ieuw scorpion, wat een freaks...tsss. Dat is idd altijd het nadeel van je tel. nr erbij zetten. Dat doe ik dus ook mooi niet; ze mogen mij mailen en dan geef ik mn tel nr wel indien nodig! @ jurk: hihi mijn moeder had haar jurk ook bewaard en is toen in de verkleedbak beland. Dus daar heb ik menig keer in gestaan samen met vriendinnetjes Tot ie echt helemaal uit elkaar lag, rist kapot enz....maar wel goed gebruikt in ieder geval en veel lol mee gehad!
Hee meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Scorpion ik heb zelf heel lang getwijfeld over de jurk maar elke keer als ik de hoes zie hangen vraag ik me af waarom hangt ie daar nog. Ik weet dat ik hem nooit meer aan zal doen. De laatste keer was met een kerstarrangementeen paar jaar geleden en ik wordt er eerder verdrietig van als ik hem zie hangen. Mijn vriend weet nog niet dat ik hem te koop wil zetten. Vandaag pas besloten maar mijn gevoel is er al langer wachtte alleen op het juiste moment. Ik ben sowieso niet zo van het bewaren. Ik heb nog wel alle dinky toys van mijn man. Ik denk wel 75 autootjes in allerlei vormen en maten. Een kistje vol. Loslaten is moeilijk maar tevens een start van een nieuw begin. Loesssie je moet je niet schuldig voelen, doe niet zo gek! Natuurlijk mag je balen als het niet lukt en erover praten of schelden of wat dan ook. Dit heeft niets met mijn verlies te maken. En ja, voel me ook wel trots dat ik het leven weer opgepakt heb en het positieve erin kan blijven zien. Thanks meiden, Lente ps: maar ik weet wel dat ik alleen mijn emailadres in de adv. zet. Brrr... wat een creaps.
@lente: creaps kan ook hoor ) ik zet altijd in advertentie nr van mn vriend ahhahha, maar email is wel beter, als ik ergens op wil reageren zou ik ook eerder mailen dan bellen! Al is het alleen om te vragen of het product er nog is! En dan meer info te vragen! @loes: t blijft dus ff afwachten, misschien is je lichaam gewoon heel erg in de war door afgelopen cyclus ??? @scorpion: ja daar zit trouwens ook wel wat in dat ie opgegeten wordt door de motten is heeeel zonde.... hmmm toch denk ik er nog even niet overna moet hem eerst zelf maar ff gebruiken ahahhahah
Hee meiden, Ik heb vandaag weer 37,3 282f62 Ovulation Charts maar moet nog een week. Pffff........... wat duurt dat nog lang. Gelukkig heb ik geen testen in huis dus ik wacht netjes af. Loesssie al nieuws? Fijne dag, Lente
goedenmorgen!! Wat veel om bij te lezen @lente en loessie..wat heftig allemaal! Zo jong je man al te moeten verliezen......en loessie al 2x een MK......en ben je al ongi? En het is frustrerend als het niet direct lukt....elke keer weer die spanningen na ei...dat vervelende wachtbankje....:x Maar temperaturen moet je wel precies doen anders kan t gauw een vertekend beeld geven. Ik zette me wekker standaard om 7 uur, ook in t weekend... Ben nu wel blij dat ik dit niet meer hoef te doen, ik neem alleen nog mijn temp als ik moet werken, dan moet ik er toch vroeg uit en ben wel nieuwsgierig hoe t er voor staat.... Gebruiken jullie ook ovulatie testen? @lotte....wat een super mooie trouwjurk!! Wat zal je mannetje straks trots op jou zijn! PS klein??? ik ben ook maar 1.63....klein maar fijn zeg ik altijd @scorpion....hahaha, wat een viespeuken he?!!! Maar ook jij een mooie jurk! En t stomme is, zag op de foto dat je blond bent....en was verbaasd, waarom weet ik niet, ik ging er van uit dat je donker haar zou hebben.....stom hè?! @linda.....het schiet nou mooi op voor jou! De 9 weken al voorbij! Wat gaat het toch allemaal snel! @baboe.....en jij alweer 5 weken! Hoe gaat t met jou en alle kwaaltjes? Heb je al contact opgenomen met gyn of VK voor een eerste echo\intake? Hier gaat t allemaal wel weer oke......heb sinds gister ontzettend veel last van mijn rug....vooral links onder in....wordt er snachts wakker van met omdraaien....grrrr.... En ik begin te merken dat mijn hormonen wat op hol slaan ben wat sneller aangebrand en kan van een mug een olifant maken... Verder niet echt misselijk....af en toe een vlaag, maar niet erg.... Ik kijk erg na de echo uit, nog 1,5 week, dan weet ik hoe t allemaal er voor staat!
