Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik plaats dit en bedenk me tegelijk iets.

dag 23 gaf de thermometer de 1e keer 37 aan, ik d8 dat klopt niet. toen nog een keer gedaan 36,6.
    ik d8 dat klopt niet. ik heb toen 4x 36,8 gehad en 3x 37 en 3x 36,6.
    Ik heb hem dus op 36,6 gezet.
    Maar als ik 37 in zou vullen dan zou ik mijn ei op dag 21 hebben gehad, en dan zou me temp dus morgen omhoog moeten gaan want dan is dat die dip na 5 dagen.

snappen jullie me nog?

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    mmm, Scorpion, zou beter te begrijpen zijn als je je kaartje er ff bij plakt. Kunnen we meekijken!

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Sorry ik zie het linkje nu pas, op de vorige pagina.
    Ja, ik snap m. Tja, als die temp daar eigenlijk 37 was dan zou je idd denken dat je ei op cd 21 is geweest....

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja maar ik weet dus niet welke temp ik aan moet houden.
    Ik moet denk ik gewoon ff een nieuwe meter kopen :D

5. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hoi dames!

@sim: hoe voel je je nu verder? al een beetje zwanger? fijn dat je een afspraak hebt voor je echo! 8 weken is toch best vroeg voor echo? wat is eigenlijk normaal?
    @baboe: jeetje meid wat een stijging... maar zal wel niet je ei zijn, want je ovutesten waren eerder positief! zou dat wat anders betekenen???? IK HOOP HET!!
    @scorpion: hmmm vreemd die temp, maar misschien was die ene piek wel gewoon iets te hoog toen, en zak je nu af naar wat je normale -afterei- temp is.... ik zou me nog geen zorgen maken ofiets hoor! Alles kan nu nog!

Wij hebben gister goed nieuws gehad! Alle onderzoeken (ons bloed en sperma van mn vriend) waren goed!! Sperma was zelfs perfect! Ze zei; daar zal het zeker niet aan liggen ahhahahaah, manlief nu heeeeel erg opgelucht!
    We krijgen nu de officiele toestemming voor ivf.,..en staan op de wachtlijst. Eerst dus de lucrin starten in oktober :)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lotte: Ahhhh goed nieuws meid! :) Fijn dat de onderzoeken allemaal positief waren :) Stelt toch weer een beetje gerust he!

@ Scorpion: Hmmm ik heb ook niet echt een idee... wel een tip: nieuwe thermometer halen!!! :D hahah als ie 9 keer iets anders aangeeft, is er iets niet goed met dat ding! :p

@ Baboe: moooie stijging zeg!

@ Sim: Woehhh leuk, je eerste echo gepland!!! :D
    duurt nog even, maar van de andere kant is het wel ongeveer 3-4 weken eerder als normaal :)

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Lotte:
    Hèhè eindelijk eens wat goed nieuws voor Kamp Lotte! Gefeliciteerd meid! Is een hele opluchting he? Ik was ook zoooo blij dat alles verder goed was bij ons. Dat wil helemaal niet zeggen dat het DUS goedkomt, maar een aantal hindernissen zijn dan alvast maar genomen. Geniet ervan!
    Ik heb ook wel ff gedacht; zou DIT pas mijn ei kunnen zijn? Maar als ik terugkijk in de ei-geschiedenis dan zie ik dat eigenlijk altijd op dag 7 een piektemp heb. Zal wel normaal zijn bij mij. Nu is alleen het verschil wat groter...x

8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: ik hoop dat met deze enorme piek, we goed nieuws te horen krijgen over 9 dagen! zou wel mooi passen... eerst daling en daarna megastijging :) Jammer dat je dat altijd hebt! Zou je dan afvragen of er net na de innesteling iets fout lijkt te gaan...

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Lot,
    Tja, dat is dan ook precies mijn vermoeden. Ik heb nl in een eerder stadium zelfs al symptomen gehad als misselijkheid en hele zere tepels, in combi met een mega-hoge (voor mijn doen) temp maar dan werd ik toch weer "verlaat' ongesteld. Weet je, verder ligt het nergens aan, dus de oorzaak zou daar wel eens kunnen zitten. Er zijn theorieën die de antistoffen-onvruchtbaarheid linken aan innestellingsproblemen omdat er een onsteking van het baarmoederslijmvlies optreedt direct na innestelling. Afwachten en hopen dat die antistoffen gewoon OPZOUTEN!

10. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    dat is echt enorm kl#$%#@ Baboe!!!
    Ik zal het even tegen ze zeggen: JONGENS OPZOUTEN DAAR NU DIRECT!!!! INNESTELING AAN DE GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zoww misschien luisteren ze wel naar mij :)
    (flauw he..hiihihhi)

Maar kan je daar niets voor krijgen dan? dat je immuun ff wat minder wordt? of is dat schadelijk voor de vrucht??

11. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Nou, in NL doen ze er niets aan. In België zijn de eerste stappen in die richting genomen (bijv prednison tijdens conceptie, of IvIg). In de VS doen ze het op grote schaal met allerlei immunosuppressieve medicijnen zoals humira, remicade etc. IN NL mag je 4 jaar niet zwanger raken als je deze spullen gebruikt, daar gebruiken ze het OM zwanger te raken en met hele goede resultaten. Dus als het allemaal echt niet lukken wil dan gaan we gewoon een Amerikaan maken in de VS. Kus

ps: ik voelde wel beweging in mijn baarmoeder toen jij je stem verhief tegen de antistoffen...ik denk dat het geholpen heeft, haha.

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe....hebben ze jou daar dan nooit op onderzocht? Of je antistoffen aanmaakt?
    Ik heb ook wel eens gehoord dat een vrouw ook antistoffen kan aanmaken voor sperma, zodat het sperma niet kan overleven in baarmoeder....
    @lotte....goed nieuws!! Mooi zo! Mag ook wel eens een keer hè?!! Met dat super zaad moet het met de eerste ivf straks gewoon raak zijn!:D En nee, ik voel me niet echt zwanger.....gelukkig is rugpijn en ongi gevoel helemaal over, het enige wat ik wel heb is constant honger, moe en opgeblazen gevoel....niet misselijk tot nu toe! Hopelijk komt dat ook niet!
    @scorpion.....is jouw temp alweer wat gestegen?
    @linda...ik vind het aantal weken ivm de echo helemaal goed....8 weken....duurt nog wel lang voor mijn gevoel.....maar met 8 weken is het vruchtje al goed ontwikkeld en duidelijk te zien en ik heb mij laten vertellen, dat als je een "goede" echo hebt gehad met voldoende hartaktie met 8 weken, de kans kleiner is dat t dan nog misgaat....

Ik ga vanmiddag lekker naar Hoek van Holland....morgenavond concert! Heb er zin in! Het wordt wel weer alcoholvrij :D, maar nu maakt me dat helemaal niets meer uit!!
    Mijn thermometer blijft lekker in huis.....en ik denk dat ik volgende week ook maar stop met temperaturen.....
    Trouwens...mijn temp is vandaag wel 0.1 naar beneden gegaan....maar ik maak me er niet druk om...alhoewel ik liever 37 zie...;)

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!
    Ik meld me maandag weer!!

XXXX

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    hrrrrrrrrgggg stomme nederlanders ook :(
    Moet je helemaal daar heen... kunnen ze dat hier dan niet doen??? zit je wel in academisch ziekenhuis??
    nou meid heeeel veel succes met je tempjes dit weekend! Wij gaan lekker weekendje naar rotterdam! Ik ben jarig zondag, en mn familie woont daar nog (kom er zelf ook vandaan, ben alleen bij manlief gaan wonen....heeeeeel ver weg) , dus hebben we lekker een hotelletje genomen :) Ben vanaf vanmiddag dus ff weggggggggggggggg!!!

Ik spreek jullie maandag weer!
    xxx lotte

14. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    heej sim!

Ikke poste gelijk met jou hahahahah
    maarre ga ook zo die richting op LACHEN!!!
    fijn weekend!!!!
    Geniet ervan!!!

15. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahaha, lotte, das ook toevallig, heb ook een hotel in rotterdam geboekt!!

Veel plezier dit weekend!!

16. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Allemaal heel veel plezier met jullie gezellige weekendjes weg; en Lotte een hele leuke, fijne verjaardag gewenst.

Tuurlijk ben ik getest op antistoffen, een paar heb ik er niet, helaas een paar ook wel. Ik ben nog nooit getest op antistoffen tegen mijn partners sperma. Ik dacht dat een man alleen antistoffen tegen zijn eigen sperma kon hebben????

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihi, hier ook dit weekend lekker in een hotelletje, maar niet in rotterdam ;)
    gaan weekendje weg, o.a. naar de efteling hihi :) Blijft toch leuk hè, hoe oud je ook bent :p

Tot maandag meiden! Fijn weekend!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.... een vrouw kan antistoffen in haar baarmoederhalsslijm hebben tegen sperma...google maar eens op antistoffen tegen sperma...

19. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda: veel plezier dit weekend! En ja, efteling blijft leuk!!!

20. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe; ik denk niet dat dat je probleem is. dan zou je namelijk ook geen bevruchting hebben en gezien jouw tempjes heb je denk ik wel innestelingen ... (al heb ik daar geen 100% bewijs voor, maar vind het wel suggestief voor een innesteling).
    Raar dat ze dus antilichamen hebben aangetoond, maar daar vervolgens niets mee doen :( dat is megafrustrerend... En dan ook eerst nog een kijkoperatie terwijl er andere dingen zijn gevonden ... dat snap ik al helemaal niet!!
    Vinden ze dus gewoon te ingewikkeld/moeilijk en kiezen ze eerst voor de routine-onderzoeken... nou ik hoop dat je antilichaampjes nu gewoon WEGBLIJVEN en dat je deze maand lekker zwanger wordt en blijft!

@linda: IK BEN GEK OP DE EFTELING!!! wil ook graag weer eens naartoe, al durf ik nu (door mn problemen buik) niet overal in... heb echt heimwee naar de python!!! jammer dan mn manlief hoogtevrees heeft :( hahahha Veel plezier!!!

Deel Deze Pagina