Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    oke, zeg baboe waar blijft jouw banner :p

2. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik vind het zo moeilijk om een leuke te vinden. Voorlopig zal ik deze even erop zetten.
    Ben zo bang dat het mis gaat en dat ik dan al een banner heb!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik heb ook nog geen last gehad van zete tepels... dus tis niet iets wat er persee bij hoort.
    Kan natuurlijk wel zo zijn dat het er bij jou bij hoort... of juist niet.. hihi.
    Gewoon erg pijnlijke borsten..al wordt het nu eindelijk ietsjes minder gelukkig!

@ Baboe: aahh de banner :) hij is lief hoor!
    Hier kun je ook trouwens heeele leuke maken: Borstvoeden.info/tickers/ - De Nederlandstalige ticker site
    krijg je een onderschriftje erbij wat je ukje allemaal meemaakt en hoe die ontwikkeld. Die heb ik op mijn bureaublad staan van mn computer :D

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    baboe dat heb je nooit in de hand, en ook al zou het fout gaan dan ben je toch echt zwanger geweest dus had je al het recht om die banner te plaatsen. :D Maar die banner gaat gewoon straks 40 weken aangeven hoor :D

Blij dat zere tepels er dus niet persee bij horen.
    Wel vervelend dat iedere zwangerschap anders kan aanvoelen.

5. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ja, Scorpion, das inderdaad vervelend. Je kunt gewoon nergens op vertrouwen en soms zou die houvast wel heel fijn zijn he?
    Lief van je, ik ga voor de 40 weken hoor! Ik doe echt mijn uiterste best om heel gezond te eten etc en me te houden aan de belangrijkste regels, dan heeft het aan mij in ieder geval niet gelegen.

@Linda: bedankt voor de tip, ik ga meteen ff kijken! Leuk!

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....mooie banner!;) Hoe voel je je verder?
    @scorpion....hoezo dag 10? Denk je dat jouw ei later was dan kruis op FF?
    @linda...jij hebt morgen weer echo toch?....spannend.....
    En ik heb ook echt zere boobies....vooral aan zijkant onder bij oksels en mijn tepels staan ook echt onder spanning ;)

Hebben jullie t vandaag ook zo warm gehad......niet normaal meer....moest werken, gelukkig goede airco.....

7. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sim, mijn ei kan ook dag 23 zijn geweest (2 dagen later) 26eee4 Ovulation Charts mijn thermometer deed dag 21 raar. vandaar. maar hij lijkt me zo meer kloppender dan dat het ei op dag 23 was.

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Hi all!! ik zie een vruchtbaar forum, ik doe mee!! Haha..

Ben de eerste ronde aan het temperaturen.. en heb vandaag een lastige gehad! Werd rond 5:15 uur wakker en had een ontzettend volle blaas.. Kon echt niet meer verder slapen daarmee.. dus toch eerst effe getemperatuurd en daarna geplast. Mijn normale temp-tijd is eigenlijk 7:30 uur.. Dus ja.. maar ik zal het kaartje effe hierbij plaatsen...

http://www.fertilityfriend.com/home/28d382

9. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey mus,

dat maakt op zich niet zo heel veel uit, maar als je op mijn kaartje klikt paar berichten hier boven en dan naar me 2e kaartje kijkt dan zie je dat zo een dip normaal kan zijn op dag 5.

Maar je banner klopt niet :D

10. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Mus,

Welkom hier :D
    Heb je altijd zo laat jouw ei? Als jouw cyclus normaal zo`n 30 a 34 dagen duurt, dan is jouw fase na de eisprong niet echt lang....want je hebt nu pas ei gehad op dag 26?

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion....ja dat zou kunnen.....miss toch dan maar een nieuwe therometer aanschaffen :D

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou eerst deze ronde afwachten. misschien mocht ik het wel niet weten wanneer me ei was :D

Ik heb een keer een reading laten doen en daar kwam uit dat ik onverwachts zwanger zou raken. nou dag 21 was heeeel onverwachts. wij gingen van dag 23 uit!

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    hoi dames!

Zo te horen gaat het goed met de zwangere dames!

@scorpion; ik begrijp de reading niet helemaal met dag 21 en 23... ??? Wat bedoel je daarmee?

Tja ik zal helaas niet snel volgen omdat ik pas over 6 mnden ga starten met ivf... pfff vind ik nu wel weer heel erg balen als ik al deze leuke berichtjes lees en kan alleen maar denken :DDAT WIL IK OOOOOK!!!!

(sorry moest ff frustratie kwijt hiihihih)

14. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hey Lotte, sorry, wat onnadenkend van me. Ik dacht me te herinneren dat je over 3 maanden al mocht starten, daarom schreef ik "snel". Ik snap dat het frustrerend is en dat je ook wilt. Daar had ik de afgelopen anderhalf jaar ook veel last van. Kusje voor jou!

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim. Ik voel me wel ok hoor. Had gisteren dienst en heb van 2 uur 's middags tot kwart voor acht de volgende dag staan werken. Dat hakte er wel in. Vond het niet zo raar dat ik misselijk was en barstende hoofdpijn had. Vandaag wat hoofdpijn en steken in de liezen, maar verder voel ik me prima. Weet je, na zo lang wachten kan en wil ik alles wel aan!
    Hoe voel jij je dan?

16. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @lotte, die 2 dingen staan los van elkaar maar omdat ik temp weet ik dus precies wanneer me eitje er is. En nu is het een beetje gokken. die dagen rond de 21e dag hebben we niet zo veel geklust als rond de 23e dag. snappie?

en die frustraties zijn totaal terecht. lekker van je af schrijven hoor meid. Maar kan je helemaal niet zonder hulp zwanger worden?? Misschien ben je binnen 6 maanden wel zwanger. kijk maar naar baboe.

17. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Scorpion, volgens mij is Lotte verplicht aan de pil nu, omdat ze zo ziek wordt tijdens een normale cyclus en het te gevaarlijk wordt. Dus zij kan onmogelijk zwanger worden nu. En daarna gaat ze dat Lucrin nemen en volgens mij heb je dan helemaal geen cyclus meer (klopt dat Lotte?). Daarom is het ook zo zuur voor haar. Zij zit gewoon onvrijwillig op een wachtbankje en dat is heel moeilijk. Toen wij wilden starten voor een kindje heb ik ook een half jaar moeten wachten ivm medicijnen die ik nam. En daarna was dat voorbij en toen moest ik wachten tot mijn schildklier goed ingesteld was. Al die tijd voelde iedere maand als een verloren kans.

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    :$ oei dat is niet niks.
    Dat wist ik niet. jeetje!:(

19. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe: ik voel me prima hoor...niet zoveel kwaaltjes...de "ergste" is dat ik gewoon erg moe ben.....ik heb niet echt een zwanger gevoel....en natuurlijk probeer ik ook zo gezond mogelijk te eten enz....maar deze keer ben ik er wat minder streng in geworden....natuurlijk eet\drink ik niet de dingen die niet mogen, maar ik eet bv geen extra groenten\fruit enz....haal alles nu uit een flesje ;) bv Vie enz enz...lekker makkelijk :D Wel neem ik extra multi vitamine voor zwangere vrouwen en visolie omega 3 in...En ik laat mijn koffie en cola staan, ik ben echt wel een koffie drinkster, ik neem nu nog maar 2 tot max 3 bakkies per dag....

20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion.....ik denk ook wel dat jouw ei is geweest op dag 21....zo te zien aan de temp....

Deel Deze Pagina