Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Marjan, je zit nog wel erg vroeg in je cyclus, nietwaar? Kan allemaal nog prijs zijn, ik zou me niet te druk maken over het dipje.

Meisje, van jou kaartje zou ik ook zenuwachtig worden... Ach, en soms is er toch niks leuker dan zwelgen in (schijn)symptomen? Maar dan moet die stress natuurlijk niet afgestraft worden met een bloedbad...

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Valt wel mee toch? Ik heb mijn dipje gekregen op dag 6 en 7 na mijn ei, ik heb volgend weekend mijn nod (zaterdag moet ik ongesteld worden)

Volgens mij is dat dan wel redelijk normaal toch?

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Alles onder controle, zou ik zeggen.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh, gelukkig ik schrok al een beetje. Want ik heb van dat tempen niet echt veel verstand..... Ik ben nog in de leer zou ik maar zeggen...:D:D:D

5. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    goodmorning allemaal!

Ja ik weet dat het 10 voor 3 is, maar das voor mij morgen...
    Lente, heb heerlijk gewerkt, ookal was er een meneer kennelijk zo kwaad (op ons? op zichzelf? op zijn spiegelbeeld?) dat ie 't nodig vond om de spiegel van het herentoilet stuk te gooien, was er een andere meneer die niet van toiletpapier hield en dus alles maar aan de muren afveegde (heel fijn:() en was er weer een afwasser die de lift niet gesloten had waardoor er nu een rooster van de koffiemachine vastzit in de liftschacht. En de lift onbruikbaar is, en wij alles (afwas, lege flessen, volle flessen, nog meer afwas) naar beneden en boven moesten tillen. Maar verder was t leuk :p Nog leuker is dat ik nu VRIJ ben haha.
    mijn temp duikelt naar benee, naar 36,5. Jippie. Is niet echt interessant.

Meisje, wat spannend! hopen dat je het nog 3 dagen uithoudt en dan positief test!
    marjand: het kan nog idd alle kanten op, houd hoop :p
    liefs

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    WIe weet hoe je de rode kruis in fertilty friend grafiek krijgt?
    Als je basis abonnement (gratis) verloopt, moet je dan betalen? ik kom er niet uit.

Mijn abonnement verloopt vandaag!

Wie weet dit?

7. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hoi pina,

welkom hier!:)

dat rode kruis moet er vanzelf komen, maar misschien zijn je temperaturen nogal op en neergaand of heb je andere niet corresponderende dingen ingevuld. Ik zie dat je in je huidige chart al een rood kruis hebt. FF neemt alles mee in de analyse om te bepalen wanneer je je ovu hebt gehad. Dus ook veranderende tijdstippen, en als je bijvoorbeeld invult dat je egg white hebt gezien na je ovu, krijg je meestal een gestippeld kruis. Je krijgt btw alleen maar die rode lijnen als je je temps invult!

na 22 dagen verloopt je VIP trial period. Dat wil niet zeggen dat je nu moet gaan betalen voor FF, maar bepaalde functies zul je morgen niet meer kunnen gebruiken. Dat zijn bijvoorbeeld dat ie automatisch de DPO's vermeldt, cycle wheel, het vergelijken met andere charts... maar je kan FF gewoon blijven gebruiken zonder te betalen :p
    Succes

8. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    #848 Anky, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt: 6 sep 2009
    Er gaat even iets hier niet goed met het progamma hahah

anky

9. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames.:)

Hoe gaat het met allen!
    Zie dat het voor sommigge spannend begind teworden.
    Met mij gaat het wat minder vandaag.
    Ga vanavond maar eens lekker vroeg mijn mandje in.

Groetjes,Anky:)

10. lente67

lente67 Niet meer actief

#850 lente67, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2009
    Hee meiden daar ben ik weer en wat voelde ik me K*T dit weekend:x
    Boos, verdrietig, opgefokt, te veel energie kortom een echte Ram, had het liefst iedereen eens flink door elkaar geramd:D
    En waar het nou vandaan kwam:(Een pos. test en toch ongesteld, het idiote besef dat mijn man toch echt dood is, het koophuis wat niet doorging, mijn vriend die 24 uur moest werken en dan ook nog 's nachts zodat ik ook overdag een soort van gevangene in mijn eigen huis was.
    Argh, soms is het leven shit:x
    Gisteren dus naar mijn man zijn rustplek in de duinen gegaan en onderweg kwamen de tranen al. Vandaag gaat het gelukkig en o, kwart voor 8 vanavond was ik eindelijk klaar met mijn huishouden. En nu met een glas wijn een komedie kijken. Maar dacht kom laat ik eens kijken of er nog leuke ontwikkelingen zijn.
    Bah, en dan zie ik dan Anky toch ongesteld is, waarom nou:(
    Dus Meisje, Katalaya, Scorpion, Pina (welkom:)) en Marjand nu is het toch echt aan jullie;)
    Mijn ongesteldheid is al weer over. Vanochtend nog licht en nu al weer foetsie. Mijn vroegste ei was op dag 10, morgen over 6 dagen dus vanaf woensdag (mijn vrije dag) alvast vooruit klussen. En voor een ander huis kijken. Gelukkig zie ik het weer zonniger in8)
    Loesssie wat een rare lui komen jullie tegen. Spiegel aan gruzelementen, shit (tenminste dat was het toch?) op de muur en een sukkel die het luikje vergeet. Maar saai is het in ieder geval niet.
    Temp. 37.0 hahahaha lekker boeiend;)
    Anky, Loesssie en ik zei de gek, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar denken. Dus we gaan ervoor:p

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Loes(ssie) !
    Bedankt voor je welkom ;)
    Ik had ergens gevonden dat drie dagen stijgende temp, dat ff dan automatisch een rode lijn erin zet. Dus dat antwoord is me helemaal duidelijk.

