Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal!!

Het wordt mooi druk hier op t forum :D

Loessie....spannend hoor.....morgen kan je testen?

Was het weekendje geslaagd baboe? Hier ( Enschede ) komt nu een vaag zonnetje te voor schijn.....vannacht wat regen gehad, maar nu weer droog en een lekker temperatuurtje.....En super dat je streep er mooi van afknalt......ik was er ook erg blij mee! Want ik vind het ook een goed teken :D

Scorpion...heftig verhaal.....maar je was toen al 9,5 wkn zwanger en je wist het niet? Pas in ziekenhuis kwam je erachter?

Hier alles onder controle ( denk ik ).....begin wat misselijk te worden, komt met vlagen, gelukkig nog niet erg...pfff.....maar had gisteravond ook lichte krampen in BM en eierstokken, dacht gister even dat t weer mis zou gaan....maar bij opstaan niets aan de hand.....het waren geen ongi krampen maar ook geen krampen die je bij MK hebt.....vreemd....ik heb s avonds in bed de laatste tijd steeds een zeurderig\trekkerig gevoel daar onder....komt het iemand bekent voor?

2. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    #562 Lotte1981, 25 aug 2009
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
    hoi dames,

wat moet je altijd een hoop bijlezen als je alleen sochtends erbent ahhaha we babbelen goed wat af hierzo!

@baboe: fijn dat je ff lekker weg bent geweest, en zulk mooi weer gehad in het weekend!!! Vandaag is idd ff minder maar het wordt morgen al weer een stuk beter!!
    @sim: ik heb er nog geen ervaring mee met die gevoelens, maar denk dat het er gewoon bij hoort! En dat je misselijk wordt is een goed teken --> hcg stijgt!!!!!! --> vruchtje groeit goed
    @lente: inderdaad perfect weer voor een schoonmaak!
    @scorpion: wat een treurig verhaal! En wat een pijn moet je gehad hebben. Ik had zelf de dag erna de pijnen en operatie... apart, ik kom niet uit purmerend maar anders hadden we misschien wel op zelfde zaal gelegen :) Ik hoop voor je dat je snel GOED zwanger wordt!!!

Ik doe vandaag ff noppes, heb zondag goed schoongemaakt en denk dat ik daar gister de vruchten van kon plukken... vandaag gaat gelukkig al veeeeeeeeeel beter! Nou ja ik moet vanmiddag ff nr psychologe, en paar boodschapjes halen en dan vanavond gaan we kennismaken met de ambtenaar!!! spannend,,... het komt nu ff allemaal zoooo dichtbij, moet van de week mn boeket gaan bespreken... SPANNEND!!

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Lotte!

Fijn dat je je weer beter voelt!
    Het trouwen komt nu echt dichterbij......Leuk!!! Ben je al een beetje zenuwachtig? ;)

Ik ga vandaag ook huis poetsen.....we hebben het te koop staan....er komen kijkers om 6 uur vanavond ( rottijd )Het vlot alleen nog niet echt met de verkoop, staat al een jaar te koop....gelukkig hebben we nog niets weer gekocht, dus we hoeven ons niet druk te maken over dubbele lasten....

4. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Waaah Lotte, wat spannend allemaal. Wordt het ineens heel echt he? Je gaat ons toch wel foto's sturen van je bruiloft he? Ik ben zo benieuwd naar jou in je trouwjurk!

@Sim: die krampen had ik gisteren dus ook. Een soort drukkend, warm gevoel in mijn baarmoeder. Niet echt als ongesteld, omdat dat altijd echt in het midden zit en dit meer aan de zijkanten. Maar het was geen bandenpijn, want dat voel ik meer in mijn liezen. Ik was ook bang dat ik vanochtend zou gaan bloeden, maar ineens alles weer weg. Dat je het voelt in bed: dat heb ik dus ook steeds. Misschien omdat je plat ligt en uitgestrekt?

5. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @baboe.....ik ben er niet zo blij mee ;) dit maakt me onrustig....maar ik ben net even op onderzoek uitgegaan hier op dit forum....ik denk dat t bij mij wel banden pijn is...het zit nl behoorlijk laag bij mij....echt wel richting liezen, net ietsje er boven....maar ik weet het natuurlijk niet zeker, heb dit nog niet eerder gehad.....Het voelt bij mij wel anders dan ongi krampen, dat zit hoger.....het is echt een trekkerig\zeurderig gevoel net boven de liezen....
    Wat denk jij?

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: dacht ook aan bandenpijn toen je het vertelde, dus grote kans dat 't dat al is.. ene heeft het heel vroeg en de ander weer later..

@ baboe: hmm kheb geen idee. heb zelf geen last van waar jullie het over hebben, dus niet echt een idee...
    Julllie hebben weer veeel aan mij hihi.

7. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    We wachten het wel gewoon af.....
    Zolang ik geen afscheiding en echte krampen heb, ga ik er maar van uit dat het er bij hoort.

Ik ga stoppen voor vandaag.....
    Ik wens jullie allemaal een fijne dag!

Tot morgen!

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sim, ik wist het zeker, maar testen, bloed en echo waren negatief en toen werd ik ongi, dus dan denk je oke ik zal het me wel verbeeld hebben. Maarja het was dus wel zo.

@lotte, heb jij ook een bbz gehad dan? dat wist ik niet :O
    en ook die periode dus?

9. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Scorpion: jemig meid! Ik had al een boel verhalen van je gelezen op dit topic, dus ik wist al een en ander, maar... jemig! wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest! Ik hoop dat je de moed niet verloren bent en probeer je zelf een beetje te laten lachen om de kleine dingen, gun jezelf de tijd om het leven stap voor stap weer aan te kunnen. Heb zelf ervaring met een MK bij 8,5 week, wist toen al niet hoe ik het had van de pijn, kan me dus niet voorstellen hoeveel pijn jij moet hebben geleden... en nog steeds... Ik denk aan je!

wat FF betreft: i'm working on it... maar ik krijg mijn eisprong niet bepaald... geen rooie lijnen in mijn grafiekje.teveel schommelingen in mijn temperatuur denk ik. Ik temp altijd als ik wakker word, op de wc maar voor ik ga plassen. Maar ik word door mijn werk altijd pas rond 13 uur wakker... misschien dat dat het is? eergister 36.9, gister 36.8 en vandaag 37.2. Dat laatste stemt natuurlijk gunstig, maar ik heb een beetje wisselende cycli. Het is nu om en om, vorige cyclus lang, deze is dus weer wat korter... maar over t algemeen worden ze langzaamaan langer, dus ik weet nu helemaal niet meer wanneer ik ongesteld moet worden. kan morgen zijn, pas over 2 dagen of misschien pas over een week? maar dan zou het betekenen dat ik 2 lange cycli achter elkaar zou hebben en dat heb ik nooit. Maar ja, er was een tijd dat ik klokslag 32 dagen om een uur of 9 savonds ongesteld werd... waar is die tijd...??

spannend spannnend allemaal. Geen rare symptomen hier behalve een dikke onderbuik, dus wx word ik gewoon ongesteld, hoe hard ik ook hoop op ander nieuws.

ik duim voor jullie!
    Liefs

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dank je loessie.

vervelend dat je niet echt wijs word van ff.

11. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @sim
    niet te veel zorgen maken... zolang je pijn in je liezen zit en niet in je onderbuik en zolang de pijn niet 'scherp' wordt lijkt het mij idd bandenpijn... je baarmoeder is aan het groeien en je ''banden" worden aan het werk gezet!

12. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @SIm: ik denk ook dat het bandenpijn is bij jou. Zeker als het zo onderin, richting liezen gaat. Zolang je bm niet gaat krampen is het wel ok toch? Je komt natuurlijk steeds verder in je zwangerschap en die bm is al flink gegroeid en zal wel aan die banden hangen!
    Liefs en sterkte!

13. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
  14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    en o ja.. ik weet zeker dat ik geovuleerd heb...op 12 augustus CD 18....heb ik m denk ik gevoeld. dus 18+14 is 32 en word ik morgen ongesteld. Ofzo.

Liefs

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Poeh, ik kan er eerlijk gezegd geen wijs uit. Afwachten maar denk ik.

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    dat dacht ik al... :p

maareh, die rooie lijn die moet dat programma zelf produceren... of doe ik iets verkeerd?

thanks voor je reactie enniehoe, lente67

liefs

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Je temp is wel erg mooi hoog meid! Spannend!!

Hij moet normaal wel zelf de eisprong aangeven idd... misschien dat je net ff rond die tijd niet betrouwbaar getempt hebt ofzo?

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hmm als ik er naar kijk dan zou ik zeggen dat je op verschillende tijden tempt.
    Maar ik zie er geen ei in. afwachten dan maar!

19. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik zie er eerlijk gezegd ook nog geen ei in...Je temp lijkt over alle dagen te schommelen en nu niet bepaald stelselmatig hoger dan in de eerste helft. Weet je zeker dat je geovuleerd hebt? Temp je altijd op dezelfde tijd?

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hallo allemaal!

wat lief dat jullie allemaal reageren!
    ik werk 's avonds laat/ 's nachts. Ik temp als ik wakker word, meestal is dat rond een uur of 1. Kan ook half 1 zijn of half 2. Maar tis wel t eerste wat ik doe als ik mn ogen open doe. Dus ik denk dat ik dan net gewoon tijdens mijn ovulatie iets anders heb gedaan... Vreemd... ach tis pas de 2e maand dat ik temp, en eigenlijk de 1e dat ik dat consequent doe. Dus ik zal wel wat fout hebben gedaan. FF zegt ook dat er teveel schommelingen inzitten. maar ja... dan maar doen wat we altijd doen he, met of zonder FF, met of zonder symptomen... afwachten? en morgen weer de thermometer...
    Al werd ik vorige maand ongesteld toen mijn temp nog 37.3 was die ochtend (okee, middag dan)ervoor... dus zegt mijn temp niks over ongesteld worden. Hij crashte toen wel naar 36.5 ofzo de dag erna... we zullen het gaan zien een dezer dagen.
    Waarom zijn wij toch zo on-ge-dul-dig hihi

Ow ja, is je BM laag of hoger gepostioneerd aan het einde van je cyclus? Nooit enig verschil gevoeld. Wel CM en de baarmoedermond enzo, maar dat? echt geen idee... misschien wel een beetje persoonlijk maar dat kan ik nergens vinden... Wil er nl op gaan letten om dat FF daarom vraagt bij secondaries, maar weet nu niet of wat ik nu heb hoog of laag is haha...

Thanks ladies... voor jullie reacties. I'll keep you posted.
    liefs

Deel Deze Pagina