Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ....
    negatief
    ....

kan moeilijk zeggen dat ik misschien te vroeg was met testen...

2. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    aahhh...echt?
    ik had echt hoop dat t raak zou zijn omdat je temp zo mooi omhoog was gegaan....
    welke test heb je gebruikt?

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm echt, wat jammer meid...
    Maar wel goed dat je nu getest hebt denk ik , anders had je alleen maar meer hoop gekregen zolang je niet ongi wordt..
    Welke test heb je gebruikt idd?

4. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    etos....

ben echt ff in een grafhumeur nu... WHHAAAAA. Alleen al t idee dat ik dan vannacht of morgen weer zo pijnlijk ongi ga worden en nou ja, dan had de dokter vorige maand toch ongelijk met zn MA.
    Ga ff kijken of er nog charts zijn met een lange cyclus en late ovu met nega test en dan een posi. Om mezelf nog wat valse hoop te geven....
    sadistisch zijn we eigenlijk voor onszelf...

liefs en bedankt voor jullie medeleven!

5. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Vind het echt balen......maar het kan nog wel hoor.....geen bloed = goede moed....
    Ik ben niet zo bekend met de etos testen, maar de ene test is gevoeliger dan de andere...
    En ik heb zelf ook 2x pas positief getest na NOD......had al eerder test gedaan en was toen neg, maar na NOD posi.....dus wie weet...
    Duim voor jou.....

6. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Loesssie

Aaaaaaa wat balen zeg,maar er is zeer zekers nog kans hoor.
    Mijn gynaecoloog zei altijd pas een week later testen,omdat er ook veel vrouwen zijn die het HCG hormoon heel langzaam aanmaken.
    Bij mij gaf de test bij mijn zoontje aan op 1 dag na verwachte menstruatie,en bij mijn tweede zwangerschap ,die helaas fout is gegaan pas na 6 dagen.
    Ik ga echt voor jou duimen meid.

Groetjes Anky

263c3d Ovulation Charts

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    geen bloed=goede moed geen bloed=goede moed... idd ff een nieuw mantra voor mezelf. we zullen zien wat de temp doet morgen, en als ik vannacht niet ongesteld word, heb ik toch nog een Persoonlijk Record: mijn langste cyclus ooit.

Wie had er hier toch ook weer tegen de rode duivels gezegd dat ze moesten opzouten? was jij dat Sim, of was dat Baboe :p

ow ja, camera leeft nog :p

thanks lieverds!

8. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahahaha, ik was t niet....maar wil t wel ff zeggen: Alle rode duivels....OPZOUTEN!!

Ik ga stoppen, kruip zo lekker mijn bedje in....

Laat t morgen ff weten hoe t verder gaat loessie!

Trusten!!

X

9. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    PS @anky....mooie dip om dag 8.....goed teken....heb je al eerder een temp kaartje bijgehouden?

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    sim, dan was t baboe...
    heb het hier ergens gelezen nog voor ik op dit forum actief was... maar het had wel geholpen hihi

welterusten iig en tot morgen

11. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Sim:)

Ik heb al vaker een tempkaart van gynaecoloog bijgehouden,maar heb deze keer die tempdip gehad en dat had ik hiervoor niet,was al bang dat ik mijn menstruatie zou krijgen,maar las dat het ook een goed teken kon zijn.
    Meestal zakt mijn temp zo twee dagen voor de menstruatie.

Groetjes Anky:)

http://www.fertilityfriend.com/home/263c3d

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Dames wat heb ik een hoop gemist en wat spannend was het hier.
    O Loesssie ik was toch echt ervan overtuigd dat het raak zou zijn.
    Maar wat de andere zeggen geen bloed geeft moed.
    Hier juist andersom. Ondanks mijn hoge temperatuur vanavond rare afscheiding. Het is niet echt bloed te noemen maar meer bruin/rode vloed. Kan het er ook zo vanaf schrapen met mijn duim, sorry voor de omschrijving.
    Zou het nu de aankondiging van de :x:x zijn of innesteling;)
    Morgenochtend weet ik waarschijnlijk meer maar dag 25 is wel mijn gemiddelde dus ben bang dat..............

Anky, spannend voor je die dip. Hoop dat het geluk weer met je mag zijn.

