Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim: fijn dat je je goed voelt. Jammer van de vermoeidheid, maar hoort er bij he?
    Ik zit in een risicogroep voor miskramen door de antistoffen dus ik probeer ook alles te laten dat niet mag. Ik ben acuut gestopt met het drinken van koffie en cola (want ik ben dus een echte cola-addict). Verder let ik nu heel goed op dat ik genoeg drink en slik ik multivitaminen. Ik ben wel wat strenger voor mezelf met groente-en fruit want vooral fruit eet ik te weinig. Ik slik idd ook omega 3, maar ik eet nu toch al min. 3x in de week vis, omdat dat goed is tegen de colitis.
    Slaap jij ook zo slecht? Ik ben doodmoe, maar lig desondanks vanaf 4 uur in de ochtend al te draaikonten...

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....ik slaap wel beter als de vorige 2 keren.....ik ben wel wat vroeger wakker, maar dat komt meer omdat ik dan moet plassen...
    De vorige 2 keren was ik echt heel onrustig met slapen.....hele rare dromen, droomde echt van alles aan elkaar en was standaard tegen 6 uur elke ochtend wakker.....En kon ik echt heel moeilijk in slaap komen, ondanks dat ik zo moe was....
    Op de een of andere manier ben ik deze keer wat "relaxed", het klinkt stom, omdat ik nog steeds heel erg bang ben dat het misgaat, maar misschien komt dat doordat ik nu een "andere" houding heb aangenomen.....weet niet goed hoe ik het moet omschrijven....ik heb nu zo iets van, "we zien het allemaal wel".....Ik heb ook niet de neiging om het iedereen te vertellen, de vorige keren stond ik op het dak het uit te schreeuwen ;)

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Mijn temp is omhoog gegaan 26eee4 Ovulation Charts

Ik heb nog 0,0% het gevoel dat mijn ongi eraan komt.
    Ik barst alleen van de lage hoofdpijn net achter me wenkbrauwen en ik heb echt diep in me onderbuik het gevoel alsof ik me plas ophou wat ik niet doe.

net weer een testje gedaan: 1 roze streepje en daarnaast witter dan wit.

4. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion...wat bedoel je met "En net weer een testje gedaan: 1 roze streepje en daarnaast witter dan wit." Dat de test dus weer neg is?
    Ik denk dat je maar gewoon moet afwachten...klinkt afgezaagd, maar het is niet anders....helaas....dat wachtbankje is een ellende hè?! Het is wel een goed teken dat je temp weer wat omhoog gaat......

En ik had ook zeurende hoofdpijn die week voor mijn "NOD"....duurde 2 dagen ongeveer.....en ook dat ik al merkte dat ik met vlagen vaker moest plassen maar dat de plasjes echt klein waren, dus ik had en heb nog steeds vaak drang, maar er komt niet veel uit ;)

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja hij was negatief.
    Ik plas me een versuffing maar ik heb grote plasjes! Vraag me af waar het vandaan komt, want ik drink niet meer dan anders.

6. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    echt zwaar klote die wachtbankjes idd :(

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahaha....dat plassen vind ik ook echt drama...
    Je lichaam kan soms zo raar doen.....en deze tijd ( na ei tot nod ) is ook echt drama......steeds maar weer afwachten of het raak is, of niet.....erg frustrerend....maar je weet t hè: GEEN BLOED=GOEDE MOED! succes!;)

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah plassen ja.. pff. ik word de laatste weken elke nacht wakker om 2 uur, 5 uur en dan van de wekker van mn mannetje rond 7 uur.. en dan moet ik altijd die keren plassen.
    Gelukkig slaap ik altijd heel gauw weer in en lig ik niet wakker.
    Val wel echt rond een uur of 9 half 10 's avonds echt om.. zoooo moe.

@ Scorpion: Goed teken van je ongi, maar die test is dan weer jammer :(
    Succes met wachten....

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: je hebt gelijk, ik mag geen gewone cyclus meer doorlopen! Maar moet me verder niet zo aanstellen, mijn tijd komt nog wel (hoop ik) ik ben in ieder geval superblij dat het bij jou in je laatste ronde voor de laparoscopie raak is!

@scorpion: ik vind het er nog steeds wel positief uit zien: temp omhoog en geen ongi... hmmm hopelijk word je test snel positief!
    En ik denk dat je ei ook dag 21 was :)

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik hoop het!

Maar je stelt je zeker niet aan!!

