@baboe: niet bang worden!!!!!!!!!!!!!!!!!! positief blijven want anders kan je het over jezelf afroepen!!!!!!!!!! Ik heb wel eens een onderzoek gezien/gelezen waarbij bleek dat je psyche heeeel veel invloed heeft op ziekte en antilichamen!! Dus zeker bij jou heeeel belangrijk dat je relaxt blijft!! Met mij gaat het wel okee qua endometriose, voel me alleen een beetje ziekjes worden... hopelijk geen mexicaanse griep... heb keelpijn, wordt verkouden, dikke ogen, ben heeeeel moe, en mn armen/schouders/benen wegen tonnen... pffffffffffffffff heb ik ook nog een vervelende schimmelinfectie (wx door verandering van type pil aantal weken terug)....bahhhhh!! blijf lekker relaxt hangen op de bank vandaag, ga lekker het weekend met mn aankomende mannetje filmpjes kijken dussss wordt wel gezellig!! En jullie nog leuke plannen???
@baboe, we zien het wel. Ik heb al die dingentjes ook wel tijdens een gewone cyclus alleen dan in mindere maten. Merkte je daar geen verschil in? Mijn temp op dag 23 heb ik op 37 gezet maar de meter gaf 2x 37 aan en 2x 36,8. Op die manier kan ik op dag 21 en op dag 23 mijn ei hebben gehad. @lotte, klinkt lekker meid! T zit ook allemaal niet mee he.
mmm, lekker: een schimmelinfectie. Past wel bij dat je ziek aan het worden bent he? Weerstand keldert natuurlijk naar beneden. Ik doe mijn best om relaxed te blijven. Het lukt redelijk. We proberen alles positief te bekijken nu. Iedere dag is er 1 en ik had net nog een test gedaan en die was mooi donker. Hoop dat je een beetje opknapt van het chillen. Ik heb vanavond een cocktailparty waar natuurlijk ontzettend veel cocktails worden gedronken....alleen niet door mij! Ik ken er bijna niemand,dus ik kan niet zeggen dat ik er zin in heb. Morgen is het thuisfrontdag van mijn broertje. Hij zit momenteel uitgezonden in Afghanistan en op deze dagen horen we hoe het daar gaat en zien we ze meestal terug in filmpjes die ze daar opnemen. Morgenavond als het mooi blijft, rijden we naar Domburg voor een nachtje aan het strand. Genoeg leuke plannen dus! En de rest vd dames?
@Scorpion: ik merkte wel dat mijn borsten pas later pijnlijk werden en dat ze nóg pijnlijker dan normaal waren, dat wel.
ha meiden, ben ik ook weer een keer hihi. snel vanuit mn werk.. @ Lente: welkom hier! @ Baboe: meis, maak je niet te druk hoor! Gewoon rustig op je af laten komen. De een voelt vanalles, de ander voelt niet veel. Positive thinking! @ Scorpion: Ik duim voor jou!!! Hopelijk mag het raak zijn bij je! @ Hier: Echo was weer prima, nu pas over 3 weken terug. Dan ben ik alweer 12 weken hihi. Morgen vertellen we het mijn vriendinnen, ben benieuwd! Mn familie was in ieder geval heel enthousiast en vonden het kei leuk!
Bedankt voor jullie welkom en ik zal ook proberen binnen nu en 1 jaar zwanger te worden hahahaha Ik ga zo lekker naar de zonnebank en morgen naar mijn zus in Brabant. Vanavond lekker chillen thuis. Mijn vriend heeft maar 2 uur geslapen want had vannacht de nacht. En vandaag voor een fantastisch huis gekeken die we willen gaan kopen dus de komende dagen veel dingen regelen. We hopen er in mei terecht te kunnen en dan in de zomer ervan te gaan genieten. Moet nog wel mijn huis te koop zetten maar heb al gelezen over een overbruggingskrediet dus dat moet goed komen. En er zijn veel slaapkamers Baboe ik hoop dat de cocktailparty alsnog gezellig was, altijd leuk om naar mensen te kijken. En morgen lekker naar het strand8) Linda dat lijkt me super om het aan iedereen te vertellen. Leuk! Lotte, Beterschap en doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen.
