hallo lieve meiden, ik heb nu alle berichtjes gelezen... pff ik was benieuwd hoe het jullie verging met tempen, het enige wat ik uit mijn temp kaart kan opmaken is dat ik in de rocky mountains woon haha. fertility friend is ff niet mijn friend, maar miss komt dat nog. Ik moet nog een dag of 3 voor mijn NOD, maar ik voel me al een paar dagen 'dik'. geen rare symptomen, niet van een evt zwangerschap en niet van een naderende ongesteldheid... er zit weer niets anders op dan wachten... ik duim voor iedereen ! Liefs
Goedenmorgen allemaal! Vandaag zit ik in week 6.....een hele overwinning voor mij Nog 2 weekjes en dan mijn eerste echo..... @scorpion.....jammer.....ongi er door gekomen.....koop meteen ff nieuwe thermometer @lente.....jij hebt een vroege eisprong.....dag 9 deze cyclus? Altijd weer spannend he de periode na de eisprong..... @loessie....welkom hier....maar ik zie nergens een link naar jouw kaartje? We zijn wel nieuwsgierig hoor?! @mus....wanneer verwacht jij jouw NOD? @lotte...fijn dat je weer beter bent! Vooral met dit mooie weer....lekker genieten...heerlijk! @baboe....leuk hè die kwaaltjes?!!! Ik herken het...die dutjes heb ik ook heel erg, en ik heb ook last van mijn onderrug....vooral na een dag werken...gelukkig ben ik nog niet misselijk geweest, alhoewel ik s avonds wel een weeig gevoel in mijn buik heb....maar niet echt misselijk....
Nou meiden, mijn eisprong is 5 dagen verplaatst. Moet erbij zeggen dat ik heel slordig temp. ivm vakantie maar bij de eerste keer temperaturen versprong hij zelfs nog meer namelijk naar dag 16 en nu naar 14. Maar ik heb steeds goed gevreeën dus dat maakt niet uit. Spannend Loessie! Jammer Scorpion, en idd. volgende ronde hopelijk wel raak. 282f62 Ovulation Charts Fijne dag vandaag8)
goeiemorgen dames! @loessie: welkom! Ik kan ook je kaartje nergens vinden hierzo... kan je hem erbij plaatsen dan kunnen we allemaal lekker meegluren hierzo! @mus: ook welkom! Ik had je nog niet opgemerkt dat je er al was geweest sorry! @lente: nu dus nog paar daagjes extra wachten! Ik ga voor je duimen!! @sim: prachtig precies 6 weken!! Moet toch apart gevoel zijn zo op de dag precies weten hoelang je zwanger bent !!! Ennuh die 2 weekjes zijn zo om! whaaa tegen die tijd duurt het voor mij nog <2 weekjes voordat ik ga trouwen whahahahaha Hier gelukkig helemaal geen griep meer te bekennen, alleen heb veel last van mn endometriose vandaag... Baal er van want ik zit aan de pil en dan hoor je niet zo veel last te hebben, maar ik weet het zeker want ik heb veel pijn in mn linker eierstok met daarbij uitstralende pijn naar mn heup/bovenbeen en mn darm doet weer heeeeeeel gezellig mee.... dan wordt je er weer ff aan herinnert dat het na even weekje goed gaan, het toch weer ineens slecht kan gaan en je toch echt een soort van ziekte hebt... bah! Kan dus helaas ook niet lekker in de zon zitten want mn buik kan al niet zo goed tegen warmte, maar nu dus helemaal niet.... Maar ik wens iedereen een mooie en fijne dag!
@sim, dat was ik al weer helemaal vergeten die ga ik van de week ff kopen! Mooi 6 weken! Nog 34 te gaan @lente, vervelend dat het steeds verschuift. gelukkig dan maar dat je goed klust @lotte, balen dat het zo een pijn doet. Weet je dat er ook een stichting voor is en ik d8 ook een forum, misschien dat je daar iets kan vinden wat je kan helpen. Ik weet t ook niet. Ik heb ook die pijnen maar niet door endimetriose maar door een stolsel op die plek, maar de gynaecoloog zei dat het dezelfde klachten mee kan brengen.
@scorpion; ja ik weet dat er stichting is, en een forum... maar ik weet al wat ik heb, alleen baaaaal gewoon dat het door mn pil nu heen komt. Ach misschien had ik te veel hoop dat alles nu over zou zijn... ben gister ook lekker druk geweest met schoonmaken, en daar moet ik vandaag helaas de prijs voor betalen... ik heb ernstige endometriose en tja dat betekend helaas weleens veeeel pijn... gelukkig ben ik er niet misselijk bij dit keer dus ik slik veeel pijnstilling (werkt alleen minimaal, ik heb ook nog opiaten liggen, maar daar word ik wel errug stoned van, dus ik hou het bij aleve en paracetamol hahaha)
hey mag je geen ibruprofen slikken? dat helt bij mij voor alles, maar mag je alleen niet slikken als je zwanger bent, maar je bent toch aan de pil. ik zou dat anders ff aan de ha vragen. gewoon ibruprofen 600.