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Wat een rust hier;)

@linda....hoe was de echo gister?
    @Lotte....je stelt je echt niet aan! We begrijpen dat het allemaal erg frustrerend is.....maar je moet hoop blijven houden!;)
    @baboe....hoe gaat t met jou?
    @scorpion.....temp weer wat omhoog gegaan?

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ha Sim!
    Inderdaad eng rustig hier zeg!
    Ik voel me ok. Alleen zere borsten, verder nergens last van (nou ja, wel heel moe). Temp was vanochtend mooi hoog (37). Ik wil eigelijk niet meer tempen, maak mezelf alleen maar gek als de temp eens een dagje zakt ofzo. Temp jij nog?
    Is het normaal dat je borsten soms ineens minder pijn doen? Of is dat een slecht teken?

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Goedemorgen.

Mijn temp is 0,2 gedaald :( 26eee4 Ovulation Charts

Ik heb dan ook niet getest omdat ik eerst wil afwachten of ik ongi word of dat hij morgen omhoog gaat.
    Ik heb nog helemaal 0,0% het gevoel dat ik ongi ga worden geen krampjes niks.

Misschien zit ik dan toch vandaag pas op dag 12 dpo.
    ff spannend voor mij dus nog. Met alles wat ik voel zeg ik zwanger. ik heb hoofdpijn, warmte explosies in me wangen echt mega pijnlijke en grotere boobs, huilbuien etc.
    Maar aan mijn temp te zien zeg ik dat ik ongi ga worden :(

14. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik duim heel hard voor jou Scorpion!

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dank je wel, maar wat zou jij denken?

16. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Tja, das moeilijk Scorpion. Mijn eigen tempkaartje sloeg nl ook helemaal nergens op. Ik had echt een daling, toen twee dagen heel laag en daarna weer langzaam omhoog. De symptomen die jij omschrijft heb ik echt altijd bij iedere cyclus, en ook bij deze. Dus het kan goed zijn, of niet. Het is heel rot maar er is eigenlijk niets zinnigs over te zeggen he? Ik vind je temp nog heel mooi hoog. Ik testte zwanger bij 36.8, dus met je 36.9 zit je echt prima.
    Ik zal zo eens kijken of ik kan schatten wanneer je je eisprong volgens mij had.
    Sterkte met het wachten

17. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik zou toch inschatten dat je op dag 21 je ei had en nu dus op 14 dpo zit? Anders wacht je tot morgenochtend en dan ga je testen?
    x

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik zit pas op dit forum omdat er hier veel uitgebreider over temperaturen gesproken wordt. Ik temperatuur nu voor de 4e maand op advies van de gyn. en ik moet zeggen dat ik mijn cyclus beter heb leren kennen. Nu is gebleken dat slechts een eileider doorgang heeft wat het zwanger worden extra spannend maakt. Ik zit nu weer in mijn wachtdagen. Ik kijk ook naar de kaartjes van zwangeren, erg leuk om te zien. Dus Baboe en Sim van harte gefeliciteerd nog.
    Ja, balen scorpio als je de temp. ziet dalen. Maar die van jou zit nog boven de curve dus wie weet?
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik inbreek en af en toe mee kijk en/of mee kom kletsen?
    Groetjes,
    Lente

19. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @baboe: ik zou gewoon stoppen met tempen, je maakt jezelf zo helemaal gek! Het zegt trouwens ook niet zo veel meer, omdat je temp ook naar beneden kan gaan tijdens je zwangerschap.

@scorpion: hmm zou het jammer vinden als je ongi komt... ik weet het niet,... het ziet er niet zo heel goed uit zo met die daling... helaas kunnen we alleen maar afwachten,... ik hoop dat je temp snel weer omhoog gaat!

@lente: hoi lente, jou ken ik :))) Ik vind het niet errug als je hier gezellig mee komt babbelen hoor! Zoals je ziet is dit een redelijk vruchtbaar forum, omdat baboe en sim deze maand allebei raak waren! Succes met je wachtdagen!

liefs Lotte

20. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoi lente,
    van harte welkom hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugde! En het is de bedoeling dat iedereen op dit forum zwanger wordt binnen nu en een jaar, dus als je bij die club wilt horen dan ben je aan het goede adres.
    Hey Lotte, hoe is tie? Ga je nog wat leuks doen dit weekend?

Ik ga idd stoppen met temperaturen.
    Vandaag ineens geen zere borsten meer. Pff, ben nu helemaal bang dat het mis is...Afwachten!

Deel Deze Pagina