Goeiemorgen allemaal! Ik was alweer om 6 uur klaarwakker hoor! En dan stort ik 's avonds om 2130 in. Gezellig voor mijn partner! Cocktailparty was ok. Nu lekker naar thuisfrontdag en vanavond to the beach! Allemaal een hele fijne zondag,x
@baboe.....weet je nog dat mijn borsten\tepels op mijn nod minder gevoelig waren geworden??? Dat heeft ongeveer 1 dag geduurd, toen werden ze zo weer gevoelig....ik dacht ook dat het een slecht teken was.....maar kijk naar mij, ik houd het nu alweer bijna 6 weken vol Ik merk dat elke dag wel verschillend is met alle kwaaltjes....Ik probeer er ook zo relaxed mogelijk mee om te gaan, maar ik vind het ook erg moeilijk om vertrouwen te hebben! Maar ik schiet wel minder in de stress nu; het komt zoals het komt.....Voor mij wordt morgen een spannende dag.....in Juni was dit de dag dat mij MK begon, precies met 6 weken.....Maar ik had al bijna een week roze slijmerig afscheiding....ik heb dit tot nu toe nog niet gehad, dus ik heb zeker hoop dat het goed gaat.... En temp doe ik alleen nog maar op de dagen dat ik moet werken, moet er dan toch vroeg uit....en ben wel nieuwsgierig....maar als ik vrij ben, zet ik niet meer de wekker....geloof het nu wel en denk ook dat het wel minder spanning mee brengt... Baboe, deze tijd is gewoon onzeker......maar probeer er van te genieten, je zult zien dat elke dag anders is ivm de kwaaltjes, maak je niet te druk, gewoon positief blijven!!! Fijne dag vandaag! Liefs, X
Dankjewel voor je geruststellende woorden Sim. Ik probeer het ook los te laten, iedere dag is er 1. Spannende dag voor jou, ja!. Vast een heel goed teken dat je nog geen spoortje van roze/bruin slijm gezien hebt. Ben je dan na morgen verder dan je ooit gekomen bent? Das reden voor een feestje! Ik zet mijn wekker ook niet meer om te tempen, maar ik ben iedere dag zo vroeg wakker en dan kan ik het vaak niet laten. Eigenlijk moet ik stoppen, maar die hoge temps geven me ook wel een soort bevestiging. Succes met je spannende dag morgen. Laat je ff weten als je de magische grens gepasseerd bent? Liefs
@lotte.....beterschap! Het gaat het echt op en neer hè met jouw gezondheid...:x Vervelend hoor! Wordt maar snel weer beter! @Linda....wat mooi dat de echo goed was!! Wat zul je blij zijn! Leuk dat je het nu gaat vertellen! Wat zal iedereen verbaasd zijn dat je een 2ling krijgt! Leuk! @Scorpion....het blijft twijfelachtig bij jou hè? Hoe is jouw temp vandaag? Over alle kwaaltjes....ik weet van mijzelf dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden....ik had soms ook maanden dat ik overtuigd was dat t wel raak moest zijn, ik voelde me anders dan anders enz enz.....maar steeds weer kwam die ongi....Je lichaam kan soms zo raar doen.....maar ik blijf duimen voor jou!!!! En hoop dat je gelijkt hebt....en dat de ongi maar lekker weg mag blijven!!! @Lente....welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen!
hee scorpion Ik zie een nieuwe banner, nee toch!! Wat balen! Bleh... had het echt voor je gehoopt meid....!!
