ik heb trouwens ff naar het kaartje van sim gekeken en die had iddop dag 8 een daling en ook steeds op en neer. tja t zegt ook niks
Precies het zegt niets! Meissie ik wil je geen vals hoop geven, en begrijp heel goed dat je jezelf niet wilt kwetsen en er dus niet vanuit durft te gaan, maar ik blijf gewoon een beetje voor je hopen!!! Ik heb zelf komende maanden geen kansen meer en vestig mijn hoop gewoon een beetje op jullie sorry als ik te veel hoop hier rondstrooi!!
haha, natuurlijk hoop ik ook, ook al zeg ik dat ik denk dat t niet raak is hoop ik het wel. En als het zo is dan strooien we daarna een hcg bom boven jou huis neer
Fijn dat jullie allen zo'n heerlijk weekend hadden! Temp wel enorm gezakt, maar bloedverlies niet doorgezet. Vandaag geen druppel verloren...Gisteren echt maar 1 draadje, dacht dat de duivels al weer onderweg waren, want heb dat altijd een paar dagen van tevoren al. Ik blijf dan toch ook weer stiekem hopen...Tegen beter weten in...waarschijnlijk...
@baboe: Ik blijf ook met jou mee hopen!!! Jammer dat je temp is gedaald... maar hij is nog niet op het oude niveau... !!!! We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten
Haa meiden! Ben ik weer!! Enneeee alles goed hier! Joehoe!! Had twee hele mooie super goed kloppende hartjes (helaas alleen gezien en niet gehoord) volgens de vk. En meteen het nieuws gekregen dat het een een eiige tweeling is! hihi, erg leuk! Het enige wat helaas niet ideaal is, is dat ze samen in 1 vruchtzakje zitten. Dat is niet geweldig, apart is beter... maarja.. Volgens de vk blijft het gewoon 9 maanden spannend, want het kan zijn dat de een bijv. gaat eten van de ander en dat die niet goed groeit. Margoed, dat zijn allemaal dingen die kúnnen gebeuren, maar wij gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat! Voor nu zei ze, ziet ze gewoon 2 hele mooie babietjes met een hele goede hartactie.. De kindjes waren nu allebei goed gegroeid, een verschil van een dag maar dat maakt niets uit Gelukkig dus maar! We gaan het morgen vertellen aan de familie! Woeehhh ik ben zo blij!!! Bekijk bijlage 10327
wou linda geweldig. Helaas weet je nooit van te voren of het goed blijft gaan maar ik duim wel voor jullie! Moet je na gaan hoe snel die kleine gegroeid is. 1 had een achterstand van een week toch? Super 2 van die frummels op 1 foto Zit het in de fam??
Bij mij niet, maar mn vriend heeft een drieling in de familie hihi.. ben toch blij dat dat het niet is
nee 3 zou wel erg zijn he! Dat past niet eens in je buikje haha Nou lotte mijn temp is weer omhoog hoor En hoe 26eee4 Ovulation Charts Heb een test gedaan. kv 2 v 5 maar er was een heeeeeeeeel licht lijntje en die lijntjes geloof ik niet meer. Ik test zaterdag nog wel een keer.
@Linda....wat een ontzettend leuke echo....2 van die hummeltjes!! Geweldig! En ik ben blij dat alles goed is!! @Scorpion.....mijn daling was op dag 8, ik schrok er toen van! Heb toen bij FF gekeken en kwam onderstaand stukje tegen over een innestelingsdip: 11% of charts that showed ovulation but did not result in a pregnancy displayed this pattern. 23% of charts that showed ovulation and did result in a pregnancy showed this pattern. Of the pregnancy charts that showed this pattern, the most likely days for the dip to occur were between 7 and 8 days past ovulation. Bij mijn andere zwangerschap in mei, had ik een dipje van 0,2 op dag 6, maar deze dip was iets groter.... Dus wie weet....... En ik moet zeggen dat na deze dip al snel last kreeg van "rare" klachten......dus ik had al een heeeel klein beetje hoop, maar ja, die hoop had ik ook elke maand wel..... @Lotte....jij blijft positief hè?! Hoe gaat het met de voorbereidingen voor jullie huwelijk? Ben je er nog druk mee? @Baboe....en hoe is t bij jou? Bloeden niet door gezet? Heb je al een afspraak gemaakt voor de operatie? Hier alles nog hetzelfde......had gister behoorlijke opvliegers....hahaha, lijkt wel of ik in overgang zit....pffff....niet normaal....had het op een gegeven moment zo warm, dacht laat ik eens kijken wat mijn temp is.....38,1!!! Volgens mij is dat koorst, of niet? Maar ik voelde me niet ziek....had t alleen ontzettend warm..... Vanochtend nog ff testje gedaan....en nu controle streep dikker en donkerde dan teststreep! Geeft wel een goed gevoel!
