Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Mup,

Je hebt hem niet goed neergezet en kan hem dus niet goed zien.
    Maar als je nog ruim voor je nod zit dan hoeft dit niets te betekenen of het is een innesteling. Het kan dus nog alle kanten op.
    Veel geluk deze ronde.

Groetjes,
    Lente

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
  3. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Ik weet niet of dit goed of slecht zou moeten zijn, maar ze hebben mij wel altijd gezegd dat de temp zeker boven de rode lijn moet blijven.

4. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Mup,
    Denk zelf dat het iets te vroeg is om er wat over te kunnen zeggen. ongv 6,7,8 dgn na OVU vind innesteling plaats dat schijnt gepaard te gaan met temp.daling. Dus dit hoeft niets te betekenen. Check ook mijn ff maar's.

succes!

x

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Vandaag een flinke daling. En als ik kijk naar mijn vorige kaartjes kan dit betekenen dat mijn ei over enkele dagen komt. Denk dat mijn banner aardig in de buurt zit. Mijn afscheiding wijst nog niet op een vruchtbare periode dus waarschijnlijk woensdag. En dan gaan we voor het huis tekenen. Joepie!
    Hoe gaat het met de rest hier? Nog nieuwtjes?
    En Marjand, al een beetje aan het idee gewend en de angst wat los kunnen laten?

Groetjes,
    Lente

6. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    marjand: nog steeds geen ander geluid uit jouw hoekie dus ik denk dat we gewoon mogen aannemen dat jij over 8 maanden en n beetje bevalt van een kleine spruit! ik ben zo blij voor je/jullie!

@mup: kan innesteling zijn. Alleen zie je de zgn innestelingsdip zowel op pregnancy-charts als niet-pregnancy-charts. Het zegt dus helemaal niks nog en t enige wat je kan doen is afwachten... :p

@lente: zo te horen word woensdag een feestdag voor jou :p
    Even over mijn chart: heb ineens last van flat temps, snap er niks van... Mijn thermometer kan ik verwarmen tot 41.3 ofzo (toen ben ik er maar mee gestopt hihi) maar zelfs vanmorgen na de kluspartij getempt: 36.5. Zou toch denken dat het dan 39.6 is ofzo hahaha.
    Maar miss heb ik eindelijk het tempen een beetje onder de knie...:p We gaan weer afwachten.. vanaf morgen mijn pre-ovudays, maar dat zegt niet zoveel aangezien FF mijn fertiele dagen aanmerkt die zo ruim zijn als eenderde van mijn heeeeeele cyclus van 39 dagen... Reden tot klussen :p

Ga vanavond vrijwillig werken, tis druk in de stad en we zijn onderbemand, dus deze week maar 1 dagje vrij :( Morgen...

bis später!
    liefs

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Marjand!!! Dikke proficiat!!!

Lente, super van jullie nieuwe huisje!

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lieve meiden!!!!

Hier nog steeds geen veranderingen, ben dus nog steeds zwanger. Maar de onzekerheid blijft toch wel een beetje. Zou het liefst elk uur een test doen (slaat nergens op dat weet ik ook wel). Maar ook dat schijnt weer heel normaal te zijn.

En Lente Super joh!!!! Een nieuw huis een nieuwe toekomst en dat allemaal zo snel....Fijn joh!!!!Heb net de hormonen in een envelopje gedaan en op gestuurd naar hellevoet....

enne Loessie, is je termometer niet kapot? Na een grote beurt 36,nogwat?! Man het kwik moet dan toch uit je termometer springen? :D

9. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    zouden jullie even naar mijn tempkaartje willen kijken?
    Sinds vanmorgen geeft hij aan dat ik donderdag mijn eisprong zou hebben gehad maar daar heb ik zelfs absoluut niets van gemerkt.
    zou het ook niet een innestelingsdip kunnen zijn?

groetjes Carina

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi carina,

Ik kan je niet goed helpen, wel een tip geven; probeer echt elke ochtend consequent te tempen, dan kan je meer dingen verklaren uit je grafiek.
    Waar stond je OVU kruis eerst, toen ie ngo niet op donderdag stond??

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik denk dat het welk klopt! als je ovu hebt gehad komt je temp niet meer onder een bepaald temp uit. en dat deed het een aantal dagen terug wel.

na donderdag steeg ie alleen maar. zou best kunnen kloppen.

succes

12. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pina, eerst gaf ie dag 93 en dat klopt wel qua slijmwaarneming.
    Ik dacht altijd dat vlak voor je ovu eerst je temp daalt en daarna stijgt dus ik vind dag 103 niet echt een daling omdat het 36,7 is en ik zit altijd tussen de 36 en 36,5.
    Ik kan niet elke dag tempen vanwege werktijden dus dan is het ook niet betrouwbaar.

groetjes Carina

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo,

Is je NOD altijd 14 dagen na eisprong?
    Ik vraag dit omdat ik normaal heel erg onregelmatig ben.
    Is echt een wonder dat ik een eisprong heb gehad?
    Omdat ik bij de vorige zwangerschap medicatie nodig had.

14. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel Cindy, het eerste gedeelt evan je cylcus kan varieren in dagen maar het tweede gedeelte is altijd 14 dagen(ongeveer).
    Maar als je geen regelmatige cyclus hebt,weet je je NOD ook niet.
    Je kan wel de laatste of de langste aanhouden maar misschien is deze cyclus nog wel langer en heb je je eisprong dus helemaal nog niet gehad.

groetjes Carina

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Bij mij komen ze 12 dagen na mn ei ! (1x heb ik zelfs na 9 dagen al gehad, maar was toen gewoon een gekke cyclus)

16. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hee dames,

welkom carina:p
    jee wat heb jij een onregelmatige cyclus... ben je onder behandeling voor t een of t ander? Zo blind op je kaartje gekeken denk ik wel dat je je eisprong donderdag hebt gehad. Nergens kom je boven je horizontale grens uit behalve daar. Tenzij je grieperig bent geweest...

@marjand: nee mijn thermometer kan nog alles aangeven tussen de 7 en 42 graden. Heb het vanmorgen weer getest. Maar misschien ligt het aan het feit dat we een nieuw (donzen) dekbed hebbben dat veel warmer is dan ons oude dekbed... Dat hebben we nu een week bijna, geloof dat dat het is waarom mijn tempjes gemeten in bed ineens zo flat zijn...:)

En heb je al last van allerlei kwaaltjes (die onzekerheid en angst horen er helemaal bij, zeker als je zo bewust bezig bent geweest zwanger te raken:p)

liefs

17. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loessie,ik ben pas een paar maanden gestopt met de pil.
    Ik hoop dat mijn cyclus zich nog gaat reguleren.

Ik heb donderdag echt niks gemerkt van een eventuele eisprong.
    Kan je ook een eisprong hebben zonder afscheiding?

groetjes Carina

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

OK lekker een donzen dekbed, en wat ga je nu doen dan? Naast je bed tempen??? ;):D;)

Ik heb wel last van wat kwaaltjes, ik ben de hele dag door een beetje misselijk en heb de hele dag door het zuur. Ook mijn (.)(.) zijn nogal gevoelig en dan voornamelijk mijn tepels. En ik voel regelamtig van die steekjes in mijn buik, dat je denkt o zijn dat nu die banden of komt er toch nog een ongi aan.....

Verders gaat alles gewoon goed, ben wel een echte cherlock holmes want nu spur ik bij elk wc bezoek mijn ondergoed af om te zien of alles nog goed gaat....:)

Hoe is het met u?

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Marjand, Fijn dat het goed gaat en nog bedankt voor het opsturen :D
    Vanmiddag of vanavond maar meteen proef op de som nemen;)
    Begin aardig te balen dat het maar niet wil lukken en dat gedoe erom heen. Deze maand doe ik daarom voor het laatst temperaturen en over een week naar de gyn. en dan stop ik even met het gericht klussen zeg maar. We doen het regelmatig genoeg en wil me er even niet meer mee bezig houden. Hopelijk snel een kijkoperatie of nog liever zwanger en hopelijk iets meer duidelijkheid. Ga me vanaf 1 oktober (nod) richten op mijn nieuwe huis, solliciteren, oude huis in orde maken en tussen de bedrijven door zwanger worden;)
    Baboe, jij was ook 1,5 jaar bezig. Hopelijk is het dan bij mij ook gelukt. Dat zou dan in december moeten zijn. Wordt er soms moedeloos van:(.
    Ik zal dan waarschijnlijk ook minder op het forum zijn. Even helemaal los laten zeg maar.
    Loesssie, wat jammer dat je zoveel moet werken deze week. Het wordt nog lekker weer, maar dan hoef je niet door de regen dus dat scheelt weer.
    Carina, wat een lange cyclus, hopelijk idd. snel een duidelijke cyclus. Veel geluk alvast. En ook voor de rest natuurlijk.
    Hoop dat mijn ei zich gauw laat spotten en dan nog een keer die spanning van blijft ie hoog en dan stop ik ermee. Zo, dat lucht op.
    Ga nu mijn huis stofzuigen.

Liefs,
    Lente

20. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    ik en mijn mannetje hebben duogestofzuigd haha:p wat een overdreven luxe maar het gaat wel 2x zo snel hihi. Maar die snelheid leveren we dan wel weer in als het gaat om zwanger worden...:(
    Lente ik begrijp het helemaal... er zijn ook echt andere dingen die ik wil doen als ik wakker word dan een thermometer in mijn .... stoppen :p Ik wens je alle succes van de wereld en laat af en toe ff weten hoe het gaat en 'cekers' als je zwanger bent!!!

Carina: hoeveel maanden ben je gestopt met de pil? En was je, ooit, voor het begin van pilgebruik ook onregelmatig? Hoe lang duurde je vorige cyclus?

Marjand: ik blijf gewoon in bed tempen, en buiten het bed klussen hihi!
    Probeer gewoon een beetje relax te zijn, weet dat dat moeilijk is, ik voelde ook constant aan mijn (.)(.) bijvoorbeeld om te voelen of ze nog gevoelig waren... maar het gaat zoals het gaat...! Over een week of 2 zal het allemaal wat meer gewend zijn en ben je vast al wat zekerder over al die nieuwe dingen:p

...Pff was op hangen... dan genieten van mijn enige vrije dag deze week en ooooh wat wou ik graag dat deze dag 36 uur had ofzo, zodat ik me niet schuldig had gevoeld als ik nog langer in bed was blijven liggen...

Liefs

Deel Deze Pagina