Zo meiden, jullie hebben lekker doorgetikt toen ik in Zeeland zat. @Lotte: #**!! dat je nu weer last van je endo hebt. Het zit je echt niet mee. Kan het een reactie op je verkoudheid zijn? Endo is toch ook een autoimmuunaandoening? Mijn darmen en gewrichten reageren altijd als ik ziek ben, omdat je immuunsysteem dan ff wat harder aan de slag gaat. Meestal zakt het wel weer weg na een aantal dagen. Pff, zit je aan de opiaten? Fijn dat het er is, goede pijnstilling, maar wel heftig duf van dat spul he? Word je er niet misselijk van? Sterkte meisie! @Sim: jippie, ik zie dat je de 6wk grens gepasseerd bent. Weer een stapje verder! Inderdaad grappig, die symptomen. T is steeds wat anders en ik vraag me wel eens af of ik het niet allemaal heb doordat ik er op let. Hoewel die boops, dat is ECHT heel pijnlijk af en toe en het slapen en plassen zit ook niet tussen mijn oren,haha! Vandaag nog maar eens een testje gedaan en die was positiever dan ooit. Mooie vette, donkere streep. Is dat een goed teken? Of kun je dat ook hebben als het eigenlijk niet zo goed verloopt? @Scorpion, wat jammer zeg. Succes de volgende ronde! @Lente: ik heb dat ook wel eens gehad ja, dat hij de eisprong steeds bleef verplaatsen. Gewoon maximaal klussen!!! en daarna maximaal duimen! @Loesssie: duimen voor jou! @Mus: welkom bij ons gezellige clubje! Tsjonge, heb ik nu iedereen gehad? Liefs
@baboe, was het leuk in zeeland? hellaas spatte mijn streep ook van het scherm af maar het zat wel naast de bm. dat zegt dus niks, maar daar moet je je niet druk om maken. HET ZIT GOED, DAAR MOET JE VANUIT GAAN!!
@Scorpion: echt joh? Wat heftig. Wanneer merkte je dat het misging? Het was heerlijk in Zeeland. Gisterenavond lekker uit eten, op het strand gerelaxed bij de ondergaande zon en afgesloten met een filmpje. Vandaag heerlijk in de zee liggen plonzen. Ik ben echt een watervrouw: krijg er geen genoeg van!
hai meiden, ik moet nog even uitvinden hoe ik dat moet doen... maar als ik t heb laat ik m zeker zien hier... wel weer spannend allemaal, zo aan het einde van je cyclus ben je er toch onbewust iedere halve vergeten seconde meebezig. Maar dat heeft iedere dame hier denk ik zo. Maar word er zó ongeduldig van haha! ik ga ff FF-en en wie weet zien jullie mn chart hier snel! Liefs Ps heb zo'n dikke buik voor mijn doen...ik, maatje 0 en 55 kg kan het randje van mn onderbroek niet meer zien... maar dat zegt natuurlijk ook helemaal niks weer. Was het maar zo dat de nagel van je linkerpink fluoriserend roze kleurde als je zwanger was... ofzo... hihi
@baboe, bij 9,5 week pas. Ik heb geen zin om het hele verhaal weer te typen dus ik heb ff een blog van me hyves gekopieerd. Maandag 23 februari is voor ons een dag geworden om nooit meer te vergeten . Ik werd wakker met ontzettend veel pijn in me buik, viel steeds flauw en kon bijna niet meer lopen. Na een hele dag heen en weer gestuurd te zijn kwamen ze er achter dat ik al v.a. begin januari zwanger was. Er word je verteld dat je zwanger bent en dat ze een echo gaan maken. Je bent blij en verbaast, en angstig omdat je weet dat die pijn niet goed is. We hebben in totaal 30 sec een echo gehad want ik kon meteen door naar de OK. Ons zeer gewenste kindje bleek buiten de baarmoeder te groeien. Ondertussen had ik al 2 liter bloed in me buik zitten. Op dat moment stort je helemaal in. Binnen 10 min word je verteld zwanger te zijn, dat het niet goed zit, en dat je in een levens bedreigende situatie zit en dat je meteen vrienden en familie moet opbellen om afscheid te kunnen nemen. Dit is een heel dubbel gevoel, want waar huil je nou om? Om je zelf dat je de avond misschien niet haalt of om je kindje. Er schieten op zo een moment zoveel gedachten door je hoofd. Ik heb iedereen behoorlijk laten schrikken door even een paar minuten van de wereld te zijn geweest. Iedereen vraagt wat er is gebeurd en waarom je 5 dagen in het ziekenhuis lag. Middels deze weg is iedereen op de hoogte en hoeven we het verhaal niet te blijven vertellen. Wij willen iedereen bedanken voor de bezoekjes, bloemen, kaarten, mailtjes en krabbels! Wij waarderen dit enorm en het is toch een ontzettende steun te weten wie je echte vrienden zijn! En helpt je er zeker doorheen wetende er niet alleen voor te staan! Wij hopen dat dit bij 2 keer blijft Deze pijn is namelijk ondragelijk. Inmiddels ben ik al weer thuis, maar is de herstel tijd wel 6 weken. Dylan en Joyce We weten het niet en zullen het nooit begrijpen waarom een mensenleven wordt bekort Waarom de ene bloem tot een vrucht mag rijpen en de andere reeds in de knop verdort
En Loesssie? Heb je al een testje gedaan of wacht je nog even?(zie dat je cyclus ook wel eens wat langer dan 32 dagen duurt?) Succes hoor! HEY wat is er met dat mooie zomerweer gebeurd? Ik heb een weekje vakantie nu en het is wel de bedoeling dat de zon schijnt!
Heftig zeg Scorpion, een dikke knuffel! Baboe dat klinkt heerlijk! Hier schijnt de zon ook niet en in Brabant regent het. Ben flink aan de schoonmaak, daar is het weer perfect voor. Ik hoop dat het lukt met FF Loessie? En Lotte, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. Voor mij nog 10 dagen wachten, maar heb veel spannende dingen in het vooruitzicht o.a. koop en verkoop van het huis. Allemaal nog heel pril maar heel leuk en spannend en vanaf maandag weer naar school. Dus genoeg afleiding. Ga maar weer eens aan de slag. Fijne dag