Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahha :)
    ja mijn mannetje is ook gek op de python en vogelrock.. maar kweet het niet hoor! Ik ben minder fan hihi..

Nja het ergste vind ik dat stomme draaiende huis, de villa volta. Vreeeselijk. 1 keer zo misselijk in geworden dat ik dr nooit meer in gegaan ben! hihi

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey meiden, dank voor het meedenken! Ik zal volgende keer eens aan de gyn vragen hoe zij daarover denkt. Weet je, we gaan tóch met IUI starten en als ik me niet vergis is dat de stap die je ook maakt als je antistoffen tegen sperma hebt. Dus de stap blijft tóch hetzelfde. Is het dan nodig om te weten óf je ze hebt?

Hier nog zo'n Efteling-verslaafde. Ik ga minimaal 2x per jaar. Woon op een 30 minuten rijden er vandaan.
    Ik 27 augustus, met een groep meiden van het werk. Doen we ieder jaar, zo gezellie!
    Veel plezier daar!

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    :(Boehoe, wat is het eenzaam op dit forum, zonder jullie!
    Ben gisteren lekker gaan stappen met mijn lieve vriendje en vandaag gaan we heerlijk in het zwembad hangen. Willen naar het strand maar ben bang dat het mega-druk zal zijn..
    Temp nog steeds lekker hoog, we blijven hopen!

4. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Daar ben toch weer ff. Ik hoop dat jullie allen genieten van je heerlijk weekend weg. Ik heb gisteren de hele dag in het zwembad gelegen en ben weer mooi bijgekleurd! Vandaag ga ik lekker een wandeling maken over de Kalmthoutse Heide.
    Mijn temp is nog steeds mooi hoog, maar dat is ie altijd rond deze tijd van de cyclus. Wat me wel stiekem toch weer die (kansloze) hoop geeft is het feit dat ik woensdag ongesteld moet worden maar vooralsnog geen bloedverlies. Meestal start dit bij mij op dag 9 of 10 DPO. Het kan dus ieder moment beginnen, maar ik hoop natuurlijk van niet...

5. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh ja: VAN HARTE GEFELICITEERD LOTTE!!!!
    Ik hoop dat dit levensjaar een gezond, gelukkig en vruchtbaar jaar mag zijn!
    xx

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    rustig hier idd!!
    Ik ben dr weer eventjes :)

Hoe gaat ie baboe? je temp is mooi zie ik.. spannend zeg!!
    Hopelijk is het raak!!

@ Lotte: proficiat!! :D

@ Sim: hoe is het en hoe voel je je? :)

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Linda,
    Temp is zeer mooi ja, maar verloor daarnet voor het eerst weer een klein beetje bloed. Zo start het bij mij altijd. Ik moet het pas woensdag worden, maar verlies meestal van tevoren al een paar dagen kleine beetje. Zonder al te somber te zijn: ik weet al wel weer hoe dit gaat lopen!x

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm das een minder leuke update baboe.. :( Jammer....:(

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ja, zeker vervelend. Ik vind het ook zo vervelend dat mijn temp altijd hoog blijft tot een dag of 2 na menstruatie. Ik kan er dus helemaal niet op vertrouwen dat ik veilig ben met een mooie temp. Op voor de operatie dan maar....

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....balen....zag ook dat je temp weer gezakt is....frustrerend....dus nu de operatie?
    @lotte en linda....hebben jullie een leuk weekend gehad?

Ons weekend was super! We hebben echt zo veel geluk gehad met t weer....we hebben za middag lekker op het terras gezeten bij het strand en savonds was het concert, ook op het strand, dat was echt erg gezellig. Kreeg allemaal wel vragen op mij afgevuurd waarom ik niet dronk.....:D Heb gezegd dat ik tabletten had waarbij ik niet mocht drinken.....;) en ze geloofden het ook nog!!
    Hahaha!
    Verder gaat t goed hier....weinig kwaaltjes....ben wel steeds erg moe, was gister ook helemaal kapot, lag om 10 uur al lekker in mijn bedje....

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda.....veel succes met de echo vandaag!!! Laat even weten hoe het gaat met de 2 kleintjes!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Baboe: hmm flinke daling gehad vandaag zie ik :( wat balen..
    Had het zo gehoopt voor je meis....
    Wanneer is de operatie gepland?

@ Sim: Fijn dat je je goed voelt, op de moeheid na. Daar heb ik hier ook last van, niet normaal..
    Jij 5 weken alweer :) leuk! :D

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    hoi dames!
    Daar ben ik dan ook weer! Bedankt voor jullie felicitaties :) Ik heb ook echt een superweekend gehad. konden uit hotelkamer op de coolsingel naar de races kijken in rotterdam! Alle vrienden bij ons op de hotelkamer zitten ahahahah erg gezellig iig.

@baboe: balen meid, dat het allemaal weer begint als altijd. Maar ik blijf nog wel een klein beetje moed houden hoor! Tot het moment van ongi kan je best een (klein) beetje hoop houden! En weet je, misschien maar goed dat je een laparoscopie krijgt, ik weet dat het eng is, maar dan weet je wel of dat allemaal goed is!
    @sim: fijn dat alles goed gaat met je! Moeheid tja... beter dan errug misselijk denk ik zo :)
    @linda: succes met je echo!!

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    zo hier ook weer terug van een weekendje weg.
    Baboe balen.
    linda hoe was de echo?

ik heb de raarste temp ooit, of de thermometer is echt kaduuk :D
    Ik ga geen nieuwe kopen deze ronde Ik wacht het eerst wel ff af.

26eee4 Ovulation Charts

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wow, hallo daling! pfoe!
    Zie wel dat je in juni ook zo'n flinke daling had..?
    Dus misschien hoort het wel bij je cyclus..?

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hoef trouwens was om 6 uur ;)

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja erge daling he.
    Maar ik zag idd dat dat bij sommige vaker voor komt rond dag 7/8

als mijn ei eerder was dan zou ik nu op dag 10 zitten en dan zou het ook nog kunnen maar het is wel op en neer :S
    Maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij omdat ik alleen maar spanning op me borsten heb. geen pijnlijke tepels niks.

Heel veel succes om 6 uur. Daar moeten gewoon nog 2 ukkies leven!

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    zo ik mijn temp lijst en mijn handtekening aangepast.

Het ziet er nu een stuk betrouwbaarder uit. Mijn basale temp staat nu ook goed.

Mijn eitje was dus eerder, en mijn cyclus is dus deze keer 35 dagen.

Gaat de goede kant op :D scheelt toch weer 3 dagen :D

26eee4 Ovulation Charts

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    heej scorpion!

Misschien wel een hele goede dip met meer betekenis??? Volgens mij had Sim ook zo'n giga daling rond dag 9-10! Enne die was zwanger :) Toch sim?????? Jij had toch ook die daling deze maand???? Zij had ook een lijstje gevonden op FF met percentages bij innestelingsdipjes op dag 9-10... dus whwwwowowo ik ga DUIMEN VOOR JE MEID!!!!

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik hoop het,

alleen heb ik me 3 x echt zwanger gevoeld en was dat zo, maar nu voel ik dat niet. maar wie weet iedere zwangerschap is anders he.

Ik denk t niet, maar alle pendels hieronder zeggen ja.

Deel Deze Pagina