Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Thanks Loesssie, in bed is toch ook lekker op je vrije dag;) lekker wegdromen.
    Na het stofzuigen nog even in bed .....:D en voor de zekerheid geklust en nu boodschappen, koken en het koopcontract goed door lezen.
    Mocht ik zwanger zijn dan zijn jullie een van de eersten die het horen en deze maand laat ik nog zeker af en toe van me horen.
    Liefs,
    Lente

2. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Hallo allemaal,
    had net een topic geopend maar zie dat er hier al een heel uitgebreide is!! Dus zet ik hem hier even bij en sluit ik die andere:

Sinds de mk is dit de tweede cyclus weer, maar wel een aparte kwa temperatuur, wat vinden jullie?

28e4a7 Ovulation Charts

Groetjes Lide

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hoi Lide,

Dat ziet er schitterend uit. Mooier dan mijne! je loopt 1 dag voor op mij. Ook de innestelingsdag op dag 7 ziet er logisch uit.

Je wil ff pronken he! nou het is je gelukt!! Succes, heb je stiekem al getest? Heb je klachten??

xx
    Pina

4. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Pina, is het werkelijk? Ik heb echt geen flauw benul hoor! En ben heel voorzichtig, dus ga nog niet voor NOD testen... vorige keer had ik op 5 weken toch een mk..
    Ik heb helemaal geen klachten. Dus eigenlijk ga ik er ook niet van uit.
    Jij hebt ook een mooie stijging! Wanneer moet je ongesteld worden?

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Lide, ja vergelijk maar's met die andere zwangere temp. kaartjes (aparte topic)
    Mijn stijgt niet echt hard omhoog weet niet wat ik ervan denken moet. Ik merk ook niet heeeel veel hoor.
    Zaterdagmiddag/zondagochtend toen ik even rustig op de bank ging zitten voelde ik paar vlagen misselijkheid, maar dat ging niet echt door.
    Vorige week heel veel gerommel in mijn buik.

Maar deze week vrij weinig. BM voelt wel vrij hard aan.
    maar mijn borsten zijn niet echt gegroeid, want dat zou je vrij snel zien :) hihi.

En jij?

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oja LIDE: nog wat, elk blauw doorzichtig bolletje in je grafiek betekent dat waarschijnlijk het temperatuur niet juist is, of te hoog/te laag is dan het 'zou' moeten. BIj mij zie je er een aantal. Bij jou 0 !

Hihi

ps.

7. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    O, dat heb ik ook dat mijn baarmoeder hard aan voelt. Kan dat ook een symptoom zijn dan?
    Toen ik zwanger bleek, was mijn temp ook heel regelmatig en gestaag gestegen hoor, plak hem hier onder (weet niet of dat kan??)

8. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Die was tegelijk!
    Dat snap ik niet, hoe zit dat dan?? Hoe berekent die dat en hoe kan het dat je een niet kloppende temp hebt dan??? Trouwens is dat bij jou ook alleen in het eerste deel...

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Nou deze bijlage heeft ook geen rood kruis. Ik vind deze minder goed. Of het is de verkeerde bijlage??

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lente,

Is je geraden ook dat je deze maand nog van je laat horen!!! Succes met tekenen voor je nieuwe huis.

Liefs

11. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
  12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lente..:)

Hoi lente,ik las dat je het allemaal even van je af wil zetten.
    Ik hoop met heel mijn hart dat jij/jullie gauw zwanger mogen raken.
    Zelf zit ik momenteel niet helemaal lekker in mijn hum,maar hopelijk draait dat straks weer een beetje bij:(
    Lente laat je af en toe wel van je horen op het forum ,hoe het met je gaat.

Nou meid kalm aan:)
    Groetjes en een dikke knuffel van Anky:)

13. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja deze ken ik, dit is je pronk-stuk ;)

14. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pina als je beetje verder naar beneden scrollt dan zie je haar kaartje van de vorige ronde.

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Als je het vergelijkt dan ziet je kaartje van deze ronde er wel beter uit dan het vorige en die dip kan op innesteling duiden, maar dat geef ik je niet zwart op wit hoor, want het vrouwenlichaam is een raar ding.

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    #956 Pina82, 14 sep 2009
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
    Nou innesteling 6 dpo kan goed hoor, trouwens lide, je had een MK toen toch? Dus je was zwanger.

Voelt het nu anders dan vorige maand? Of was het niet vorige maand?

Yaraah, hoe is het met jou? en je temp lijntje? ik moet hem nog bekijken. ;) Ow ik had al gereafgeerd bedenk ik me nu.

17. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ja temp is aan het dalen, maar ik stuur hem telepatisch weer de hoogte in ;). Hoe ist met jou? Heb jij al getest? je bent nog ver van je NOD af hé?

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ja ik kon het niet laten toch even gehoopt op een licht streepje. Niet. Maar ik voel ook nog niet genoeg. Zit op 7 dpo volgens mij. Op de helft dus.

We houden vol. Ik hoop dat mijn temp morgen meer omhoog gaat..

19. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    ik denk dat het ook goed is als ie zo blijft hoor. ze hebben mij gezegd dat hij gewoon boven die ronde lijn moet blijven of niet te heel hard gaan dalen. ziet er nog steeds goed uit hoor.

20. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Yaraah, ja dat heb ik ook altijd gehoord, dat hij boven de lijn moet blijven. Kijk maar naar de kaartjes van zwangeren, dan kan dat ook nog al wisselen zag ik net!

Nee, mijn kaartje heb ik blijkbaar nog niet kunnen laten zien, dat is er een van 3 cycli geleden... die krijg ik hier niet in geloof ik! De vorige was ik gewoon ongesteld!

Deel Deze Pagina