Pff, echt wel heftige verhalen van onze nieuwkomers... Wat fijn voor je Lente, dat je een lieve vriend hebt gevonden en dat jullie samen een nieuwe start maken. Mijn schoonzusje heeft haar man ook heel jong verloren, inmiddels 7 jaar geleden, en hoewel ze heeeeel gelukkig is en ook een nieuw kindje heeft blijft hij altijd de liefde van haar leven. Je gaat verder maar ze blijven zo diep in je hart zitten. @Loesssie: hoog tijd voor een nieuwe en doorgaande zwangerschap voor jou. Heb jij even geluk dat je op ons vruchtbare forum zit! @Sim: Beetje grumpy nu dus af en toe? Hihi. Lekker he, dat je lelijk mag doen en dat je een goed excuus hebt. Fijn dat je verder niet zoveel last hebt. Wel vervelend van die rug. Ik heb nog steeds dezelfde kwaaltjes: slaap afschuwelijk slecht, veel plassen en (meestal) zere boops. Ook nog steeds dagelijks een aantal keer van die baarmoederkrampen, maar ik schrik er nu niet meer van. Het is gewoon het groeien van de BM. Ik heb maandag 7 september mijn eerste echo bij de gyn. Kijk er erg naar uit en hoop zo dat we een mooi kloppend hartje gaan zien. Haha, wat een lieve kleine dames hebben we hier allemaal! Hoe lang is de rest eigenlijk? Ik ben 1.72 en heb donkerbruin haar en bruine ogen (kwart-indisch). Vandaar ook de nickname Baboe, dat waren vroeger de bedienden (vrouwen) en mijn omaatje riep dat altijd naar mijn opa als hij haar vroeg iets te doen waar ze geen zin in had; "Ik ben je Baboe niet hoor!'"
die baarmoederkrampen zijn weg....volgens mij is de pijn in onderrug daarvoor in plaats gekomen slapen doe ik wel goed, alleen er wel uit om te plassen....
@ Sim: hihi over de 10 weken alweer ja vervelend, die rugpijn. Ik heb der ook last van, maar ik heb altijd al een minder goede rug gehad..en had al niet verwacht dat dat er beter op zou worden tijdens het zwanger zijn @ baboe: 7 sept. een echo, begint op te schieten! Volgens mij mogen we allemaal zo;n beetje tegelijk; ik mag de 10e weer. Ik ben ook niet klein hoor, haha, ben 1.73.
@linda.....10 weken! hahaha, de tijd gaat echt snel! En ik had ook regelmatig last van mijn rug, altijd laag, soms zo erg dat ik nauwelijks kon lopen.....en ik ben bang dat het nu weer deze kant op gaat! Hoop van niet, maar heb echt veel last er van. Als het zo blijft, bel ik volgende week ff HA ofzo....
hallo lieve meiden, idd wat is er veel geschreven! misschien moet ik tog ma eerder opstaan Zal me eerst ook ff voorstellen, ik ben Loes (maar die nickname is al zo vaak gebruikt dat ik er maar 3 s-en ingegooid hebt, dat werkt altijd) ben 30 en officieel hoogblond, maar vond dat donkerbruin haar beter bij mij stond hihi.Blauwe ogen heb ik nog wel steeds haha. Hier gaat alles goed, alhoewel ik mezelf een beetje chaotisch vind en mezelf daaraan erger, gister ruzie gemaakt met gasten (dat lag natuurlijk aan haar en niet aan mij) over een stel bitterballen. Ik werk in een sjieke zaak, maar weer niet te sjiek. En als wij (serveersters) als poep behandeld worden, mogen we daar tegen in gaan en dat deed ik dus... enniehoe. wel leuk als ze dan de manager willen spreken, dat ben ik ook... heb trouwens twee open rondjes in mijn chart veranderd, had ik niet goed overgenomen uit mijn agenda. Eerst dat FF de schuld geven, blijk ik zelf niet zo snugger Mijn ovulijn komt nu in de buurt van de ovupijn die ik gevoeld heb... maar 't zal nog niet helemaal nauwkeurig zijn. t Goeie nieuws van vandaag is dat mijn temp weer licht omhoog is gegaan: 37.1 2983a1 Ovulation Charts krijg ook nog mailtjes van de cursus van FF dus ik leer nog wel een beetje bij. Gisteravond tijdens werk dacht ik af en toe lichte onderrug pijn te hebben, dus ging er daarnet wel van uit dat ik rooie dingen zou zien op het toilet, maar nee! Als cyclus dag 38 afgelopen is, ga ik een testje doen... Nog 4 daagjes wachten... Zat hiervoor op een ander topic en wellicht dat jullie idd veel vruchtbaarder zijn, ik weet wel zeker dat jullie veel liever zijn dan zij! sterkte allemaal, ps, sim, hoop dat je rugpijn snel verdwenen is, maar fijn in elk geval dat die rare pijn in je liezen weg is! liefs
Hahahha, loessie, nu al last van hormonen??!! Ik werk in een schoenenwinkel, ook behoorlijk vaak zeikklanten...pfff....Ik doe dit werk nog niet zo heel lang....net een half jaartje, maar weet wel dat schoenen kopen leuker is dan verkopen, hahahaha Ik heb altijd een hele leuke baan gehad als regiomanger voor Vero Moda....helaas is het bedrijf vorig jaar overgenomen en alle regiomanagers gingen niet mee de overname....was een hele koude douche.....heb toen nagedacht over wat ik verder wilde en heb besloten dat ik niet meer full time wilde werken, en ben toen op zoek gegaan naar een parttime job, en das niet makkelijk vooral als je een leuke baan wilt, en ben hier dus beland....ik heb mijn verstand op nul staan als ik aan t werk ben....ook wel lekker.... Verder heet ik Simone en ben 37 jaar en ook blond, wel uit een potje....en ja, ben niet meer de jongste...maar nog wel jong van geest hoor!! En jouw temp weer wat omhoog gegaan...das altijd goed!!! Wie weet ben jij straks nr 4 op dit forum die zwanger wordt!! Ik hoop het voor jou!
