Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Anky, Loesssie en Marjand,

Deze maand ben ik nog op het forum en daarna laat ik ook zo nu en dan wat van me horen en al is het alleen maar om te lezen hoe het met jullie gaat. Ik kan jullie niet helemaal missen hoor ;)En de anderen ook natuurlijk:)
    Anky, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Een dikke knuffel.

Lide en Pina, het kan nog alle kanten op. Zo vroeg zegt het nog helemaal niets, helaas:( Pas op het einde en vaak op de nod zelf krijg je duidelijkheid of heel soms zie je bij andere kaartjes al vrij snel een rechte lijn die steeds boven de curve blijft. Die wil ik ook over een week:D of eentje die vanaf woensdag ruim boven de 37,1 blijft. Maar ja, eerst maar eens kijken wat ie morgen en overmorgen gaat doen. In ieder geval de afgelopen 4 dagen 3 keer geklust dus dat moet voldoende zijn voor nu. We weet morgenavond laat of woensdagochtend vroeg nog een keer, of allebei :p dan hebben we eruit gehaald wat erin zit en dan is het (af)wachten geblazen....
    Dus nog even geduld meiden, en hopelijk een pos. test over een kleine week.

Liefs,
    Lente

2. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loessie,ik ben 5 maanden geleden gestopt en toen 1x een cyclus van 5 weken daarna niks meer.
    Van voor de pil weet ik mijn cyclus niet meer,dat was 10 jaar terug.
    Het rommelt nog steeds in mijn buik,we wachten maar af.

groetjes Carina

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lente,

Hoop zo voor je dat het raak is deze maand. Enne fijn dat je nog wel af en toe komt lezen hier. Voor nu veel succes met afwachten en klussen in jullie nieuwe huis!

Liefs en hou je rustig he!

4. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames.:)

Hoe gaat het met jullie.
    Ik heb normaal mijn eisprong op dag 17,maar had nu voor de zekerheid maar ff ovulatie testje gedaan en de lijntjes geven gelijk aan kwa kleur ,dus grote kans dat hij morgen positief is,dan heb ik de eisprong dus of op dag 13 of 14,dus ben benieuwd morgen,en hopelijk mijn mannetje morgenavond thuis,was wel een kleine kans dat hij thuis kwam,dus ik hoop het maar hahaha:p
    Dus ik ben benieuwd wat de test morgen gaat aangeven.:)

Groetjes,en een fijne dag gewenst allemaal:)
    Anky:)

5. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    dag dames....

vandaag weer 0.1 graad erbij... wat gaat het langzaam! klus me suf maar weet ook wel dat dat nu nog niet heel veel zin heeft, dus besteed er veel aandacht aan zodat de aandacht van vriendlief niet verslapt (en de rest) voor over een paar dagen.
    Geen idee wat mn CM is, bijna elke ochtend stuurt mijn vriend dat in de war...:)
    Ik ga maar weer eens werken...:(
    liefs en succes allemaal!

Carina: ben je al bij de ha geweest? 5 maanden en 1 ongesteldheid...wel erg lang hoor. Maar miss inderdaad een lange tijd van ontpillen, maar ondanks dat kan een bezoekje geen kwaad lijkt me! Succes!

6. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    LENTE:
    Fijndat je nog ffies bij ons blijft! Wij kunnen jou ook niet missen!
    Knuffel!

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Anky,

Dus een vroegere eisprong deze ronde, dat klopt ook met je waterige afscheiding. Dus hopelijk komt je man snel thuis.:)
    hahaha Loesssie dus je laat de boel niet verslappen:D
    Ik denk dat ik mijn eisprong morgen of donderdag heb (ook nog geen waterige afscheiding wel creamy) dus vanavond laat klussen want morgen komt er waarschijnlijk niets van en wie weet ben ik dan weer te laat. Beter te vroeg als net missen. Dus vanavond hopelijk raak schieten;)
    Moet nog steeds papieren voor de hypotheek gaan zoeken. Deze week 3 afspraken en dan hopelijk de deal rond maken. Voor 21 oktober moet dit rond zijn en dan lekker een paar dagen naar een luxe hotel. Eigenlijk hebben we het geld er nu niet voor maar heb het echt ff nodig. Leve de mastercard:D

Ff een koppie thee drinken en dan een speurtocht in mijn eigen huis.

Marjand, ik zal proberen rustig aan te doen dus vandaar eerst een koppie thee. En hoe is het met jou? Al een afspraak voor de gyn. gemaakt?

