hey meiden, met mij gaat het goed! Ik lees ook altijd trouw mee maar reageer niet altijd. Ik moet nog even wachten op mijn ei
Bedankt voor jullie steun meiden. Nog steeds niet doorgezet en het lijkt idd. op oud bloed. Wel vaker een moeizame start maar niet zoals nu en ook niet met zo'n temp. En mijn spijkerbroek zit ook strakker dan anders. Ben zo benieuwd morgen. Moest wel lachen om jouw reactie. Precies ik Lesgeven was boven verwachting leuk. Dit vond ik op ff Implantation spotting, when it occurs, usually lasts only for a single day and is quite light. Many women have no implantation signs. dus wie weet als het morgen weer weg is... Loesssie balen meid dat het toch echt niet raak lijkt te zijn. Maar geen bloed geeft moed, toch? Nog maar even geduld dan maar Liefs, Lente
Ik bedoelde baboe en dit is de kleur van wat ik in mijn slipje aantref Wat denken jullie? Of kunnen jullie geen slipje (ipv koffiedik) kijken Ruzie is bijgelegd, zal wel door de spanningen komen Ach het hoort wel bij ons zo eens in de zoveel tijd dan moet het spetteren, voel me al weer veel beter, en hij ook.
Hoi lente Ben blij dat jullie ruzie weer is bijgelegd. Hormonen kunnen soms hele vreemde dingen met je doen. Hoe is het nu verder met je! Mijn duimen doen inmiddels zeer van het draaien ,maar ik blijf voor je duimen meid groetjes,Anky 263c3d Ovulation Charts
Thanks Anky, Je temp. ziet er nog mooi uit Heb net samen met mijn vriend een predictortest gekocht en als de temp. morgen nog hoog is dan gooi ik er een test tegenaan tenzij het doorzet vanavond. En voor de zekerheid een CB met indicator besteld. Die kan ik donderdag ophalen. En anders bewaren voor een andere keer. Ben benieuwd Tot morgen
Hoi lente Die van Cb is inderdaad een goeie test,de predictor ook wel ,maar die is minder gevoelig,wou ik je even zeggen. Ik gebruikte die van Cb digitaal,waarvan er drie testen inzitten(niet die aangeeft hoelang je evt zwanger zou zijn). Ik heb wel eens een negatieve test gehad met die cb,maar als ik de teststaaf eruit klikte zag je toch heeel vaag een tweede streep,en drie dagen later toch positief op display met tweede test. Nou meid wel spannend hoor SUCCES. Groetjes Anky
Hoi dames. Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn temperatuurkaart eenmalig in mijn hantekening kan zetten,wil niet helemaal lukken haha Dan staat de kaart er toch bij elk bericht standaard bij!!!! Groetjes Anky http://www.fertilityfriend.com/home/263c3d
Meiden, ik kan het haast nog niet geloven maar had vanochtend een heeeeeeeeel licht streepje op de predictor test en weer een mooie tem. dus waarschijnlijk ZWANGER Whoeaaaaa, kan het eigenlijk niet geloven en durf nog niet echt blij te zijn maar ben het wel Zou het dan toch gelukt zijn? In ronde 16 en op mijn 42e zwanger. Morgen kan ik de cb met indicator ophalen dan doe ik die ook nog en dan weet ik het zeker! Maar dan mag er tot dan niks gebeuren. Dus meiden nog ff voor me duimen. Liefs, Lente
Oehw lente wat spannendd....!!! Hopelijk is het echt zo!! Ik heb alleen géén idee of de predictor testen goed en betrouwbaar zijn.... Hopelijk geeft de indicator test positief aan!! spannend!
