Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Wow, Lotte! Wat een fantastische jurk! Zo één zou ik er ook wel willen! 3 weken, dat gaat al opschieten!! Heb je het koetsje goed geheim kunnen houden voor je familie? Hoe ziet je trouwdag er globaal uit?

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wauw lotte, wat een geweldig mooie jurk!! :$
    Echt... suuuuuper moooi!!!!

@ Baboe: Volgens mij begint langzamerhand een buikje te komen, maar ik weet t niet zeker hihi.
    Heb altijd een klein buikje van mezelf gehad, dus ik weet 't niet zo goed..
    Ben in ieder geval nog niet aangekomen.
    Heb vanmorgen maar eens mn eerste buikfoto gemaakt, kan ik tenminste vergelijken want ik heb nu geen idee :)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @lotte: weet zeker dat jij de mooiste prinses zal zijn in díe jurk! ik hoop dat je een prachtige dag zult hebben.... en geniet van de voorpret:p
    @sim: ik hoop dat je je ondertussen al weer wat zwangerder voelt. Hormonen schommelen voortdurend, dus ook als je zwanger bent. maar het moet niet helemaal wegblijven. Hoe is t met de liezen?

heb net getempt: prcies om 12 uur... as if dat deze cyclusnog uit maakt welke tijd ik dat doe... maar goed, 37.0 nog steeds... gaat nog goed.
    ik ben nog niet van plan een test te gaan doen, vorige maand was mijn cyclus ineens 37 dagen (5 dagen overtijd), maar testte de dag ervoor neg. Werd toen met veel bombarie en pijn midden in de nacht ongesteld, wist niet hoe ik het had. Kon niet staan, niet liggen en niet zitten en al helemaal niet slapen. Volgende dag HA gebeld (omdat het leek op mijn mk vorig jaar) en die dacht toch aan een missed abortion, maar dan zó vroeg dat de HcG waarden nog niet echt meetbaar waren. Hij zei dat ik heel goed zwanger kon zijn geweest maar dat het al een tijdje afgestorven was. 1,5 week zwanger vorige maand met een nega test. knap he?
    Dus... ik wacht nog ff met die test. Denk dat ik toch ongesteld word, en zo niet: dan ben ik echt superblij :p

liefs

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ loessie: hmm nja mocht het inderdaad gelijk na de bevruchting ergens misgegaan zijn, is wel je cyclus door de war en verlengt ie dus, maar stijgt je hcg niet..dus vandaar dat je dan negatief test.
    Dus mocht je nu zwanger zijn, en goed zwanger zijn, heb je best kans op een goede positieve test.
    natuurlijk is het van de andere kant ook zo dat je er rekening mee moet houden dat je cyclus na een miskraam wat verlengen kan..

Maar ik hoop bij jou op goed nieuws!! :) Zou mooi zijn, kan je die thermometer mooi laten liggen! :p

5. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Een leven zonder thermometer: heaven!
    en geen man meer die zich hardop afvraagt wat je toch in Godsnaam aan het doen bent op de wc! (dat is dan altijd retorisch, hij weet het best hihi)

Ja ach... laat ik het zo stellen: ik ga er echt niet meer van uit dat ik zwanger ben, geloof er niet meer zo in. Voel niks. Maar ook niks dat wijst op een naderende onginess. We gaan het zien gaan hahah. Volgende week ofzo.
    En hoest met jou?
    Al redelijk gewend aan het idee van een 2ling? Lijkt me wel machtig mooi, maar alleen als je niet al 4 kindjes hebt ofzo, dan is t echt een ramp hihi...
    Liefs, Loesssie

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmm begrijp ik dan dat je je tempt op de toilet?
    Dat is al niet goed voor je temp...
    Je moet in bed tempen, zonder er de afgelopen 3 uur uit te zijn geweest. Dit omdat je temp. dan niet betrouwbaar is en vaak hoger is......

We zijn gelukkig nu helemaal gewend aan het idee, en vinden het wel heeel erg leuk!
    Zal wel erg druk worden, maar dat komt ook vast en zeker helemaal goed!

