Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Loessie..wat lief dank je wel! jij gaat ook de goede richting op !!! Leuk he!
    Hey weet jij dat / iemand anders misschien? Ik ben vrij onregelmatig en nu is mijn vraag: de tijd tussen eisprong en NOD is dat altijd 14 dagen of ook wel 'ns langer? Of is bij onregelmatigheid de tijd tussen menstruatie en eisprong juist de periode die langer is?

x

2. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Pina:)

Je word altijd 14 tot 16 dagen na eisprong ongesteld,ookal is je ciclus onregelmatig:)
    Meid ik heb ook een heel goed gevoel dat het bij jou wel eens raak kon zijn:)
    Jou temp ziet er echt mooi uit hoor.
    ooooooooo spannend allemaal weer.

Groetjes Anky:)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    hoi pina,

graag gedaan :p
    de periode tussen je menstruatie en je ovulatie (folliculaire fase) kan verschillend zijn. De luteale fase (ovu-menstruatie) is meestal ongeveer iedere maand hetzelfde, tussen 10-16 dagen. Als jij meestal een LF hebt van 12 dagen, zal dat deze maand waarschijnlijk ook zo zijn. Maar het kan ook per cyclus een beetje afwijken. Als je ineens een langere of kortere cyclus hebt, ligt dat dus aan de folliculaire fase. Tenminste dat dacht ik ergens gelezen te hebben...

moet nu snel naar mijn werk!
    liefs

4. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Zeg Pina, ik krijg helemaal de kriebels van jouw kaartje!!!! Mijn God ik wil je geen hoop geven hoor, maar het ziet er mooi uit hoor! Knijp je hem niet?

Anky heb jij vandaag je ei?

Hier is temp weer iets omhoog, maar idee toch binnenkort ongesteld te worden. 28e4a7 Ovulation Charts

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

Hoi Lide,
    Dat moet jij zeggen! jouwe ziet er ook uit zoals 'ze zeggen' dat ie hoort te zijn hoor ! ;) We gaan lekker en ik hoop dat we m volhouden!
    ;)

ps. wanneer ga jij testen??

6. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    hoi Lide:)

Had vandaag een hele mooie positieve ovulatietest het lijntje kon niet donkerder zeg maar.:)
    Ik denk morgen,maar ergens hoop ik vrijdag,maar aan mijn temp en ovulatietest te zien houd ik het op morgen...
    Hoe is het met jou.
    Word wel weer spannend hoor op dit forum;)

7. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Ja ik voel dus verder helemaal niks! Mijn borsten zijn niet gevoelig of groter...
    Hoe is dat met jouw borsten Pina?

8. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    O, trouwens ik ga pas zondag testen hoor als ik dan nog niet ong ben. Jij dan?

9. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik merk ook vrij weinig aan mijn borsten (valt me een beetje tegen hihi) heb al niet zulke grote dus ik verwacht wel wat haha. Maar deze avond....ja ech..vlagen misselijkheid. Oprispingen enzo,..
    Heb net stiekem (mn vriend zit voetbal te kijken) een ovu test gedaan en er is een lichte streep te zien. Betekent dit iets??

10. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Oja??? Heb je nog niet gegoogled? Ik weet niet wat dat betekent, maar laat maar even weten als je het weet!

Ik heb ook van die niet zo grote haha, maar de vorige keer merkte ik het wel! Maar wie weet verandert dat wel.

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    OKE hier de vraag: positief ovu testen, moet dat iets betekenen?

WIE o WIE heeft ervaring??

x

12. Anky

Anky Actief lid

29 aug 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi pina:)

Las net dat jij ovulatietest hebt gedaan.
    Het kan voorkomen dat een ovutest aangeeft als jij het hcg hormoon in je bloed hebt.
    Het is mij wel eens uitgelegd,het heeft iets te maken met de strip die er in zit die schijnt ook op hcg te kunnen reageren.
    Dus ben wel erg benieuwd...