Wow lente gefeliciteerd!! Die van kv 2voor5 zijn ook goed, naar wat ik gehoord heb! Maar van CB weet ik niets. Over paar dagen heb jij ook gewoon een knaltest Hier is vandaag mn temp terug naar 36,9 gestegen! Woehoee! Heb er goede moed in Heb gister bloed moeten laten trekken bij de dokter (ben van paard gevallen en moesten foto's van mn rug maken, maar ze wilden niet doen voor ze zeker wisten of ik zwanger ben ja of nee) Dus ik vandaag voor uitslag gebeld maar die is nega. Maar het is natuurlijk ook nog véél te vroeg om dat al te zien dus ik blijf hopen
@lente, ik duim voor je, maar met een licht streepje kan de cb nog niet zwanger aangeven he. ik zou de kv 2 voor 5 kopen. @meisje, veeeeeel te vroeg om dat al te zien in je bloed. en wat je temp betreft, dat zegt nog helemaal niks. mijne is altijd mooi hoog en een dag voor de ongi gaat hij als een speer naar beneden
Weet ik dat dat veel te vroeg is, maar was verplicht... Nuja, uiteindelijk zijn we nog geen stap verder maarja! En over temp: heb normaal geen dipje! En normaal ook geen bruinverlies na ei, dus heb nog goede moed!
Topic over de predictor test. Vooral slechte ervaringen over de vroege predictor test... weet niet welke jij hebt gedaan?? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/157483-predictor-betrouwbaar.html
hahaha Lente! Dat zou echt super zijn!!! ik duim voor je meid! Wat betreft mijn ervaringen met CB én predictor waren ze allemaal negatief haha. Maar ze deden hun werk wel. Heb alleen de vroege zwangerschapstest van Testpoint uitgeprobeerd (etos en wehkamp) maar die was ook terecht negatief. Mijn temp is weer gestegen naar 37.0... en geen enkel teken van onginess! Begin al weer een beetje hoop te krijgen, maar mocht ik vandaag niet ongesteld worden dan plas ik morgenOCHTEND (ipv savonds laat met weinig urine) over zo'n dingetje heen want dan is het de datum van FF... 18 DPO. hoop op weer zo'n rustige dag op mn werk als gister... heerlijk... om half een thuis liefs
Heb even gekeken naar je tempkaartje! Jeetje die gaat op en neer zeg Is die altijd zo? Lijkt me moeilijk om te weten wanneer je ei is geweest en je ongi wordt! Niet?
hee mensje, dit is mijn eerste maand dat ik het bijhoud in FF. Ben pas 11 dagen bezig met FF daarvoor hield ik het bij in mijn agenda. En tempte op de wc als ik wakker werd, voor ik ging plassen.Ik werk savonds en snachts dus wanneer ik wakker werd verschilde nogal.. de laatste 5 dagen zet ik mijn wekker om 12 uur en temp ik in mijn bed... wel irritant want ben steeds ban dat mijn mannetje er wakker van wordt! Hoe is het nu met je rug? liefs
Haha ja zag het Is niet erg hoor Mn rug gaat al wat beter dan gister Loop niet meer als een vrouwtje van 80, maar toch al van 70 ofzo Tempen moet je altijd doen als je in bed ligt! Nooit pas als je al hebt rondgewandeld! Kan heel veel verschillen hoor!
ja ik weet het... staat in 'lesson 9&10' maar ja feit blijft geen bloed hier... heb ook niet het gevoel dat ik nog bloed ga zien, ondanks mijn negatieve test van eergisteren (savonds). Ik weet niet, heb een bepaalde rust nu. 70? haha. op naar de 60 dan maar he? Lekker onder een warme douche gaan staan. Of een bad, als je die hebt, is nog beter. Maar blij dat je niks gebroken hebt... Alweer op je paard gezeten of wacht je daar nog even mee? Ik heb paarden altijd een beetje eng gevonden, maar nu weet ik waarom, ze schijnen mensen 'te spiegelen' en ik hou daar niet van hihi. Heb ik ook gehad met psychiaters en psychologen... Wel jammer, want het lijkt me fantastisch om langs het strand of in de bossen te rijden. Mits je erop kan blijven zitten natuurlijk liefs
Ja op naar de 60 Nog even en ben weer 20 Nee heb niet meer gereden sinds gisterochtend. Was gister al blij als ik op 5min uit de zetel kon... Dus op een paard zal me niet lukken! Vandaag gaat het beter maar nog niet om te zeggen dat ik er terug op kruip! De dokter bij röntgen zei dat ik er beter niet op kroop ... ivm kans op zwangerschap. Ze vond het veel te gevaarlijk en te groot risico. Is natuurlijk ook zo... In de bossen rijden is hééérlijk! Zee heb ik (helaas) nog nooit gedaan, maar wil dat dolgraag een keer doen!