Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk

daarom praat ik ook wat minder mee. Iedereen is nieuw en mis de andere.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Wij nieuwe zijn ook gezellig en kunnen misschien nog wat leren van jullie.... O,ja en we zijn hier met de zelfde missie...

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja dat is waar, maar je blijft alles opnieuw vertellen en je hebt toch al wat mee gemaakt met elkaar he. maar ik lees wel alles hoor :D

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Aaaargh!!! Vanmorgen (NOD) weer 37,1!

Zou mijn thermometer kapot zijn? Dat zou wel heeeel erg wreed zijn. Net als de werkzaamheden bij FF! Nu kan ik 'm niet invoeren.

[zelfbeschermingsmodus aan]

Ach, waarschijnlijk slaap ik nog, en droom ik dit. Als ik zometeen wakker word, is mijn temperatuur vast weer 36,8 of zo.

[zelfbeschermingsmodus uit]

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi meiden,

Even een eerlijke vraag aan het oude clubje. Als jullie ermee zitten dat er zoveel nieuwe dames bij zijn dan wil ik best een andere topic openen zodat jullie weer met je oude clubje verder kunnen babbelen. Is geen probleem. Zou niet willen dat we jullie "wegjagen" terwijl dit eigenlijk jullie clubje is. Zal er vast eentje openen onder: "Wat duurt het wachten lang", en dan kijken we wel hoe of wat.
    Meisje, veel suc6 in de volgende ronde, jammer. Katalaya (moet altijd aan een Turkse badplaats denken als ik je naam intik8)) mooie temp. op welke dag dpo zit je?
    Anky, en en en ...... nog steeds hoog en ga je dan een testje doen? Spannend!
    Marjand, ik hoop dat ie gestegen is;)
    Hmmmm.... zit pas op dag 3 maar wel bijna aan het einde van mijn menstruatie en de eisprong varieert van dag 10 tot dag 16. Pfffff..... het is maar goed dat ik van klussen hou:p
    Loesssie, lekker gewerkt en nog laat (of vroeg hahahaha) geworden?

Fijne zondag,
    groetjes,
    Lente

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik moet ook bekennen dat ik me even onwelkom voelde hier, hoewel ik er vanuit ga dat het vast niet zo bedoeld is...

@Lente: ik zit vandaag op NOD... En heb niks Turks. Alleen hele leuke ex-buren die Turks waren. ;) Nick is een verbastering van een bandnaam waar ik helemaal gek van ben.

7. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Blijf hier maar lekker schrijven hoor meiden. Ik blijf lekker meelezen, maar heb net als Linda niet zoveel te melden omdat ik niet meer hoef te tempen nu. Als het misgaat en ik ben weer aan de beurt dan vind ik de weg wel terug naar hier. Allemaal heel veel succes gewenst met het zwanger worden!

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Laten we hopen dat je de weg terug niet nodig hebt!

9. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Dat hoop ik ook!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Jeetje, moet effe mn bericht van gister aanpassen!

Mn ongi heeft niet doorgezet!!! :$
    Vanmorgen tempte ik 37! weer knal omhoog dus! Jeetje, had me er al bij neergelegd dat we in ronde 6 zater, maar heb dus blijkbaar nog ff uitstel gekregen... Ben benieuwd wat dat rood dan was gisteren... Heel raar! Schrok er echt van! Maar heb nu wel weer goede moed :D

Had vanmorgen wel nega test :)

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Kijk!!! Dát zijn de berichten! Ziet het er meteen weer heeeel anders uit...

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja idd! Mn vent zegt dat ik niet te hard moet hopen, maarja, hoe zou je zelf zijn?! Rood zien, slecht gaan voelen (geestelijk, fysiek voelde ik geen verschil), voorbereiden op nieuwe ronde, aanvaarden, en dan opeens uit het niets: IK BEN HELEMAAL NIET ONGI :$:$

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Wow, meisje, dat is wel een hele hoge temp.! Wat zou dat idd. kunnen betekenen. Misschien over 3 dagen (als de ongi nog steeds weg is of het is de innesteling!) nog een testje ertegen aan gooien. Spannend!

Katalaya, jouw grafiek ziet er heel goed uit. Morgen al op dag 14 dpo. Dat is het gemiddelde na de eisprong om je ongi te krijgen. Sommige op dag 16 dpo. Ben heel benieuwd wat je temp. blijft doen.

Baboe, bedankt voor je berichtje. Blijven we lekker hier kletsen. En pas temp. bij de tweede:) Eerder willen we geen grafiekje van je zien;)

Scorpion leuk dat je alles meeleest en we lezen ook met jou mee hoor! Is je eisprong al in zicht? Of moet je nog even?

Ga mijn papieren maar eens uitzoeken. Tot morgen en ik hoop dat er dan een aantal zwangeren erbij zijn. Het zou kunnen!

Groetjes,
    Lente

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Toch maar getest. Negatief. Voor vandaag heb ik dus weer 'rust'...

15. baboe

baboe Bekend lid

15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Dankjewel Lente! Ik doe mijn best om niet eerder terug te komen dan bij de tweede!x

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeeee!!! Mijn temperatuur is toch weer gestegen.....36,9! Nu afwachten tot het weekend dan is mijn nod ongeveer....

@meisje....... Goed man, misschien innesteling. Laten we het hopen.

@ de ouwe club..... fijn dat jullie meelezen, als we info nodig hebben kunnen we het jullie vragen als de experts!

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Bij jou misschien ook wel innesteling :$ Had op 6 DPO ook een dipje!

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ja maar ik begreep dat een dip van 2 dagen wel gek is?!

Ik hoop het wel natuurlijk maar heb ook gelezen dat er verschillende meiden een dip krijgen en helemaal niet zwanger zijn.... ik wordt soms wel gek van me zelf en al dat gelees. Want alles wat je voelt kan zowel zwangerschap betekenen en helemaal niet zwanger zijn maar gewoon door je ei komen....

Hebben jullie daar ook last van, dat je soms denkt dat je iets te veel aan het lezen ben?

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja is ook wel weer waar...

Van dat lezen: idd! Denk ooit: was er beter nooit aan begonnen! (zit al op 4 verschillende fora voor jonge en aanstaande mama's...) Mn lieverd zegt het ook: had ge dat allemaal niet geweten dan had ge dat niet eens gevoeld! maarja, stel dat je wel wat voelt, en geen flauw idee hebt wat er aan de hand is, dan ga je toch helemaal stressen? Nu weet ik tenminste wat er gaande is :D Ofja, ongeveer... Na gister kan ik er ook niet meer aan uit!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    nou dan blijf je toch gewoon lekker hangen hier, doe ik ook. Enne al zaten we niet op al die forums, moesten we de mannen er allemaal mee lastig vallen. Nou dan wordt er ook niet meer gesext denk ik :D;)8)

We blijven elkaar hier gewoon lekker lastig vallen :p

Deel Deze Pagina