Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh, wat fijn voor je Sim! Nu een dikke gefeliciteerd dan!
    Ik was vergeten dat op deze pagina's die tijden nooit kloppen. Ik dacht dat je al om 5 uur nog wat iets gepost had, maar dat was dus om 7 uur. Hihi.
    Geniet ervan meisie!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    moet je ff je instellingen goedzetten baboe ;)
    die staan standaard niet op de nederlandse tijd.
    kan ergens bij gebruikersinstellingen....

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe...thanx.....ik ben een vroeg vogeltje de laatste tijd...maar zo vroeg ook weer niet....5 uur...pfff....:D

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    grrr......ik heb denk ik geen goed nieuws.....
    werd vanochtend wakker....mijn tepels\borsten doen geen pijn meer....heb nu behoorlijke last van mijn onderrug.....en heb ongi gevoel onder in buik.......
    Geen goed teken voor mij......zo begon het bij de 2 andere ook.....
    pffff.....

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm sim wat balen dat je er ff geen goed gevoel bij hebt.
    hopelijk betekend het gewoon niets.
    Je temp is in ieder geval nog wel goed...

Ik duim voor je meis!

6. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    #366 Lotte1981, 11 aug 2009
    Laatst bewerkt: 11 aug 2009
    Ben je 1 dagje niet hierzo... MIS JE ZOOOO VEEL:

@Sim: jeetje wat een mooie streep meid!! gefeliciteerd!! Jammer dat je je vanmorgen zo naar voelt, maar je temp is nog wel mooi hoog! Ik begrijp dat je nu stress hebt! Maar ongi gevoel kan ook passen bij zwangerschapssymptomen, dus ik ga extreem hard voor je duimen deze dagen! jeetje wat een spannende dagen voor je nu zo! Zet hem op meid! Veel kracht toegewenst!!

@baboe: mooie dip! Je blijft het forum wel zn naam eer aan doen :) Hopelijk is deze innesteling gewoon raak! Misschien nu ook ff niet klussen deze dagen, bij ivf zeggen ze dat je na het terugplaatsen een week niets mag doen omdat daardoor de baarmoeder samentrekt en dit de innesteling kan verhinderen.... al is het nooit bewezen stond erbij :) dus ja... maar goed.. misschien :)

Ik start met Lucrin na mn trouwen omdat ik niet weet wat voor effect dit zal hebben op mn darm. Stel nou voor dat (oke kans ik klein maar niet nul) dat ik ineens een ergere vernauwing krijg hierdoor... dat was nl aanvankelijk de reden dat ik het niet mocht gebruiken, maar moet het nu wel omdat het nodig is voorafgaand aan de ivf... ik wil geen risico's lopen...
    Uiteindelijk scheelt het 2 maanden ... dus 2 mnd later ivf, nou dat is wel te overzien. Anders zaten we in december, wat misschien weer heel lastig is qua feestdagen daar...
    Oww ga nu wel weer twijfelen... wil het liefst natuurlijk zo snel mogelijk.... pffffffffff

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    sim dat kan heel normaal zijn hoor. geen bloed = goede moed he!

Ik heb mijn eitje gehad! :D
    nu weer wachten. 25e kan ik testen.

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    moeten jullie trouwens eens kijken hoe mijn temp gestegen is.

Ik twijfel niet eens of ik me ei wel gehad heb :D

26eee4 Ovulation Charts

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Fijn scorpion!!! De spannende weken zijn ook voor jou weer begonnen!
    Wat een megastijging zeg!!!! Succes!
    Ik duim voor iedereeeeeen hierzo hahahaha.. voor eitjes...bevruchtingen...innestelingen... embryootjes
    (soms neem ik wel even pauze,... krijg anders zo'n kramp :))

okeee... ik ben beetje in melige bui ihihihih

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Haha Lotte, fijn dat je nog kan lachen! Klinkt eigenlijk wel verstandig. Je wilt tenslotte niet dat je trouwdag in het water valt doordat je ziek bent. Dan maar 2 maandjes langer wachten. Je trouwt maar 1x he?!
    @Sim: he verdorie. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft en dat dit gewoon klassieke zwangerschapssymptomen zijn. Je temp is nog zo mooi. Ik denk aan je en duim voor jou.
    @Scorpion: hehe, eindelijk ook een ei. Wij zijn allebei behoorlijk laat met onze eieren zeg...Balen he? Wel een superei zo te zien. Man, wat een stijging!
    Volgens mij heb ik deze mnd echt een inferieur eitje want mijn temp stijgt echt minimaal en zakt 2x in in 5 dagen tijd. Slechte oogst denk ik. Liefs!