Ik ben nog niet langer dan 6 wkn zwanger geweest, december vorig jaar 5,2 weken en afgelopen juni 6 weken.... Maar hoe voel je je vandaag? Heb je er weer wat vertrouwen in? Het is moeilijk hè? Vertrouwen hebben in je eigen lichaam..... Maar ik probeer het wel! En hierdoor voel ik mezelf een stuk relaxed, elk raar kwaaltje\gevoel, schuif ik af door te denken dat het erbij hoort!! Ik heb deze week vooral savonds in bed, steekjes in BM, soort ongi gevoel: ik kan meteen denken,zie je wel morgen wordt ik wakker en dan bloed ik weer, maar ik denk nu, het hoort erbij...mijn BM is aan het groeien.....( ik weet niet of dat zo is, maar ik denk er maar het beste van misschien steek ik mijn kop wel in het zand) Je kan jezelf heel makkelijk gek maken....maar ik heb er nu voor gekozen omdat niet meer te doen! En dat is eigenlijk een stuk prettiger
Sim, ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan en knap dat je de knop probeert om te draaien. Lijkt me heel spannend nu. Mijn temp. is mooi gestegen maar was wel daarvoor wezen plassen. Nog 7 dagen wachten en dan zal het moeten blijken. Dan begint ook weer het lesgeven. Zal tegenvallen na 7 weken vrij En laat mijn vriend dan precies 4 dagen vrij zijn, gelukkig ben ik wel de woensdag vrij. Baboe toch nog ok de party, lijkt me ook eng hoor die eerste weken van de zwangerschap. Maar probeer die angst los te laten. Kan ik makkelijk zeggen want ik weet niet hoe het voelt. Was het maar waar Ga mijn vriend wakker maken want we gaan zo naar Eindhoven bij mijn oudste zus op visite. Lekker in de tuin zitten. Gelukkig heeft de auto airco want we moeten 1,5 uur rijden. Fijne dag vandaag, Lente 282f62 Ovulation Charts
@ linda, ik heb mijn banner niet aangepast hoor. dat doet hij dan automatisch. wel makkelijk Ik verwacht vandaag of morgen mijn ongi. kijk en oordeel zelf maar. 26eee4 Ovulation Charts
Sorry voor een late reactie op jullie reacties ik heb effe een abonnementje op deze topic gezet Maar ik heb niet altijd zo laat mijn ei. Volgens mij is dit de eerste keer dat ik hem zo laat heb gehad, vreselijk!! Maar geloof trouwens niet dat ik zwanger ben hoor.. zit nu dagelijks op 36,7..en voel helemaal niets!
tsjongejonge, de symptomen beginnen hier echt de kop op te steken. Borsten lijken echt serieus al wat groter! Kan dat zo snel??? En vandaag iets nieuws: een soort spierpijnachtige lagerupijn. Heel licht aanwezig. Alsof mijn spieren in de onderrug worden opgerekt. Slapen jullie ook zoveel? Ik doe soms wel drie dutjes overdag!
@ scorp: oh oke, hihi. Wel lastig dat ie niet ff overtijd rekent, mgoed... Hmmm dat ziet er niet goed uit, je temp... balen.... @ Baboe: ik ben ook heellll erg vermoeid! Borsten groter heb ik volgens mij niet echt, maar alleen pijnlijk. Gelukkig wel al minder als de 1e weken, dat was niet grappig!
@ sim: hopelijk kan je de angst over een weekje dan wat meer loslaten! Knap dat je het iig probeert Wat bedoel je met BM??? @baboe: dutjes zijn heeeel normaal Fijn dat je je kwaaltjes nog niet kwijt bent!! En dat er meer bijkomt @scorpion: die temp is wel echt k#t... helaas... volgende ronde beter!! Hier is alles gelukkig weer goed wx klein koudje gekregen en geen mexicaanse griep )))))))))) pff was gister ff bang dat ik het had!! Maar vandaag is ikke weer helemaal op en toppie beter !!