ik zou zeggen die is mega posi! Wij zijn nu al 13 maanden bezig maar zitten pas in ronde 5 vanwege alles was me cyclus van slag. na me ma werd ik pas na 5 maanden ongi na die bzz pas na 3,5 maand en nu loopt t op 37/38 dagen
@scorpion....oooh, ik wist niet dat het bij jou ook al zo lang duurde.....dacht dat jij direct zwanger was geraakt, 3x achter elkaar...en helaas 3x niet goed gegaan....Maar jij hebt dus eigenlijk steeds zo`n lange cyclus? Wat zegt gyn hierover dan? @baboe....ik hoop het maar het streepje is wel na verloop van tijd wat donkerde geworden....was eerst heel vaag binnen afleestijd, daarna kleurde die donkerde....
@sim: owww meid, ik hoop ook echt dat ie positief is morgenochtend! Ik ga voor je duimen, ik weet niet zo goed wat ik van deze test vind,... ben bang dat het streepje wat meer naar rechts had moeten staan (sorry als ik je nu kwets),... hoop niet dat het zegmaar een foutje van de test is... Ik zie wel echt duidelijk een streep! maar of dat een test-streep is durf ik niet met zekerheid te zeggen... begrijp dat je hierna anders ff rust neemt, en weetje het werkt heel goed! Want ik ben er nu veeeeeel relaxter onder dan ik OOIT ben geweest nu ik er niet mee bezig ben (ik ook geen kans nu door pil, maar weet iig even waar ik aan toe ben) @ baboe: super meid dat je ei is geweest, en mooi geklust das geweldig!! Laten we hopen dat t nu raak is. @scorpion: welkom terug! Hopelijk vind je snel je ei! Succes! Ik begin toch na mn trouwen/huwelijksreis pas met de lucrin dus dat wordt begin oktober, dan zou ik rond begin februari ofzo kunnen starten met de ivf... (hoop k) Vandaag voor het eerst niet ziek geweest sinds maanden! Geen buikpijn gehad... dat s nieuw dus hopelijk blijft het zo. Ik krijg nu laxeermiddelen om alles langs de vernauwing te krijgen en lijkt nu eindelijk na tijdje te gaan werken icm met de pil natuurlijk
@sim, ik ben ook 3 keer achter elkaar zwanger geraakt, maar dat is dus al allemaal 13 maanden bezig. v.a. juni vorig jaar ben ik 1 keer ongi geweest en 3x zwanger. snap je hem nog. en volgens mij zit het streepje op de juiste plek. maar spannend morgen.
@Lotte, tuurlijk kwets je me niet hiermee.....dat zou wat zijn! Ik vind het alleen maar fijn dat iedereen een mening geeft....daarom zitten we toch op dit forum?! Maar ik begrijp wat je bedoelt, heb net nog ff op test gekeken, en weet waarom testlijn wat meer naar links staat.....de controlelijn staat ook wat meer naar links....dus de afstand tussen controlelijn en testlijn is op zich wel goed.....hoop ik Fijn dat je je vandaag goed hebt gevoelt! Maar waarom heb je toch maar besloten om na t trouwen te starten met lucrin? En ja.....ik geloof meteen dat t meer rust geeft om niet meer zo bezig te zijn met hele zwanger raken....en ik kijk daar ook echt naar uit......ff geen gedoe meer.... @scorpion, ja, ik snap hem nu, zullen we volgende ronde samen rust nemen als test morgen neg is? @All; mijn vakantie zit er alweer op...pfff...morgen weer aan t werk....ik werk normaal parttime, maar het bedrijf gaat verhuizen dus ik moet de komende 2 weken extra werken.....dus ik zal overdag niet meer zo vaak aanwezig zijn.......maar ik meld me sowieso morgenavond ivm mijn test...Ik ga het morgenavond doen, want ik moet het morgen eerst nog kopen....duimen jullie nog ff voor mij???!!! Fijne avond allemaal en slaap lekker alvast!! XXX
Ik ga er nog even over na denken. Hou er wel rekening mee dat de test morgenavond nega kan zijn omdat het geen ochtendurine is he.
@Lotte: fijn dat je je goed voelt, zowel mentaal als fysiek! Heerlijk he, je vergeet op een bepaald moment bijna hoe het voelt als je geen pijn of last hebt. Ik kan me voorstellen dat het een lekker gevoel van rust geeft. Ik word er af en toe ook ziek van hoe veel ik ermee bezig ben. Heel je leven staat ineens in het teken van zwanger worden, zeker als het allemaal niet loopt zoals het hoort. @Sim: tuurlijk duimen we voor je! Ben heel nieuwsgierig naar morgenavond! @Scorpion: duimen voor jouw ei! Liefs voor jullie allemaal
Goedemorgen!! Ben er vroeg bij , dag vd waarheid mijn temp is in elk geval goed, 37!! En natuurlijk heb ik er aan gedacht dat de test evt neg kan zijn omdat het geen ochtendurine is......maar aan de andere kant....donderdag heb ik ook geen ochtend urine gebruikt..... Maar als die vanavond neg is....dan doe ik er morgenvroeg nog 1..... Ik weet dat ik nu niet meer kan wachten tot morgenvroeg.....ben zo benieuwd... Fijne dag allemaal en jullie horen vanavond van mij!!!!
@Sim: superrrrrrspannend-->prachtige temp, daar zal het niet aan liggen! Allemaal een fijne dag gewenst
Hey Sim, waarom ben jij zo belachelijk vroeg uit je bed? Ik dacht dat ik altijd vroeg moest beginnen (730) maar jij spant de kroon zeg!
@ Baboe: haha zenuwen of zo Trouwens, jouw temp heeft een dipje zie ik? Hopelijk is het een positief dipje!
Nou dames.....die kan toch niet meer missen?! Nog niet zo donker als controlelijn.....maar duidelijk genoeg! En op foto lijkt wat lichter....denk door flits!! PS als je ff in album zelf kijkt, kun je op groter klikken
harstikke haaarrrrstikke zwanggggggerrrrr!!!!! PROFICIAT!! Tis je zooo super gegunt!! WOEHOEEEEEEEEEE!!
@baboe: ik moet toch temperaturen om 7 uur....ben er maar direct uit gegaan.....kon toch niet meer slapen...
Bedankt allemaal!!! Heb hem de hele dag geknepen.....zo bang dat er geen lijn meer zou verschijnen..... Ben blij, maar angst overheersd ook behoorlijk.....ga morgen gyn bellen over hoe en wat nu verder..... Ik hoop toch zo dat het deze x goed gaat....... @baboe, lotte en scorpion: ik hoop zo dat jullie dit binnenkort ook (weer) mogen mee maken!!!