Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    ff ego hoor...sorry :)

Tgaat ff iets minder hier....
    Het blijkt dat ik zoals het er nu voor staat (2 kindjes in 1 vruchtzakje zonder tussenschot) Ik een zwangerschap heb die 10 keer per jaar hier in nederland voor komt...
    Erg risicovol, omdat de kans 50/50 is dat het goed gaat...

Erg spannende tijden komen er dus aan... ik hoop nog heel erg dat er nog een tussenwandje wordt gevonden (dat is vaak zo dun dat het moeilijk is te zien.. maar ik hoop het echt) want dan is er weer 1 risico minder.

Ik krijg de komende tijd veel begeleiding, moet a.s. vrijdag alweer voor een 3e echo komen..
    Wel fijn dat het zo goed in de gaten gehouden wordt, maar weet ook wel dat dat niet voor niets is...

Nou... ik ga proberen me niet te druk te maken, want dat is niet goed voor mij hihi. .. ook al is het wel een beetje lastig.
    mgoed.... we zien het wel...!

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @linda....ooohh...dit is zeker een spannende tijd....ik hoop echt dat het tussenschotje snel te zien is op echo......
    Misschien rare vraag.....maar betekent het dan dat allebei de hummeltjes een 50\50 kans hebben, of dat er misschien 1 zal overleven?
    Maar laten we daar maar niet van uit gaan! En net wat je zegt....stress is niet goed nu ;)
    Doe maar lekker kalm aan en laat je maar lekker verwennen door jouw mannetje....beentjes omhoog, lekker op bank, gewoon niets doen ;)

3. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Jeetje Linda, das ff wat ander nieuws zeg. 10 x per jaar??? Dat is echt zeldzaam dus?! Wat rot dat er zo'n groot risico aan verbonden is. Maar ja, van de 10 gaan er ook 5 dus gewoon goed, en daar zit jij gewoon bij: afgesproken? Sterkte met alles en ik hoop dat je kunt genieten en niet alsmaar zorgen hebt.

Hier nog steeds geen druppel bloed.
    Ik heb de afspraak voor de scopie nog niet gemaakt, dat moet ik doen zodra ik ongesteld ben. We'll see.
    Vanavond lekker naar het concertje in het park met wat vrienden. Even ontspannen en gezellig doen!

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sim, die was wel mooi duidelijk en dat met middag urine :D

@lotte, ik hoop het, ik denk dat jij positiever bent dan ik.

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @linda, door mijn bbz is de kans op nog een bbz met 30% toegenomen. ik heb dus 70% kans op een goede zwangerschap.

ik vind 50/50 dan best wel een goede kans hoor!
    10x per jaar klinkt weinig en is het ook, maar als je het nou anders bekijkt: de helft gaat goed. komt toch wel heel dicht in de buurt van de kansen met een normale zwangerschap.

Ik zou positief blijven (makkelijk gezegd natuurlijk :p )

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @all: allemaal een fijne dag gewenst!
    Ik ben de hele dag aan t werk...pffff...;)
    Hier verder geen nieuws....

Groetjes!!!

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Jij ook een fijne dag Sim!
    Iedereen een lekker zomers dagje gewenst!

Mijn temp was vanochtend ineens weer wat omhoog gegaan. Ik had eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden. Maar ik ben niet helemaal zeker van die eisprong die FF op donderdag zet. Volgens ovutesten en gevoel was die nl pas zaterdag erna. Dus ik wacht nog twee dagen want ik heb al zooooveel geld weg gegooid met te vroeg testen.
    Liefs!

8. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Jongens!!!!???? Wat denken jullie hiervan????!!!! Ik word gek!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    AAAAAAAAAAHHHHHH BABOE IS ZWANGEEEEEEERRRRRRRR!!!!!

hahahah heeerlijk bericht eeen uurtje daarvoor, dat je nog 2 dagen niet gaat testen! hahahaha :D

Meis,. wat suuuper.. wat een geweldige test, het is helemaal raak!!! Proficiat!!!! :D

10. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Dankjewel Linda, en dat na 2 jaar helemaal NIETS!! Ik ging toch maar testen omdat ik van die rare steekjes in mijn liezen had. Kon het niet uitzweten. Is gewoon mijn aller-allereerste positieve test in 2 jaar! Ik ben natuurlijk heel bewust dat het nog gemakkelijk mis kan gaan, maar de winst voor mij is al dat hij eindelijk eens positief is!
    Joehoe! Ik ben er helemaal hyper van!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa snap ik!! Wat gaaf zeg, zomaar in eens!!! super super!
    Wat zei je mannetje?!?! :D

Enne; Zoek eens een leuke banner uit!! :D

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik rende meteen naar de slaapkamer waar hij nog in diepe slaap lag en hij was er echt helemaal stil van. Hij zei:'ik geloof het niet". Heb ik nog een test gedaan, ook posi, en toen geloofde hij het pas. We waren allebei ontroerd en overstuur, op een goede manier. We zijn al zo lang bezig! Ik durf nog geen andere banner te nemen. Ik wacht nog een paar daagjes denk ik...Als ik overmorgen weer posi test dan ga ik van banner veranderen!

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Super baboe,

Gefeliciteerd

Mijn temp is iets naar beneden
    http://www.fertilityfriend.com/home/26eee4

Maar ik heb nu opeens warmte uitbarstingen en vreet momenten:D
    Nog geen ongi krampen en die heb ik normaal een week voordat ik ongi moet worden. Nu heb ik alleen maar honger krampen.
    Borsten worden ook steeds gevoeliger.

DUIM DUIM DUIM;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Die 0.1 graad wil niets zeggen scorpion, je temp ziet er nog steeds meer dan prima uit! Spannend...

@ Baboe: hihi, ik had dat ook hoor.. zo van hmm, ik ga hem nog ff neit veranderen, terwijl je test gewoon harstikke positief is! :)
    Maar na eventjes rondkijken begint het toch te kriebelen hihi... en verander je hem! (zo ging dat bij mij ;))

Vind het zo super voor je!!! :D En voor je mannetje natuurlijk!! :D

15. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @linda: meid ik begrijp dat je nu veel spanningen hebt, probeer positief te blijven denken! De kans is namelijk net zo groot dat het dus ook goed gaat! iedere zwangerschap heeft risico's, helaas ben jij er nu van op de hoogte wat veel stress oplevert, maar tot nu toe gaat alles toch goed!? probeer daar moed uit te halen!!

@baboe: MEID GEFELICITEEEEEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeft het toch geholpen zo hard zeggen dat ze moeten opzouten ;) Ik ben echt zo blij voor je!! Ik zie ECHT een mooie dikke lijn!!! JIPPIEEEEEE!!!

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    en nog beter hopelijk geen laparoscopie en IUI

17. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @scorpion: k vind je temp nog mooi hoog hoor!!! als je echt had moeten dalen was die wel met 0,5 gedaald ofiets in die richting!!
    Jij bent ook gewoon zwanger deze maand! Dit forum is gewoon positief ingestraald deze maand!!

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    lotte ik ben blij dat jij zo positief bent, maar kijk eens naar mijn onderschrift.
    Helaas kan ik niet zo positief zijn. Zelfs al is de test positief dan wil ik eerst een echo hebben voordat ik pas echt blij kan zijn.

19. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    maar ik zit vandaag op dag 11 dpo of 9 dpo.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm ja je zit nog vroeg idd scorpion, maar goed.. een goede temp is al fijn.. en nu moet ie gewoon zo blijven.
    En dán is het uiteraard ook nog heel spannend voor je of alles goed is. Maar dat moet deze keer wel, vind ik!
    En als we dat maar geneog vinden met zn alles, dan moet dat maar zo zijn! :) hih.
    Lekker simpel ;)

Deel Deze Pagina