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
  8. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    whhaa ik haat het: heel verhaal getypt, perongeluk verkeerde knop hele verhaal kwijt...:( hrrrrrggggg

Goed nieuwe poging :)
    @scorpion: mooie jurk!! Vnd je het niet zonde om hem te verkopen? Ik droom ervan hem ooit aan mn kids te showen (als ze ooit komen, en wat ouder zijn natuurlijk hahaha dat je hem dan zo uit de bruidskist haalt ofzo :))

@ loes: ik snap dat je nog niet gaat testen, maar vind het wel knap, denk dat ik het toch al wel stiekum had gedaan :) Je moet nu nog niet de hoop op gaan geven hoor omdat je al aantal maanden bezig bent, je nadert steeds meer het gemiddelde en dus heb je een steeds grotere kans! Je mag pas de moed een beetje laten zakken als het na meer dan een jaar nog niet lukt hoor!!!! je bent nu toch in ronde 9?? Nog geen aanwijzingen voor nietwerkende organen etc toch? hhiih (ff intonatie: bedoel het grappig en niet belerend/of wijs want dat ben ik niet hiihihi :))

@baboe: hmmmmm een paar mensen weten er van... kon mn mond niet houden ikke kwebbelkont he... maar alleen mn ouders, beste vriendin en ceremoniemeester weet het :) en 2 mensen hebben het geraden helaas :( hhihi

@linda: kan toch best een buikje inmiddels: je hebt er 2 dus dat gaat 2x zo snel :) Goed idee om fotoos te maken!!

9. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0

Je link werkt niet....:( maar dat zou wel echt balen zijn!!!
    Ik wil graag ff meekijken !!!

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    wc = 1 stap uit bed en thermo drin... dus niet plassen of drinken of wat dan ook, maar vind het meer comfi als ik dat daar doe. En mijn thermo piept als een malle... dus misschien maar eentje kopen die niet 5 seconden piept alsof er een scooter gejat wordt...:) haha

het zal zeker lekker druk worden bij jullie thuis... maar dan heb je ook geen tijd meer om je zorgen te maken over 'onbelangrijke' dingen... weet je al of het eeneiig of 2eiig is?

liefs

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Yep, eeneiïig! :)

Enne, nja ik weet het niet hoor met dat uit bed tempen. Ik heb overal gelezen dat je echt ín bed moet tempen.. maar goed. Als jij zoiets hebt van; mn temp kan echt niet zo snel stijgen, weet ik 't ook niet.

Ik snap op zich FF wel, ook al zie ik je kaartje niet, als je inderdaad nu de afgelopen 3 dagen een hoge temp hebt boven de 37. Als hij daarvoor lager was zet hij je nu op een ei.
    Maar FF zit dr ook wel eens langs hoor, dus wellicht klopt het niet helemaal.
    Maar het ZOU kunnen,gezien je vorige cyclus een mk was en dan, zoals ik al zei, de cyclus vaak wat verlengd...

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @lotte: vorig jaar mei was ik ineens ongeland maar niet ongewenst zwanger. Met pil (nou ja, laten we zeggen dat ik wat vergeetachtig was die maand). met 8,5 week ging het mis. 3 maanden weer aan de pil gezeten, want moest huis uit en geen nieuw huis, afwachten of mijn contract verlengd werd blablabla. dus sinds oktober weer aan de klus geslagen, maar vorige maand wx een MA gehad, al valt dat natuurlijk niet te bewijzen. en voor de rest allemaal netjes ongesteld hihi. Ik geef de moed niet op, maar anders kan ik me niet meer op andere dingen focussen die toch ook belangrijk zijn: werk... bijvoorbeeld hihi. Ging vannacht ook niet al te goed, vergeet steeds dingen (oeps..) en dat mag niet want ik ben degene die het toch zou moeten weten... maar ja. Dan maar een off-day.

Hier nog een keer de link naar mijn rooie lijn:
    2983a1 Ovulation Charts

hoop dat ik nou wel de goeie heb
    liefs

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    @loes: wat naar allemaal zeg vorig jaar mis! vorige maand wx ook! het blijft gewoon eng allemaal he zwanger proberen te worden!

ik vind dat je temp wel erg schommelt, dus misschien ligt het aan je thermometer, of toch op de manier waarop en wanneer je meet... FF zegt dikke rode streep wx ook bijvoorbeeld omdat je afscheiding waterig is geweest... en niet zo zeer je temperatuur....het blijft lastig allemaal!

14. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haha jaaa... zwanger worden is een hels karwei..:p
    het zal wel aan mijn onnauwkeurigheid hebben gelegen... hoewel ik zelf vond dat ik best nauwkeurig was... heb consequenter getempt dan dat ik ooit de pil heb ingenomen... nog een wonder dat ik maar 1x zwanger ben geraakt toen hihi...

af en toe denk ik dat ik met pil vruchtbaarder ben dan zonder... maar dat zijn maar domme gedachten hihi

liefs

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, wat is er veel geschreven in de tussentijd. Gelukkig voel je je al weer wat beter Sim. En Loesssie, wat naar wat je hebt meegemaakt. Hoop dat je snel een gezonde zwangerschap mag krijgen (of hoe zeg je dat?) En Lotte wat zal jij er geweldig uitzien in die jurk. Echt een dress to impress. Je vriend zijn mond zal openvallen:D
    Mijn temp. blijft mooi hoog maar dat zegt natuurlijk niets. Pas na 2 sept. zegt dit wat.
    Meiden ik heb niet veel tijd. Vanaf vrijdag komen er drie makelaars om het huis te taxeren en moet nog papieren gaan zoeken:$, huis opruimen:$ en lunchen:p dus tot morgen en veel suc6 en een fijne dag allemaal.
    Gr. Lente

16. lente67

lente67 Niet meer actief

hahahaha, wat heb ik moet lachen om de tekst die je erbij geschreven had om vieze mannetjes te weren.
    Dankzij jouw ga ik ook maar eens mijn trouwkleding op marktplaats zetten. Ik wil een nieuwe start maken met mijn huidige vriend. Een nieuw huis, baan, hopelijk een gezin en trouwen. Helaas is mijn man op veel te jonge leeftijd overleden (42) en heb nu de kracht gevonden om de jurk weg te doen. Kan hem slechts mijn hele leven bij me houden. De herrinering blijft in mijn hart. Zijn kostuum heb ik ook nog maar die breng ik naar Tweede kans. Zou het niet kunnen verdragen daar een andere man in te zien.
    Liefs,
    Lente

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jeetje lente, wat heftig...pfoe.
    Ben er eventjes stil van....

18. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    tjemig, Lente!!

wat heftig om te lezen... jij hebt ook behoorlijk nare dingen achter de rug! Wat knap van je om die dingen los te laten en de goeie momenten in je hart te sluiten... let niet op mij, volgens mij bazel ik maar wat... je snapt me hopelijk wel... kan me niet indenken wat ik zou moeten... als ik jou was. Trots op je dat je je leven weer op de rails hebt gezet!

liefs... en al t goede (gezinnetje bijvoorbeeld) is je van harte gegund!

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    voel me eenbeetje schuldig nu dat ik zit te k*tten over zwanger worden terwijl er veel belangrijker dingen zijn... beide beentjes op de grond weer :p laten we de hormonen (of een gebrek daaraan) de schuld geven :p

liefs

20. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @lotte,
    Ik zou hem ook wel over 20 jaar willen showen, maar misschien pas ik hem dan niet meer. of de motten gaten zitten erin of hij is verkleurd dat vind ik dan ook zonde. nu kan ik er nog wat voor krijgen en dan pakken over 20 jaar gewoon een foto boek erbij :D

@loessie, ik zie er nog steeds geen ei in, want ik heb nog nooit een daling op dag 3 dpo gezien :s

@lente, ik werd steeds gebeld of ik een geil poesje had en of ik me string ook verkocht en of me man al in me was klaar gekomen en hijgers etc. en elke met begonnen ze met de smoes ik bel voor mijn vrouw want die spreekt geen NL. Nou daar ben ik dus klaar mee.

Jeetje meid wat een nare ervaring. Maar een nieuwe start is goed dat je zo kan denken. Maar een nieuwe man,huis, baan etc wil niet zeggen dat je afscheid moet nemen van iets wat je nog niet kwijt wil he. misschien is die jurk nu of later wel heel voor je waard en dan zou ik hem niet weg doen dat moet mijn nieuwe man dan maar begrijpen.
    Dikke knuffel!

Deel Deze Pagina