Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He lotte,
    wat vervelend dat het je allemaal even te veel wordt.. :(
    Heel erg veel sterkte en hoop voor je dat het gauw weer beter met je gaat...
    We denken aan je meid!
    liefs

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames;)
    Ik heb geprobeerd een temperatuurlijst in tevullen,kan me aardig redden dat het in het Engels is,maar ik kan er niet uitkomen met de graden:(
    Kan iemand mij vertellen of dat ook evt in het nederlands kan of evt een voorbeeld.
    Ik ben blijkbaar niet echt handig met die site:)
    Mocht het niet lukken typ ik mijn temperaturen wel in een bericht.
    Hoe gaat het met jullie temparatuur,word wel spannend deze week.
    Ik blijf duimen dat de tempen hoog blijven.
    Succes meiden:)

3. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
  4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @lotte
    meid, wat verschrikkelijk dat je je katten waarschijnlijk weg moet doen... ik ben ook een kattenmns, heb er 2 en nooit van mn leven dat ik ze weg zou doen. Maar je vriend dag in en uit dit aandoen is ook geen optie natuurlijk...
    Misschien kan je ze een weekje in een pension onderbrengen (en dan wel je huis goed schoonmaken op haren en huidschilfers) en kijken of je vriend er dan nog last van heeft. Of een andere dokter een second opinion vragen, weet niet wat meer werk is...
    Of histaminepillen... Heeft je vriend er al lang last van of is het echt pas een tijdje? Ik zal aan je denken en als je je weer wat beter voelt in je hoofd kom je dan ajb weer terug?

@anky: ik zie dat je de view iin celsius-knop hebt gevonden.. ziet er goed uit. Als je data invult, heb je net daarboven primary (temp, tijd, bloeding, gemeenschap) en daaarnaast secondary, waar je in kan vullen hoe je baarmoederpositie/afscheiding/ en hoe hij aanvoelt.

@lente... mijn temp is vandaag 37.2 (in bed gemeten) direct daarna naar de wc en toen was ie 37.1... dus ipv dat mijn bbt stijgt als ik beweeg, daalt ie kennelijk iets. Maar ja ga natuurlijk voor 37.2. Het kostte me moeite om niet over een testje te plassen, maar gelukkig lag die beneden en moest ik errug nodig.

Als ik aankomende nacht niet ongesteld word heb ik de cyclus van vorige maand (mijn langste ooit, trouwens) verslagen...
    ik zie dat al die features op FF Vip-trial features zijn, voor 22 dagen... Wel lullig dat je dat (in mijn geval dan :p) maar ean halve cyclus kunt zien... hoe doen jullie dat, hebben jullie zo'n vipding aangeschaft?

liefs

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nee echt niet, haha nooit betaald daarvoor hoor.
    Dan maar niet die extra dingetjes erbij, heb ik trouwens ook nooit gebruikt. Alleen mijn temp invullen...:)

Wel spannend zeg en knap dat je nog steeds niet getest hebt...
    Nog 2 daagjes dus en dan eindelijk testen.. spannend!
    Hoe is het voor je gevoel? denk je dat het raak is?

6. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee lin:

heb geen zwnagergevoel. Wel wat sneller moe, maar dat kan ook ergens anders aan liggen. Maar dan heb ik wel van die zware oogleden. Gister had mijn mannetje een broodje gemaakt met bepaalde boerenknoflookworst en had 1 hap genomen en vond het echt smerig. terwijl ik die worst een maand geleden nog zo uit het vuistje at. Geen idee. Heb geen last van borsten of misselijkheid ofzo. Had wel een vlaag van misselijkheid 2 dagen geleden maar of dat met dit te maken had? Geen zwangerschapssymptomen hier dus. Misschien loop ik mijn periode wel weg te duwen met mn mind.... :p Gelukkig word ik áltijd ongesteld, als ik deze maand toch nog ongesteld word weet ik in elk geval 1 ding : ben niet meer regelmatig. Voorheen werd ik precies op de CD33 ongesteld, dus een cyclus van 32 dagen. Had dat dus ook als gemiddelde cycluslengte genomen...

We wachten af en keep you posted... hoop het zo!
    hoe gaat het met jou?

liefs

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm ja dat is wel balen als je cyclus echt door de war zou zijn!
    Mgoed, je hoeft ook helemaal niets te voelen hoor, zeker niet zo in het begin..!
    Had ik ook niet, behalve gevoelige borsten ( die ik ook had als ik ongi moest worden). Alleen zei mijn gevoel wel gewoon heel erg dat het raak was!

