heeeel raar hoor! Gewoon 2 kindjes op 1 echo foto. :) Maar stiekem toch wel stees leuker! :D

17. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion, welkom terug hier! Zeker een lange aanloop voor jouw ei deze ronde....hoe gaat t verder met jou?
    @baboe, spannende tijd voor jou nu....wachten op positieve test of, hopelijk niet, ongi en wachten op jouw onderzoek.....
    @linda, als test morgen goed is, bel ik gyn, ik krijg wel een vroege echo, kreeg ik de vorige x ook met bijna 8 weken, maar was toen niet meer nodig ivm MK, maar echo is wel door gegaan toen om te kijken of alles schoon was....en dat was zo.

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja t gaat goed. geen stress of spanningen. Ik zit er meer aan te denken dat ik het niet meer wil, vanwege de pijn steeds.

19. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
  20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion....het niet weer wil? Je bedoelt zwanger raken?
    Tja.....het zit iedereen niet mee hè?! Ik wacht deze ronde ook nog ff af, en als test morgen niet positief is, neem ik ook ff een pauze.....Maar zo lang ben jij toch nog niet bezig?

Deel Deze Pagina