mmm had je cyclus onder de huidige nog niet gezien zie het al, je hebt vaker last van bruinverlies voor je ongi begint en zie ook dat deze maand je ovu bijna 10 dagen eerder was dan vorige maand. jammer dat het niet bekend is tot hoever en hoe snel je temp zakt als je ongesteld moet worden, want die staan er niet helaas... Ik duim voor je, dat de duivels maar weg mogen blijven! liefs
folliculaire fase tempjes = mijn woordomschrijving voor de tempjes vóór de ovu, dus alle tempjes links van de verticale rode lijn in de chart...
Vorige cyclus was ie 10 dagen later dan normaal Hihi Had em altijd op dag 23, R4 was ie cd35, en R5 cd24. Komt dus mooi uit! Altijd lf van 12 gehad, behalve vorige maand 9. Zien of ze morgen of overmorgen komen dus! Anders is het ofwel weer 35 dagen en lf 11, ofwel 36 en lf 12 (wat allebei wel positief is beetje regelmaat is wel handig!) Durf er echt niet meer op hopen, tis helemaal om zeep denk ik...
Over die temp als ik ongi word: normaal blijft mn temp hoog tot de laatste dag, en zakt ie pas op dag 1 van de volgende ronde. (behalve vorige maand dus, en nu blijkbaar ook)
wat is dat toch voor verschijnsel dat cycli ineens langer worden... ben er helemaal niet blij mee... wil mijn cyclus van 32 dagen terug!!
Geen idee! Nu zal ie wel weer terug 35 of 36 zijn, want mn ei was op tijd! Kan ik nog wel mee leven, zolang het regelmatig blijft Wil alleen weten wat er nu aan de hand is... Die dip, die bloeding 3 + 4 DPO... Zou het vmk kunnen zijn doordat ik van paard ben gevallen? Denk van wel! Maar dan zou ik geen bruinverlies hebben denk ik.
kan zijn dat het een vmk is geweest, maar aangezien je altijd spotting hebt voor je ongi denk ik niet dat je spotting er niet was geweest als je niet van je paard was gevallen. (alweer terug bij 20, qua gevoel?) Dus ik denk het niet. Nog even afwachten, met name je misselijkheid is een twistpunt hier. Je kan nog steeds zwanger zijn! Als je ongi er overmorgen niet is gewoon een testje er tegen aan gooien. Een vmk is toch meestal in week 4 of 5 dat het misgaat van je zwangerschap? Of dat je ongesteld bent geworden maar dat dat anders is dan normaal en je bij een test Hcg in je bloed blijkt te hebben... (dus zwanger WAS zonder dat je dat wist)... duim duim duim
Vmk is dat laatste denk ik ja, als het mis gaat bij 4-5wk noemen ze het gewoon een mk he? Niet? Geen idee eigenlijk Moest even nadenken over je "terug bij 20, qua gevoel" Maar denk dat je bedoelt of ik weer normaal kan lopen e.d.? Ja hoor, ben geen 80 meer! Wel nog wat pijn, maar gaat al véél beter! Ja die misselijkheid was heel vreemd vanmorgen! Had het opeens ook warm, terwijl het hier helemaal niet te warm was. Ben zelfs 2x naar groot toilet geweest op een kwartier En toen ik op het werk was nog half uurtje misselijk geweest, en toen was het voorbij! Nu voel ik ook niks bijzonders!
ja ik bedoeld idd of je weer kan lopen hii. Een miskraam, ook wel een spontane abortus genoemd, is het onbedoelde verlies van een foetus voordat de 20e week van de zwangerschap voltooid is. Een miskraam in de eerste twee tot 4 maanden wordt een vroege miskraam genoemd vond ik op een of andere site. Dus tot 16 weken is een vroege miskraam. Maar dan moet je dus wel eerst een posi zwangerschapstest hebben gehad...
Oh leuk dat je het hebt opgezocht Zijn we meteen weer wat wijzer Ach posi test... Die krijg ik toch niet! Misschien (hopelijk) volgende maand!
volhouden!!! je weet nooit hoe de natuur een baby vangt haha. We zullen het gaan zien maar ondertussen duim ik voor je! ik moet nu gaan werken, dus spreek jullie later of morgen weer. Liefs
Nou ik denk dat het gelukt is.... volgens mij kunnen jullie nu mijn temp.lijstje zien.... Maar nu nog even mijn vraagje hoelang kan je temp na je ei gezakt blijven, bij mij is hij op dag 6 en 7 na mijn ei gezakt moet ik nu denken aan ongi of kan hij ook weer gaan stijgen. Want ongi is wel heel vroeg..... Iemand een idee, ben nogal onervaren met tempen... Leuk hier!
Goh, zou misschien ook eidip of innestelingsdip kunnen zijn? Maar dan moet ie natuurlijk wel terug omhoog morgen! Voor de rest weet ik het niet Ben geen prof in tempen Heb het nog niet meegemaakt zoals het bij jou is! (behalve 1 dag dip en dan meteen weer hoog)
o,o als het dan morgen maar weer gaat stijgen...... Ik moet dus een beetje gaan duimen. Denk ik dan...
Net uit mn droom gehaald Rood met afvegen! Terwijl er van half 2 tot 6u niks in mn inlegkruisje was (ik heel blij). Tot met afvegen, opeens rood bloed. Dus tis noppes. Snap er niks van, normaal als ik mn regels krijg is smorgens mn temp 36,4 ofzo, vanmorgen nog 36,8. Zien hoe ie morgen is...
Klote meis.... je houdt toch altijd hoop tot dat de duivels gearriveerd zijn he?! Nou op naar de volgende ronde..... komt vast een keer goed met ons allemaal hier....toch?
Ja idd! Achja, hopelijk meer succes volgende ronde, zat er nu zo dicht bij met mn dip! Dus wie weet volgende keer wel weer een dip en ook ècht zwanger We gaan er op vooruit! Dat is al iets.
Wat ben jij lekker positief!!!!! Goede instelling, volgende keer beter. Gaat heus wel een x lukken, ben ik van overtuigd!