Met mij gaat ie verder prima, veel moe maar verder nog steeds niets van misselijkheid dus ik ben wel blij! ;)

8. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    Ik heb nooit gevoelige boobies, ook niet als ik ongesteld moet worden. Ben 1x zwanger geweest toen ik 21 was, (ongewenst) en toen kwam ik er na 8 weken pas achter, ómdat ik voor mijn gevoel meloenen als (.)(.) had. Heb normaal 75B. Dus nu betaal ik de prijs voor die abortus, al had ik er niet aan moeten denken dat ik het toen had laten komen...

Heb net de zwangerschaptest te vooschijn gehaald. Staat er in de bijsluiter dat ik niet met ochtendurine hoef te testen. Nu jeukt het wel een beetje hihi. Laat me graag leiden door bijsluiters, en nu weet ik het niet meer haha.

Ik ga mijn haar maar verven, is dat in elk geval mooi donkerbruin voor als ik straks toch 2 streepjes krijg.

Begin nu toch wel erg gek van mezelf te worden...
    Mun mannetje zat nar me te kijken: ben je al naar de wc geweest? geplast? grote boodschap? ja? want je hebt nog steeds een buikie.... WHAAA. helpt niet helpt niet helpt niet om mijn geduld te bewaren...

ik ga mijn haar verven. NU.
    liefs

9. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Loesssie:)

en hoe is je haar geworden!
    he meid ik kan mij nu heel goed voorstellen dat je nu wild testen.
    wanneer ga je nu testen,ben nu ook heeeeeeeeel niewschierig hoor.
    Ik ben vanmiddag uit narigheid ,maar even onder een hele warme douche gaan staan,had het vreselijk koud,ben met vlagen ook erg misselijk en moe,als het maar geen griep word:(

Groetjes,Anky;)

10. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Loesssie, ik zou echt niet nog lange wachten en testen! Als ik het zo lees wijst er wel heel veel op dat je zwanger zou kunnen zijn. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Echt een mooie temp. en dat al zo lang na je eisprong. Ben heel benieuwd!

Anky, goed gedaan en tot nu toe een mooie grafiek. Spannend de komende dagen en nu maar hopen dat het idd. geen griep is ofzo.

Hoorde vandaag van een collega dat ze na 2 jaar proberen naar de dokter was geweest en prompt binnen 2 maanden zwanger. Had een verstopping aan de eileiders en door de hsg was dit open gegaan en hopla zwanger.

Laat ik nou ook aan het begin van deze cyclus een hsg gehad hebben en 1 open eileiden dus wie weet daarom zo'n mooie temp.
    Nog 3 dagen geduld met temp.

Lotte heel veel sterkte meid.

Zwangerschapsprijs Baboe? Hoe zit dat? En volgende week je echo! Spannend!

Liefs,
    Lente

ff boodschappen doen en tot morgenochtend waarschijnlijk

11. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    haha... mijn haar is weer oppietoppie!
    en ik ga nu naar de kruidvat nog ff snel om een backup test te halen voor morgen, want dan zul je a) zien dat de test die ik heb niet werkt b) dat ik stiekum misschien vanaaf al een testje ga doen.
    Vorige cyclus werd ik midden in de nacht zwaar ongi,had heel veel pijn. Dus heb ik besloten, als ik vanaaf de verleiding kan weerstaan, dat ik morgenochtend al mag testen ipv woensdagochtend. En toch hou ik er rekening mee dat ik gewoon ongesteld ga worden, want dat is de laatste anderhalf jaar toch altijd zo. Ik wil me niet verheugen, want nog zo'n teleurstelling is écht niet goed voor mijn omgeving haha

Hoop dat je je nu wat beter voelt... heb je chart wel bekeken, maar ben het ff kwijt. Hoe lang moest je nog tot je NOD? (dat is trouwens je Niet Ongesteldheids Dag oftewel de dag dat je verwacht ongesteld te worden. Maar je hoopt natuurlijk van niet...:p

liefs

12. lente67

lente67 Niet meer actief

O nee, nog 4 dagen, pfffff nog langer dan ik dacht. Helpppppp dat red ik nooit:$

13. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente, dat red je wel.. keep the faith :p ik duim voor je!

en anky: dat laatste van mijn vorige bericht was voor jou bestemd haha...

liefs

14. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Loesssie:)

Vrijdag is mijn nod,dus moet nog een paar dagen,maar heb wel af en toe het gevoel dat ik ieder moment mijn menstruatie kan krijgen, en dan zakt het weer weg pffffffffff
    Voel me nu weer wat beter,komt met vlagen opzetten.

Groetjes Anky:)

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hmmm... als ik nu op mijn 'calendar' van FF kijk, is de forecasted start of period ineens verdwenen... mischien heeft FF zich toch bedacht, grappig...

anky: heb je altijd al vroeg voor je NOD last van menstruatieachtige symptomen of heb je die eigenlijk nooit?

