Nou meis, Hou je taai! Weet nu even niet zo goed wat ik zeggen moet. Behalve dan dat ik het echt klote voor je vind. Ik hoop dat de volgende ronde beter voor je zal zijn. Liefs
Hee meiden, daar ben ik weer ff tussen de bedrijven door. Bedankt voor jullie kijkend oog (ipv luisterend oor). Ik denk dat het vanaf nu tot 14 november af en toe heftig voor me is omdat het in deze periode, 2 jaar geleden is dat het met mijn man bergafwaarts ging en dat maak ik dan weer een beetje mee, al dan niet onbewust. Dus ja dan komen al die emoties weer terug. Maar het gaat al veel beter dan een jaar terug. Maar Anky wat moet dat moeilijk voor je zijn om te weten dat je een vmk hebt gehad. Vreselijk! Hoop dat je deze ronde gezond zwanger mag raken. En Katalaya wat jammer van je daling. Ik denk helaas dat je gelijk hebt. Marjand en Pina nu is het aan jullie twee. Dus hou het lijntje hoog Het vooruitklussen gaat goed hier. In ieder geval goed om de spanning kwijt te raken en je blijft er slank bij Heee meiden, dit was het voor nu. Mijn temp. is niet interessant. Hopelijk over 6 dagen mijn eisprong maar soms op dag 10 al dus afwachten weer. Elke dag trouw om half 7 temperaturen. Bleh! Groetjes, Lente
@Anky, Dank je wel, voor je welkoms woordje!!! @lente, Jee meid, wat heftig. Als ik het mag vragen, was het kanker? Heb net zelf in december een heftige tijd mee gemaakt door een dierbare te verliezen aan deze klote ziekte. Maar je eigen man! Wou dat ik iets nuttigs kon zeggen, maar dat is er niet. Hoop dat je deze tijd weer door gaat komen. En als je eens je ei kwijt wil mag je altijd krabbelen hoor. oh enne ik probeer de lijn hoog te houden.... (heb wel rare dingen, een beurs gevoel daar binnen, gisteren het zuur en opboeren van dingen die je niet meer wil opboeren. En al 2 dagen aan de sch..t, misschien een griepje in de aan tocht? Sterkte! Veel liefs en dikke knuf
@lente ik ga mijn best doen het lijntje hoog te houden! Vandaag voel ik me raar, met name vanavond. Kramp-gevoel in hamstrings en kuiten, alsof het afkneld, koude voeten etc. En plofferig gevoel in onder buik. Ook iets raars voor deze tijd van de maand.. Nou ja..we zullen zien. x
Temperatuur net 36,8..... volgens mij schrikt mijn lijf nogal om deze tijd. Ben zo heel vroeg telkens wel wat koeler..... Als ik vanmiddag temp. zit ik meestal dik boven de 37 graden.... En maar weer wachten....
Oef MarjanD..he zou fijner zijn als die lijn inderdaad op de 37 zit. Snap ik ! Wat meer zekerheid. Nou ik vandaag 5 DPO(uit mn hoofd) op 36.9, nog stijgende. Werd vanmorgen wakker van de wekker en ik voelde een vlaag opkomen soort misselijkheid, onbehaaglijk. En nr de toilet wil ook al niet lukken. Maar dat kan ook van de progest. komen toch? En ik boer me suf al 4 dagen. Burb.. burb (oeps) In de dagen na OVU, welk hormoon is dan grootendeels aanwezig, behalve HCG? Dat is toch progest.? Ik dacht oestrogeen VOOR je OVU. Weet iemand dit? x
Spannend meiden, en dan nog al die klachten erbij. Maar helaas toch nog even geduld. En wat voor stoffen er allemaal bij komen kijken? Ik heb geen idee. Bedankt voor jullie lieve woorden. Weet soms zelf nog steeds niet de juiste woorden te vinden maar dat is ook niet belangrijk. Wat in je opkomt is altijd goed. Het gaat al weer veel beter en morgen weer lekker vrij en voor een nieuw huis kijken. Wie weet is dit hem wel? En vanaf morgen kan het weer spannend worden en dan zeker tot en met maandag om de dag klussen want het eitje verrast me steeds. En heb geen zin in ovu testen omdat de regelmaat er bij ons toch wel is Dus we gaan weer volop er tegen aan Jammer Katalaya, deze ronde meer geluk Liefs, Lente
Tnx Lente. Wat jij voor je kiezen hebt gekregen is ook niet mis, zeg! Ik meld me misschien volgende maand weer wat actiever. Wij gaan eens richting huisarts voor een doorverwijzing. (33 jr, bijna jaar bezig.) Ik blijf uiteraard wel meelezen. Bedankt allemaal dat ik even mee mocht doen, en succes voor de meiden in de spannende dagen. Laterzz!
Goede morgen meiden..... Hier temp nog steeds op 36,9 maar krijg nu wel veel klachten als of de duiveltjes in aantocht zijn. Pijn in mijn onderrug, nu weer niet naar de wc kunnen, soort kramp in mijn buik. Ben dus een beetje bang dat het hier over een dag ofzo ook game over is..... Maar goed laat ze dan maar komen, dan kan ik weer door naar de volgende ronde..... We zullen wel zien. Kus
Katalaya alvast veel suc6 gewenst bij de ha. Balen dat het niet gelukt is en dat je nu de mmm in gaat. Wel goed van je om die keuze te maken en als je een doorverwijzing naar het ziekenhuis krijgt neem dan je temp. kaartjes mee. Mijn eerste opdracht was namelijk temperaturen en een zaadtest en daarvan heb je er al 1 gedaan. Fijn dat je hebt mee gepraat en ik hoop nog eens wat van je te horen. Marjand, o jee dus je herkent de voortekenen. Maar de temp. is nog goed en ze zeggen dat zwangerschapskwaaltjes kunnen lijken op de ongi-kwaaltjes dus wie weet? Zit nu op dag 6 dus nog een week waarschijnlijk tot de eisprong. Hoe is het met jullie Pina en Scorpion? Groetjes, Lente
Ik ben dus ongi geworden gister! Maar er klopt iets niet! Mn temp blijft hoog, en ik verlies pcies minder bloed dan normaal... Maar het is ècht wel ongi, had gisteravond serieus krampen en het is super helder rood, met de klonters enal zoals altijd (ja details, sorry, maar dan kunnen jullie mss beter volgen) Het is dus echt wel ongi. Weet iemand waarom die temp dan zo hoog blijft? (moet em nog ff op FF zetten)
Meisje, ik was je helemaal vergeten, sorry! Maar niet iedereen heeft meteen een daling, dit kan ook een dag later zijn. Balen dat het deze ronde niet raak is. Knuffel, Lente
Is niet erg Ja heb gezien bij sommigen, dat het pas op dag 3 is ofzo. dus dat zal morgen dan wel komen! Heb het normaal altijd op meteen dag 1, maar nu dus blijkbaar niet. Achja! Hopelijk geeft ronde 6 succes!