@Scorpion.....ik had op dag 10 ook een heel licht lijntje met kruidvat test.....en ik heb nog nooit eerder positief getest voor NOD....bij mij klopte het vage lijntje dus wel....had maandag dag 14 een duidelijke lijn!
dat zijn leuke cijfers sim geeft weer moed. 38,1 mag nog wel hoor, maar mijn artsen hebben mij wel verteld dat als ik zwanger ben ben zulke temperaturen ik het wel in de gaten moet houden omdat hoge temp ook bij een bbz kunnen horen. Het kan dus geen kwaat om het goed in de gaten te houden. Ik duim dat het raak is en dat die dip op het einde een goed teken is. Ik heb wel hoofdpijn en ben misselijk, maar dat heb ik al gauw. Maar het was wel weer een mega dip
Gisteravond toen ik naar bed ging, heb ik weer ff getemp, toen had ik 37,5 dus was temp alweer naar beneden....het zijn ook echt opvliegers, heb t dan in 1x zo ontzettend warm en later zakt dat wel weer af......ik denk dat t gewoon hormonen zijn door mijn lijf gieren... mijn eerste test staat wel in mijn fotoalbum, de test van 9 aug DPO 10......ik zag binnen 5 min een vage lijn, zonder tegen licht te houden.....
@linda: supermeid!!!!!!!! ben zoooo blij voor jullie! Een tweeling jeetje!! Bij de ivf zouden wij er ook 2 terug laten plaatsen (als het kan natuurlijk ivm aantal bevruchtingen) Maar een ééneiige is echt helemaaal leuk! En dan zo mooi op de foto, volgens mij worden het 2 modellen zo fotogeniek! Ben benieuwd hoe de familie erop reageert, ik zou het wel mee willen maken... iedereen superblij en jullie glunderen ... leuk hoor!! Geniet ervan! @sim: fijn dat je temp wel weer wat lager is, want vond het ook wel wat hoog. Misschien moet je dan wel als je dat hebt paracetamolletje nemen? Anders ff vragen aan huisarts of je dan iets moet doen? Ik weet uit mn eigen beroep dat koorts heel gevaarlijk kan zijn, maar ja dat zijn dieren en geen mensen @scoprion: ik heb echt goede hoop!! Ziet er iig allemaal heeeel mooi uit zo met die piek! Ben erg benieuwd naar morgen Gewoon nog ff wachten met testen! Zou het ook graag willen weten maar geloof dat het pas paar dagen na innesteling effect heeft! Omdat dan pas je hcg echt gaat stijgen...Dus nog geen zorgen !! Ja ikke druk met allemaal onzindingetjes voor bruiloft...zeg maar de kleine puntjes op de i die allemaal fout lijken te gaan hahaha nee geen stress hier, alles komt goed
@lotte....leuk hè...al die voorbereidingen voor de grote dag! Ben je dierenartsassistente? Lijkt mij een geweldige leuke baan! Ben gek op beesten....heb zelf 2 honden en een kat!
hahahahha euhhhhh geen assistente ik ben errug gek op dieren, zit nu alleen nogsteeds ziek thuis daar baal ik echt heel erg van....had echt een droombaan! Door mn ziekte is ook mn contract niet verlengd... dus das ook erg jammer Oww ik heb zelf 2 honden en 2 katten
Dierenarts? Zo, zo......doe maar! En tuurlijk, je had al gezegd dat jouw contract niet is verlengd....jammer.... Ik had eerst ook 2 katten, Perzen....helaas heb ik 1 in moeten laten slapen, had een een tumor in longen....wat een ellende....pfff....mijn andere kat wordt in november al 16! En ik heb dan nog 2 hondjes 1 van bijna 11 jaar en 1 die net een jaartje oud is...De jongste is een boomer, shih tzu x maltezer.....wat een geweldige leuke hondjes zijn dat en super lief! De oudste is een Xing met kooiker, andere onbekend....en zij is echt voor ons een trouwe loyale hond, luistert perfect, maar is tegen andere mensen een kattekop.....Maar ik kan ze allemaal voor geen goud missen