Ik zit te wachten tot ik genoeg plas heb verzameld haha.. zonder meer te drinken dan ik normaal doe. Irri is dat zeg :p

Heb de test kunnen halen en was zowaar verbaasd dat de KV 2 voor 5 er nog waren, meestal zijn die altijd uitverkocht als ik dicht bij mijn NOD kom.
    Mocht vanavond of morgenochtend mijn test posi zijn, dan jas ik ze er de aankomende dagen allemaal doorheen warschijnlijk, en zoniet heb ik weer een 'stash' voor aankomende maanden hihi.

ik ga ff eten....
    ik duim voor jullie meiden, 4 sept is een belangrijke dag haha!

liefs

16. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loesssie

Ik heb soms wel last van klachten,alleen niet zo slim als nu zeg maar.
    Heb van die steekjes in de liesen,en wee achtig gevoel onder in de buik,is ook maar even en dan trekt het ook wel weer weg.
    Ben ook erg moe,net het gevoel dat de oogleden tot aan de enkels komen zeg maar hihi.
    En mijn humeur is af en toe echt erg,tja hormonen hihi.(vooral tegen mijn vriend) erg he haha.
    En dan weer warm,en dan weer steen koud,dat ik echt onder een warme douche moet staan om warm teworden,en tja de wc maakt overuren zeg maar.
    Ik heb geen last van de borsten,dus geloof ook niet dat ik zwanger zou kunnen zijn,terwijl de rest er wel op lijkt,vergeleken met mijn vorigge korte zwangerschappen.Heb wel 1 goeie zwangerschap gehad en daar is mijn zoontje van twee het resultaat van.
    Heb nu ook de moed wel een beetje laten zakken.
    Om je heen zie je dan zoveel zwangeren,en er is iemand die zelfs familie is, tegen mij heeft gezegd van kijk,bij ons wil het wel,en dat doet echt zeer.
    Ik heb pcos en moet dus veel meer moeite doen om zwanger teraken,veel onderzoeken echos follikelmeting noem maar op.
    Ik probeer positief teblijfen,ook al is dat heel erg moeilijk soms.
    Daarom ben ik heel blij dat ik deze forum heb gevonden,en dat ik sommigge dingen met jullie kan delen,geeft weer moet zeg maar.

Groetjes Ankie:)

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Loessie: Dat was altijd mijn probleem met wachten met testen: Ik ging veel te veel hopen dat het raak was, omdat ik maar niet ongi werd.. Als ik 1 dag ofzo overtijd was, en niet ongi, dacht ik gelijk: waaahhh dit zou wel eens zo kunnen zijn..!!!
    door een test te doen voor mijn nod was ik er veel rustiger onder, en wist ik gewoon hoe ik er voor stond.
    Als ie nega was...tsja.. balen.. op naar de volgende ronde en rustig wachten op mijn ongi..

Maar goed... tis maar wat je fijn vindt!
    Ben heel benieuwd naar het resultaat... maar ik zou gewoon vanavond (oftewel nu haha) testen!!!

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @loessie......jouw temp is super omhoog gegaan vandaag.....test vanavond toch!!!!:D Ben zo benieuwd!!!! Wel direct hier ff berichtje achter laten hè?!
    @anky...welkom om dit vruchtbare ;) forum....
    @lente....nog 4 dagen......erg hè, dat wachten.....

Hier alles onder controle ;)

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik hoef nog niet te plassen... dit is erg frus HAHAHAHA

of kun je jezelf ook laten denken dat je niet hoeft, net zoals je jezelf kan laten denken dat 'je misschien wel zwanger bent'...

als ik mezelf bij elkaar heb geraapt op de wc om over zon dingetje heen te plassen, neem ik natuurlijk mijn fotocamera mee. Word het alvast een familie-uitje dat vastgelegd moet worden, daar in dat kleine hok.

Vrees wel voor het leven van de camera mocht er na een aantal minuten maar een remy-streepje staan....

ik word wel gek van mezelf. Heb net weer getempt, ondanks dat ik weet dat je dat juist niet moet doen. omdat het niet meer antwoorden geeft omdat de temp niet betrouwbaar is omdat ik net de dam tot dam loop heb gelopen in nieuw jork. Maar het stelt wel enigzins gerust. Even. Het was 37.3.

Ankie, kun je mij kort uitleggen wat pcos is? Ik heb geen idee, al weet ik nu wel dat het niet fijn is als je zwanger wil raken.
    Kan het ook wel even googlen bedenk ik me nu :p

Ik heb ook een tijdje gedacht dat ik vruchtbaarder was mét pil, omdat ik nu al 11 maanden zonder klus en er niets gebeurt. En met pil (kee half om half) wel 2x... Domme gedachten... maar toch. Je gaat toch beetje nadenken over de ironie in het leven.

Dames, ik ga nú plassen, ik pers het er wel uit in een bekertje ofzo...
    tot zo!

20. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    ben zo benieuwd!!!

Deel Deze Pagina