Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Cindy,

Welkom hier en er kan nog van alles gebeuren deze ronde en wat fijn dat je in ieder geval een eisprong hebt.
    Ook ik had afgelopen ronde voor het eerst bruinverlies (in 16 keer) en een pos. test op mijn gemiddelde nod maar helaas 2 dagen later alsnog ongi. Test nooit meer voor de nod die ff aangeeft en niet voor dag 28! Wat een teleurstelling was dat maar achteraf denk ik: "Heee dus het kan waarschijnlijk wel:$" Dus dat is dan weer die andere kant;)
    Heb voor 21 sept een afspraak gyn en wil dan een afspraak plannen voor een kijkoperatie omdat een eileider dicht zit. En..........
    vandaag een huis gekocht:):):):):):):):) Ben zo blij! Er zit al een babykamer in, nu de baby nog;)
    1 dec. de sleutel, jipie!

Groetjes,
    Lente

Bedankt voor het aanbod Loesssie, erg lief en mocht ik omhoog zitten (of diep in een dal) dan zal ik eraan denken. Thanks x

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo dames,

Wat schrijven jullie veel als ik gewoon even naar mijn werk ben....

Maar goed vandaag wel weer de hele dag het zuur gehad. En af en toe steekjes. Maar weet gewoon niet meer zo goed wat ik voel. Ik heb inderdaad dat ik nog alleen over ben nu he?! Om deze ronde nog een beetje rose te kleuren.... Doe echt mijn best maar kan echt niks beloven. Ben vandaag echt een beetje chago door dat ik nog niks weet en ook nog niks kan weten want testen is te vroeg.....

We zullen wel zien...Ik hou jullie op de hoogte

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente:
    gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Met die baby komt het vast wel goed nu jullie straks alle nieuwe kamers moeten inwijden :)P wat ranzig ben ik toch weer)... maar misschien is alle oude kamers UITwijden tot 1 dec een vruchtbaarder idee!
    o ja: je mag bij mij altijd spuien haha

Ben net terug van mijn werk... pff... tis nu alweer 4.10.. veel te laat...ik ga snel mijn mandje in, in afwachting van mijn temp tomorrow :p

marjand: mijn duimen draaien overuren voor je, ik hoop voor jou dat die misselijkheid enzo te maken heeft met iets kleins in je buik en niet met de hoop op iets kleins...:p

liefs en tot morgen!

ps cindy: welkom ;) en hoop op een hogere temp voor jou morgen, let us know!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @alle lieve duimen draaiende meiden hier:

Ik denk dat ik mischien een beetje zwanger ben.... Temperatuur: 37,3 Positieve vroege zwangerschapstest gisteren avond 3 dagen voor mijn nod. En een positieve normale zwangerschapstest van clearbleu vanmorgen....nog 2 dagen voor mijn nod?!

Ben een beetje van slag geloof ik, en geloof het nog niet helemaal. En ben een beetje bang dat het nog mis gaat omdat zaterdag mijn nod pas is. Maar dat zien we dan wel weer......toch?

Ehhhh weet verder even niks nuttigs te schrijven...

Liefs

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Marjand, dan zeg ik je al heel voorzichtig gefeliciteerd.

Hier is de temp weer gestegen. Hopen dat dat van gisteren dan een dipje was ;)

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Marjand, gefeliciteerd.

Hier is de temp gestegen, wel maar met 0.1 graden, maar goed.

Wat betekend eigenlijk een stippenlijn als FF die geeft?

7. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames:)

Lente van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis:)
    Marjand ik wil jou alvast gaan feliciteren met je zwangerschap,het is nog wel voor je nod ,maar als de test nu al positief is,heb ik er wel vertrouwen in meid.
    Harstikke gaaaf geniet ervan.

Dikke knuffel Anky;)

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Whoehoew! Gefeliciteerd Marjan!

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Marjan gefeliciteerd. Wat super voor je!

x

10. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    @marjand: alvast gefeliciteerd!!! echt helemaal SUPER dat je wx zwanger bent! we wachten rustig af maar 2x voorzichtig positief is in mijn ogen zeer zeker geen negatief!

@cindy: stippelijn betekent dat je ovulatie wx op die dag is geweest maar dat er compromitterende dingen ingevuld zijn, of dat je bijvoorbeeld een langzame stijging van je temp hebt, of juist heel erg op en neergaande temp...Of niet steevast zelfde tijd... had ik ook eerste maand. Je kan er niet altijd wat aan doen, maar check wat je bij CM hebt ingevuld. Als je na je ovu datum nog eens egg white oid hebt ingevuld dan kan dat het zijn. Maar als daar echt sprake van was dan moet je het gewoon laten staan en je vruchtbare dagen volgende maand wat ruimer nemen.

liefs

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dag lieffie's!!!!!!

Hartstikke bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben echt super blij en mijn man ook. Maar ik ben eigenlijk toch ook wel een beetje bang dat het nog mis gaat, dus wil niet te blij doen bang voor de teleurstelling.... (schijnt redelijk normaal te zijn)

Ga nu zo naar mijn werk.... tot later.

XXX

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Joehoe, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Marjand, echt super:)
    Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap.

Liefs,
    Lente

13. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    alle orginele schrijfsters van het begin zijn allemaal verdwenen :(

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hier is de temp weer gestegen naar 36.8.
    Heb al een paar dagen last van veel afscheiding en trekkend gevoel in de lies.
    Maar zal wel niks te zeggen hebben.
    Hoop dat de temp hoog blijft.

Groetjes Cindy

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hier is de temp weer van 37 naar 36.8 gezakt, hoop dat ie niet nog meer gaat zakken hoor.

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lotte!

hoe is ie met jou? alweer bericht gehad van de gyn?
    liefs

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Hey lieve lenthe,

Dank je wel, ben nog wel een beetje bang hoor, dat het mis gaat of zo....

Maar goed daar kan ik dan toch niks aan veranderen.....

Fijn weekend XXX

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Yaraah,
    volgens mij - als ik het goed heb- is ook in een normale menstruatie (zonder gericht klussen voor een kindje) je temp hoog tot dat je de rode dagen hebt. Dus in ieder geval de komende week hoef jeje geen zorgen te maken om je temp. Scheelt weer duimen draaien ;) Dat heb je pas na je NOD nodig!

Als iemand het niet met me eens is; please let me know, leer ik weer van. :(

liefs mij:)

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee meiden, ik ga weer langzaam richting eisprong. Dag 10 tot 16 is mogelijk dus klus al heel wat af:D Maar heb nog niet echt afscheiding wat op vruchtbare periode aankondigt dus verwacht hem later dan dag 10. Deze maand temperatuur ik voor het laatst. Heb er even genoeg van. s' Ochtends lampje aan doen en turen wat er op staat. Je afvragen komt ie nou of niet en ooooooo als ie maar niet gaat dalen zo aan het eind. Wil even van de stress af en kijk wel wat er gebeurd. De 21e naar de gyn. en dan wil ik de kijkoperatie bespreken en ook de verdere evt. stappen. Wil zo graag dat het vanzelf gebeurd en niet met al dat gedoe erom heen. Maar ja, dat willen we allemaal:) Elke keer denk ik, wie weet deze maand? En dan..... nee dus, weer niet deze maand.
    O, ik wil zo graag. Marjand stuur maar gauw wat ****** hormoontjes naar Hellevoetsluis wie weet brengt het geluk:)

Liefs,
    Lente

20. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0

Deel Deze Pagina