Liefs,
    Lente

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Zo, dat viel me reuze mee:) Alles zat in (of eigenlijk inmiddels op:$) de schoenendoos:D Vanavond alles keurig opbergen en in mapjes doen.

Ook dit is kenmerkend voor de vruchtbare periode, alles aanpakken en opruimen. Maar meteen gebruik van maken.

Hoe gaat het met de temperatuur van de meiden die in de wachtdagen zitten?

Liefs,
    Lente

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @lente,

Ik ben van plan morgen ochtend even te bellen....weer wachten dus.... (het zou verboden moeten worden)

10. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
  11. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Lide,

Je zit er nog ver boven uit dus het kan nog alle kanten op. Heb nog hoop hoor voor je! Suc6 en hopelijk zakt ie niet verder maar weer een mooie stijging.

Ha Marjand, en nog 36 weken wachten voordat de kleine komt:) Ben benieuwd morgen. Hopelijk weet je meteen wanneer je mag komen.

Liefs,
    Lente

12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hoi:)

Hoi lente.
    Ja ik denk wel dat eisprong dit keer eerder komt.
    Ik had al dat gevoel in de onderbuik,en dacht doe toch maar ff ovulatietest,die doe ik normaal op ciclusdag 15,maar goed ik denk dat hij morgen of donderdag positief is,dus aan de ene kant wel handig dat ik hem nu al heb gedaan.
    Alleen ik hooooop zo dat mijn man er dan is,hij had al geregeld dat hij dinsdagavond thuis zal zijn haha:p.
    Maar goed wat doe je eraan,ei wou dit keer eerder springen denk ik hahaha:D(we zullen wel zien).

groetjes anky

13. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Lide:)

Meid voor jou ben ik nu ook aan het duimen hoor.
    En wat lente al zei je temp kan morgen zoweer omhoog gaan;)

Groetjes Anky:)

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Lente,
    Je had alles goed georganiseerd in de schoenendoos zitten ;) Fijn!
    Schiet lekker op.

IK ben iemand van de wachtdagen. En het is stabiel. Mijn vorige curve was verre van stabiel, dus ben gematigd positief. Net na het eten vressssselijk misselijk en toen in slaap gevallen op de bank. :)

Ik hoop dat je goed de eiperiode door komt!

xx Pina

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey lente ik laat het weten hoor, en eigenlijk denk ik dat ik al de 6de week in ga, maar ik ga maar uit van het kortste ik wordt liever vooruit gezet als achteruit..... We zullen wel horen wanneer ik voor het eerst mag...

(vandaag stiekem weer een testje gedaan, en was gelukkig nog steeds positief)

16. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Wow Pina, wat ziet het er mooi stabiel uit!!!

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Let's hope so.
    x

18. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames:)

Nou vanmorgen weer een ovulatietest gedaan, nu was hij fet positief:)
    Ik krijg dus mijn ei al op dag 13 of 14,ik sta er zelf echt van tekijken,omdat ik altijd op dag 16 of 17 mijn ei krijg en met glomid is dat heel normaal,omdat met glomid de eirijping net even wat langer is dan iemand zonder glomid.
    Ik ben dus super blij dat ik maandag op mijn gevoel af ben gegaan,en een ovulatietest heb gedaan,anders had ik hem mooi misgelopen.

En het mooie is dat ik net sms kreeg van mijn man dat hij vanavond thuis komt jiiiiiiiiiiiiiiiipieeeeeeeeeee.:)

Groetjes Anky:)

19. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    nou anky,

ik weet wat jullie vanaaf gaan doen hihi!
    gefeliciteerd haha.

wat denken jullie van mijn chart, ik heb een beetje vroege ovu geloof ik. Hij zou pas komen tussen de 15e en 21e dag, maar nu heb ik hem dus al op de 11e. Beetje vroeg voor iemand met een lange cyclus? Heb ook geen CM dat op vruchtbaarheid duidt, dus ik tast nog ffies in het duister... De tijd zal het leren.

Pina, je chart ziet er erg zwanger uit hihi. Ik hoop het zo voor je! Hoop dat ie vandaag hetzelfde is of is gestegen, hebben we tenminste nog een cliffhanger voor deze ronde!!:p

Liefs

20. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi loessie:)

Ik zag net jou tempkaartje,maar jij hebt ook een vroege eisprong dit keer,tenminste in mijn ogen lijkt het erop dat je eisprong hebt gehad.
    Zou het aan het weer liggen of zo hihihi:D
    hihi ja ik heb vanavond wat te doen loessie.

groetjes Anky:)

Deel Deze Pagina