Fijn dat je me kon vertellen dat FF blijft bestaan, zonder dat je betaald. Gelukkig maar!

Ik heb even niet eerst naar jouw handtekening gekeken, dus weet niet 'waar' je in jouw cyclus zit, maar " wil het lukken " ?
    ;):(

x

12. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    mwahhh

bloed geeft een rooie poet
    zegt mijn mannetje altijd :) (en andere rooie dingen, denk ik dan) dus maar even niet hihi.
    Voor de rest... als ik de tussentijdse periode van een maand of 3 AAN de pil mee reken, ben ik toch al 16 rondes bezig, en zonder... 13 behoren we dus statistisch gezien niet tot de meest vruchtbare koppels allertijden...
    Aan de andere kant, zou statistisch gezien, nu de kans toch wel steeds groter moeten worden dat het ein-de-lijk een x goed raak is? Toch? toch? [zelfbeschermingsmodus aan]

Alleen jammer dat de cyclus van mij besluit met de maand langer te worden... ik vind het goed, als ie straks maar een maand of 9 (weekje meer of minder maakt me niet uit :)) gaat duren....:p

lente, meid, gaat het weer een beetje? Wat een shitweekend!
    Wij gaan gewoon voor t feit dat deze ronde de onze is!!! Denk een beetje aan jezelf, okee?? Leuke dingen, verwen jezelf een beetje!

Wat dat werk betreft: je zou bijna denken dat ik werk in een nachtclub ofzo.
    Daarentegen: ik werk in een gerenommeerd grand cafe met een clientèle met een meer dan gemiddelde bankrekening-- en ego (misschien nu iets minder en was die spiegelman een beetje boos op zichzelf vanwege te laat verkochte obligaties?) en we zijn open van 09.00 tot een uur of 1 s nachts.... Beetje het sjieke vreetschuur idee. maar in elk geval niet het achterbuurt-bruin-cafe-met-ongure-types.
    Toch jammer dat ik die 2 mannen niet in de kladden heb kunnen grijpen... zou wel eens willen weten wie van onze gasten er zo'n dubbelleven leiden...

Ik heb het koud! Voor t eerst van het jaar!

liefs

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hier 36,8.

Ik weet genoeg. Jammer.

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Dat hoeft toch niet? Of spreek je uit ervaring dat je genoeg weet?
    Ik zou nog even mijn koppie omhoog houden ;)
    Het wordt een mooie week, ik hoop voor jou ook (duim duim !;))

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @ Lente,

Wat is het leven soms kut he?! Maar bedenk wel de zon komt altijd weer op. En er zijn ook nog mooie dingen ook al zie je die soms even niet.... Enne kots hier je ellende maar uit dan ben je er lekker van af. Schrijven helpt zeggen ze he?! Komt best goed!

@ Katalaya,

Hey kop op! Zo laag is hij toch ook weer niet? Volgens mij kan hij toch best weer stijgen?

Hier is de temp weer iets gestegen, maar dat ik nou kan zeggen dat ik me echt anders voel..... ik geloof het niet.

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ik ben vandaag ook gezakt van gister 37 naar vandaag 36,8. Maar is toch geen teken op ongi? Bij mij toch niet. Zie op je vorige cyclus dat je de laatste 3 dagen van 36,8 naar 36,1 gegaan bent. Dag 1 36,1 dus. Zou me dan niet ongerust maken hoor! Zolang je daar niet zit is er nog niks aan de hand ;)

17. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames:)

Vanmorgen bij gynaecoloog geweest,en heb HCG moeten prikken,het lijkt erop dat ik weer een vroege miskraam heb gehad.
    Vanmiddag wordt ik terug gebeld over de uitslag.
    Volgens de echo was mijn baarmoeder mooi schoon,en na vanmiddag krijg ik tehoren of ik vandaag weer gewoon met glomid mag beginnen tot en met ciclusdag 7.

Groetjes Anky:)

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wist je dan dat je zwanger zou zijn? Heb dat stukje gemist denk ik...

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Anky,

Wat moet ik zeggen......echt kut voor je. Hoop stiekem toch dat de uitslag vanmiddag niet al te negatief is.

Liefs

20. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hoi

Had Zaterdag een testje gedaan,en je zag weer een heeeel vaag tweede lijntje.
    Kreeg ik later bloeding met heel veel stolsels en troep ,en ik had best wel veel pijn onderin de buik zeg maar,en ik herkende veel van de laatste keer.
    En omdat ik altijd op de derde dag van ciclus moet beginnen met glomid,doe ik altijd een test als ik 1 dag overtijd ben.(op aanraden van de Gyn).

Groetjes Anky:)

Deel Deze Pagina