O ja, loesssie ik las op een andere forum (jaja, daar zit ik al vanaf jan. op) dat iemand na een abortus een kind heeft gekregen en mij vroegere schoolvriendin heeft er inmiddels 3. Dus dat hoeft helemaal geen reden te zijn dat het niet lukt. Houdt moed.

Nou tot morgen dan maar weer.

Slaap lekker.
    Lente

13. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Haha, opzouten Rode Duivels: ik snap wel waar die vandaan komt.
    Ik heb antistoffen die weerhielden mij ervan zwanger te worden. Toen heeft Lotte heel hard geroepen: alle antistoffen OPZOUTEN! En die maand werd ik zwanger. Hihi, misschien werkt hij ook wel met Rode Duivels,
    Grtz

14. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    nou dat mag lotte de komende maand nog wel een paar keer zeggen:D

Gewoon iedere dag :D

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Hallo dames!

Ik heb hier ook een dipje, op 6 DPO. Wil iemand anders even kijken? In mn handtekening staat de link. Was echt super bang dat mn ongi zou komen!!! Had ook krampen vanmorgen en gister, van die gekke, lijkt ongi, maar toch ook weer niet. Kan het innestelingsdip zijn en mag ik stiekem nog hopen dan?

Heb nog nooit zo'n dip gehad! Wel ens 1x dat die paar dagen voor nod met 0,2 zakte en dan weer omhoog, maar nu is ie 0,4 gezakt opeens! :$

Iemand raad...? ;)

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @Anky.....ik vind deze dip er veel belovend uit zien....jouw temp is weer mooi omhoog gegaan....precies zoals t hoort ;) Het is geen garantie dat t nu raak is, maar de kans is zeker wel hoger nu.
    @meisje89....ik denk dat je morgen je temp weer ff moet afwachten....als die weer omhoog gaat....geldt hetzelfde voor jou....spannend!!
    @lente.....ben benieuwd.....laten we hopen dat het met de innesteling te maken heeft!
    @scorpion......en hoe gaat t bij jou?
    @loessie.....en? al ongi? of toch nog niet?

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Wat een k*tnacht. Met boosheid gaan slapen en vriend wou niet praten. Ooooo daar kan ik dus echt niet tegen. Wou hem wel slaan zo giftig was ik:x Na uuuuuuuren wakker liggen voor 6 uur 37,2) getemd, en na het opstaan, melk drinken, artikel met lelijke testeron manwijven:D sorry hoor uiteindelijk in slaap gevallen. Had ik veel eerder moeten doen en toen 37,4 gemeten. Dus veel te vroeg of veel te laat. Pijn in me rug, hoofdpijn en nog die rare afscheiding. Den k dat ik toch ongi wordt. Bah kl*t*zooi. Zo, dat moest er even uit. En dan dadelijk lesgeven grrrrrr....
    Wat een leuk begin:x van de week.
    Ehum, goedemorgen dames:D

18. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Oh, Lente, zo herkenbaar. Zo voelde ik me ook iedere maand. En dan dacht ik steevast: ik stop hiermee. Ik ga niet meer tempen...Tot mijn eisprong en dan werd ik weer net zo naief en hoopvol als al die andere teleurstellende maanden...Sterkte meid!

19. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lente

Ik hoop zo voor je dat het eventueel oud innestelingsbloed is.
    Ik weet hoe elendig je eigen dan kunt voelen.
    Meid ik hoop dat je duivels weg blijven,ik blijf duimen voor je.

groetjes,Anky

263c3d Ovulation Charts

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hoi dames,

lente... ik leef met je mee...je vriend wel gesproken nog voor je wegging? en zolang je onginess niet doorzet... geen bloed geeft moed ook voor jou nog steeds.
    begint je ongestelsdheid vaker zo of ben je boem! duidelijk ongesteld?
    @mensje: nog niet teveel zorgen maken... t kan nog alle kanten op...

mijn temp is weer iets gezakt tot 36.9 en mijn ongesteldheid is nog nergens te bekennnen, voel ook niks nog.
    Behalve dat ik ineens mijn ogen niet open krijg als ik wakker word. Dus mijn langste cyclus ooit is een feit nu. Nog steeds een dikke onderbuik maar no cramps. So far so good. anders doe ik morgen wel weer een testje. Ga maar ff stofzuigen ofzo. hihi. Straks weer werken... :)

liefs

Deel Deze Pagina