anky: je copy paste de link van je FF homepage setup net zoals je dat nu doet om hem in je bericht te zetten, alleen ga je nu niet naar je bericht, maar naar gebruikersinstellingen (lnksboven in een bruin vakje, naast FAQ) selecteer daar optie handtekening. Dan zie je zo'n vakje waarin je kan schrijven. Plak daarin de link. Hierin kan je ook een banner opslaan en ander leuks waarvan je denkt dit wil ik bij ieder bericht van mij laten zien. Niet vergeten om op 'handtekening opslaan' te drukken! Succes!
Hoi Loessie Ik zal proberen straks is tekijken of het lukt. Mijn temp is iets lager,maar kan dat eventueel ook komen omdat ik vandaag twee uur eerder moest tempen,hoor je namelijk wel eens. Moest vandaag om 6.30 tempen en normaal om 8.30. Maaaaaaaaar ik denk dat als het niet zo is,ik helaas mijn menstruatie vrijdag ga krijgen:x Begin nu al een beetje tebalen erg he.maar goed hoe dan ook,ik zal nog moeten wachten tot Vrijdag,en dan duurt wachten lang hoor pffff,en anders op na de volgende ronde.. Groetjes Anky 263c3d Ovulation Charts
@anky... nog 2 daagjes... volhouden (hihi alsof je er wat aan kan doen) ik zit nog steeds in hetzelfde schuitje, ik had eigenlijk een week terug volgens mijn eigen planning al mijn duivels moeten hebben, maar die trekken hun eigen plan. Misschien dat ik nu een cyclus zou moeten hebben van 37 dagen net als vorige maand, dan ben ik nu 2 dagen overtijd en heb ik eergister dus te vroeg (wellicht) getest. Geen bloed geeft moed. Maar bij ieder krimpje dat ik voel (ookal is het 'just me being gassy') ren ik naar de wc.... zó vermoeeeeeiend. *zucht* @lente: ik ben zó benieuwd... liefs
Hoi Loessie Erg is dat he,dat rennen naar de wc. Ik herken het probleem ,ik rende toen ook elke keer naar de wc als ik wat voelde,en dan het ergste is,dat je niet durft tekijken hihi. Ik had het toen vooral als ik smorgens wakker werd,en dan naar de wc moest Maar goed meid ik blijf voor jou duimen,ik vind het echt spannend worden hoor. Erg he dat gewacht Ik hoop dat mijn temp morgen weer naar 37.2 stijgd,maar heb er een hard hoofd in Groetjes Anky 263c3d Ovulation Charts
anky, al blijft ie gelijk of stijgt ie met 0,1 graad... dat zou al fijn zijn, want dan zet de daling niet door. Ik duim met je mee... ik hoop morgen ook goed nieuws te hebben! ik moet me klaar gaan maken voor mijn werk, maar heb alles behalve zin. Gelukkig is het werk en niet mn hobby... liefs
Hoi Linda, ik heb de gewonde genomen. Die van cb doe ik vrijdagochtend. Had er vanmiddag een gedaan maar die gaf niet zwanger aan. Maar ja, was geen ochtendurine en een flinke plas dus ik wacht af tot vrijdag. In ieder geval nog een menstruatie.
hmm oke, vandaag met indicator cd gaf niet zwanger aan? Dan weet ik 't niet hoor.... die is heel gevoelig en geeft tot 4 dagen voor nod al zwanger aan... Hopelijk test je gauw positief!!
Het wordt spannend hier!! Al die testjes deze week! @lente....ben erg benieuwd of de CB digitaal positief is! Ik ga duimen voor jou!! @meisje....ik vind jouw kaartje erg positief! Een mooie dip en daarna weer een goede stijging! En t klopt, het is nu nog te vroeg om HCG in bloed terug te vinden....ik denk wel dat je over een paar dagen best wel een gevoelige test er tegen aan kan gooien @loessie....temp toch weer omhoog....mmmhh...misschien toch te vroeg getest? Zou als ongi niet komt, het nog een keer proberen. @anky....zo`n lichte daling is niet heel erg hoor.....als die maar niet verder daalt! Succes allemaal!
Hoi loessie. Hoe is het vandaag gegaan op je werk. Wanneer ga je nou testen,erg spannend allemaal. Heb het geprobeerd met mijn tempkaart,en geloof dat het gelukt is eindelijk haha Groetjes,Anky
Hoi Sim heb inderdaad gelezen dat, als je ander tijdstip dan anders tempt,dat het invloed kan hebben op je temp en dat een dipje normaal is. Morgen zal ik wel zien wat de temp gaat doen,ben zooooooo benieuwd,en anders de volgende ronde hopelijk meer geluk. Groetjes,Anky
Vanmorgen 37 getempt en was dolgelukkig want ben nooit hoger geweest dan 36,9. En had al goede moed dat ie enkel nog hoger kan naar NOD toe! Want meestal stijgt ie dan nog een klein beetje. En heb ook hele tijd soort menstruatiekramp in mn baarmoeder,niet knal hetzelfde maar het lijkt erop. Dus ik dacht "fijn! baby'tje groei maar " Tot ik naar toilet ging Bruinverlies!!! Net zoals altijd, 5-tal dagen voor NOD Geloof er niet echt meer in... Had er zo op gehoopt! Die dip, die innestelingsbloeding, het zat allemaal juist! Tot nu... Zucht...
Hee meiden, hier helaas een flinke daling maar nog steeds geen ongi en ook geen spotting (bruin) meer. Wat een zenuwslopend gedoe zeg:x Over 10 minuten weer naar school. Lekker tegen de wind in mijn frustratie eruit fietsen. Meisje, wie weet een innesteling wat gepaard gaat met spotting dus het kan nog steeds. Loesssie en Anky een mooie temp. Ik duim voor jullie meiden. Tot morgen, Liefs, Snoepie
Ja maar die innestelingsbloeding heb ik normaal al op 3 en 4 DPO gehad he. Daarmee dat het nu zo twijfelachtig is... Ga gewoon uit van ongi! Hopelijk gaat bij jou de temp nog terug omhoog...!
hallo lieverds, ik mag naar de volgende ronde ben vannacht ongesteld geworden... geloof dat ik nog het meeste baal van mijn (nieuwe) lange cyclus, maar goed. We blijven hopen, op naar ronde 12. lente en anky: de nuon is jaloers op hoe hard mijn duimen draaien voor jullie...ze zouden er graag een turbine aan hangen ik ben zo benieuwd hoe het morgen met jullie tempjes gesteld is! WHAAA ik had nog steeds goed hoop nu heb ik wel de kans om alles stipt te doen qua tempjes enzo, heb me mannetje al verteld dat als ie piepjes hoort van de thermo hij maar gewoon door moet slapen... liefs en tot morgen/straks!
Hallo iedereen, Ben hier nieuw en had graag ook een chart aangemaakt, weet alleen niet goed hoe hier aan te beginnen...
Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Is wel een engelse site, maar je kan er je gratis aanmelden en dan dagelijks je temp invullen bij "chart" en dan "enter data"
ok meiden vraagje: vrijdag 28/08 eisprong gehad, sindsdien temp 36.8 en gisterenmorgen zelfs 37.0, vanmorgen ---) 36.1 !!! wat denken jullie? ook sinds gisterenavond precies samentrekkingen in onderbuik....