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Baboe, daling op dag 5......niet verkeerd toch?! En de hoogte van temp had toch niets te maken met kwaliteit ei? Had de gyn toch gezegd? Zou mooi zijn als temp morgen weer stijgt! Succes!:)
    @Scorpion....absoluut geen twijfel! Wat een stijging.....! En je hebt gelijk geen bloed = goede moed!
    @Lotte, niet meer twijfelen.....uiteindelijk ( als het goed is ;)) trouw je maar 1x!!! Zou fijn als die dag gewoon lekker verloopt, en zonder allerlei kwaaltjes en pijntjes....PS pas maar op dat jouw duim straks met het trouwen niet overbelast is :D
    @Linda, we wachten maar gewoon af.....maar baal zo ontzettend van die onzekerheid!

@All.....rugpijn wat minder nu....maar tepels\borsten nog steeds niet meer gevoelig....ik wilde vandaag gyn bellen voor afspraak, maar wacht het eerst maar ff af....zou dan de 2de keer zijn dat ik afspraak voor echo maak, die dan eigenlijk niet meer nodig is.....;)
    Op zich nog tekenen van ongi, alleen het gevoel onder in buik.....
    Ik ga morgen vroeg nog een testje doen, heb er nog 1 over, kijken of streep ( hopelijk ) wat donkerde is geworden, of toch lichter, dan weet ik ook genoeg en natuurlijk kijken wat mijn temp morgen doet.....Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!!

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Zwangerschapspagina

Hij is donkerde geworden!!! :D Dat moet toch een goed teken zijn, of niet?!

Laat ik maar proberen wat meer vertrouwen in mijn lichaam terug te krijgen......vind het wel heel moeilijk........pfff.....

Rugpijn bijna weg, ongi gevoel is er nog steeds, en tepels\borsten weer iets gevoelig.....
    En temp nog steeds mooi hoog, 37!

Fijne dag allemaal!

13. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: wat fijn zeg! Kun je nagaan hoe verraderlijk die symptomen zijn! Ben heel blij voor jou. Streepje nóg donkerder is altijd een goed teken zou ik denken!
    Mijn temp halve graad gestegen, maar nog steeds van een hoogte die ik normaal eerder vóór eisprong heb.

14. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....hij gaat in elk geval weer omhoog ;).....maar ik begrijp wat je bedoelt.....ik ben ook iemand die het liefst een zo hoog mogelijke temp wil hebben. Maar wie weet morgen vroeg weer een goede stijging!
    Positief blijf denken :D.......weet dat dat soms lastig is ;)

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    jeetje sim, die echt wel posi hoor!

16. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @sim: meid echt geweldig!!! Super!!! GEFELICITEERD!!!!!! NU ook je banner aan durven passen zie ik, geniet er van meid!!!!!!!! Heb je al wel eens gezocht op google op "eerste zwangerschapsverschijnselen"? De eerste site bovenaan geeft je een lijst en daar in staat ook: ONGI-GEVOEL!!!
    Misschien geeft dat je wat meer vertrouwen.

@baboe: meid ik snap je temp ook niet helemaal...:( maar je ovu test was +, je temp is wel gestegen... dus denk wel dat je ei is geweest... misschien is dit juist een goed voorteken deze maand ....

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: Proficiat meid!!!! :D :D :D

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen!

Hier temp mooi stabiel....
    Heb gister gyn gbeld, 8 sept 1ste echo.....met 8 weken dus.

Baboe, hoe ist met jouw temp?

19. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: mijn temp heeft een enorme spurt gemaakt vannacht. Hoop dat ie zo blijft! Het is wel een bizar verschil, maar ik vind het prima.
    Ah, 8 september je 1e echo-->superleuk! Ga je voor het eerst je kleintje zien!
    Liefs:)

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

Deel Deze Pagina