Hihi, dan zal ik vast en zeker de jongste zijn: Ben linda, 22 jaar en qua uiterlijk heb ik bruin haar. (al is dat wel geverfd.. heb donkerblond haar) Ik werk met licht verstandelijk gehandicapten mensen, erg leuk. Ook gezinnen met kindjes erbij enzo.. erg uitdagend dus! @ Loessie: Je temp lijst ziet er nu beter uit, goed zelfs!! Spannend zeg! Knap dat je nog 4 dagen kan wachten!! Dat kon ik nou nooit! Gelukkig testte ik beide keren positief voor nod en inderdaad, een eiig betekend 2 look a likes, en van het zelfde geslacht
@sim: ja ik ken dat... er zijn overal moeilijke klanten/gasten. Maar gelukkig mogen we redelijk assertief zijn en behandelen we mensen met respect, zolang wij ook met repect behandeld worden. Dat wordt zovaak vergeten door die stomme witte sloof (werkt nogal verwarrend voor rijke mensen, die denken meteen aan hun bediende thuis) Of ze zeggen tegen me: 'weet je wel wie ik bén?'- waarop ik meestal vraag: 'weet U wel wie ík ben?!' en dan zijn ze al helemaal van hun apropos. Het ergst wat ik ooit gezegd heb zonder te knipperen is of meneer soms roosjes scheet ipv stront, want dan had ik een reden om zijn 'bevelen' op te volgen... maar meestal krijgen ze dan de rekening. Maar voor de andere 99% van onze gasten zijn lief en aardig en ben ik dat dus ook. haha ik lees het even terug en lig zelf weer in een deuk. Succesvolle Russen zijn trouwens het ergst van allemaal, die denken dat je (doordat je diensverlenend werk doet) te stom bent om succesvol te zijn, want anders zou je toch wel ander werk hebben gedaan?? Ik laat ze tevreden de deur uitgaan, met een kennis van een nieuw woord en dat is 'please'. Tot zover mijn relaas over mijn werk, wat ontzettend k*t dat je niet je eigen baan kon behouden...daar had je wellicht meer mogelijkheden gehad wat betreft zwangerschap, parttime werken én doen wat je leuk vind en goed in bent. Ik heb zelf ooit in de detailhandel gewerkt, dat heb ik 3 maanden vol gehouden. Moest 9 u per dag stil staan bij de paskamers.... ik loop liever 20 km per dag dan dat. Nou weet ik wel dat schoenenverkopen iets anders is, maar toch... petje af! En ja, wie weet ben ik zwanger, ik hoop het zo, maar ga er van uit van niet. Te veel teleurstellingen gehad en ben dan een halve week niet te genieten want bloed+teleurstelling Maar deze cyclus had eigenlijk korter moeten zijn, want heb de laatste tijd lang/kort/lang/kort, maar wellicht gooit die MA vorige maand roet in mijn cycli. Hoewel ik na mijn mk vorig jaar na precies 30 dagen weer ongi werd... Ik praat teveel haha. Ik hou hoop, laten we het daarop houden liefs!
@loes, mooie temp meid!!! dat beloofd wat! Nou dan zal ik maar ff Ik ben joyce, 24 jaar en heb een eigen opleidingsinstituut voor nagelstylisten. Vervelende klanten weiger ik gewoon Ben van nature blond maar nu donkerbruin. en blauw/groen ogen. en ben helaas ook een kleintje 1.65
dames, bruin is het nieuwe blond en zeker voor officiële blondines... :O wel grappig dat we nu een beetje meer van elkaar weten....