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee wat spannend hier, Pina en Lide jullie temp ziet er goed uit en heb wel eens gelezen van iemand die een pos. ovu test had en idd. zwanger bleek te zijn. Maar pin me er niet op vast. Ga voor jullie duimen meiden.
    En Lide, lig je al met je beentjes omhoog:D

Ik hoop over 3 uurtjes zo te liggen:D Vriend komt om half 11 thuis en we hebben nog wat te vieren en ik denk vandaag mijn eisprong dus hopelijk kunnen de zaadjes nog naar binnen en is de deur nog niet gesloten;)
    Helaas is er vanochtend en gisterennacht niets van gekomen. Baalde er wel stevig van maar ja kan hem slechts in zijn slaap 'overmeesteren'.
    Zal wat dat betreft blij zijn dat ik volgende maand niet meer temp. want dat neemt de druk dan hopelijk weg. Dan vrijen we gewoon om het vrijen en niet omdat het NU MOET:x. Maar gewoon omdat we super geil zijn en NU WILLEN :)
    Maar ja na 16 ronde slaat de wanhoop soms toe en dan krijg je dus een gefrustreerde bedoeling in (en helaas ook buiten) bed. Maar inmiddels is dit uitgepraat en hoop vanavond dan ook te spetteren.
    Loesssie je kruis is stippeltjes dus dat betekent dat ff ook twijfelt. Heb dit ook wel eens gehad en ik denk dat ie bij jou nog gaat verspringen. Kreeg daarna toen wel een normale kruis. Dus even afwachten nog.

Tot morgen en ik ben benieuwd of we van het weekend nog pos. testen krijgen hier.

Marjand, weet je al meer?

Liefs
    Lente

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hihi net even terug van kluspartijtje.. oeps. moet ook op zn tijd he.

maar nog geeeen antwoord meiden??hahah.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jaaaaaa ik mag 14 oktober voor een echo en de intake bij de VK. Het is op woensdag avond om 20:15....net na de vakantie.....

Lente hoop dat je straks goed je best gaat doen, en een mooi kindje in elkaar knutselt.....succes er mee ;)

16. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    14 okt . nog even wacht marjan, maar het is ook echt de moeite waard geloof ik! Hoe voel jeje verder?

17. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    lente: mijn kruis is bijna nooit gestippeld... :)
    als het zo blijft ga ik naar de dokter hihi (sorry, late mensen-humor)...
    En heb je je vriend van jetje gegeven (en hij jou??) ik hoop het ten zeerste!

Marjand: wat spannend!! 14 oktober duurt nog fftjes maar je zal zien dat het best snel gaat :p

Pina: ik vind ovutesten zowieso al ondingen, je moet eerst een stuk of 5 van die dingen hebben gedaan om een beetje te zien wat voor bereik (in kleur) je plas heeft, en of tie juist donkerder of lichter wordt. Daarnaast waren ze bij mij nooit gelijk van kleur, dus daar ben ik snel mee gestopt.
    Ik denk dat je er van kan uitgaan dat de mensen die zwanger waren en doorgetest hebben met zo'n ovutest erg positief zijn, over het feit zwangerzijn-testen met ovutests, maar het LH hormoon heb je altijd in meer of mindere mate in je bloed. Dus de kans is groter dat je positief ovu-test als je zwanger bent (aantal streepjes) dan dat je negatief ovutest als je zwanger bent. Volgen jullie me nog...? ehh..
    Oftewel: je weet het alleen achteraf. Zo dat was een kort verhaal lang...:p
    Streepjes tellen is leuk, maar alleen op een zwangerschapstest! En dan nog alleen als je zwanger wil worden en het een meervoud aan streepjes is..

kee tijd om te slape hihi.
    Mijn ventje heeft al een paar dagen last van zijn rug, dus ik voel me al een beetje bezwaard als ik morgen wéér om zaad loop te vragen... hopen dat het over is morgen....:(

liefs en ik duim voor jullie pina en lide!

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Loesssie, je moet je man niet zo afpeigeren, vindt je het gek dat ie last van zijn rug heeft:D Hoe krijgen jullie je bd (bedding;))op ff? Moet ik ergens iets aangeven?
    Gisteren is er gelukkig toch nog van gekomen dus hopelijk heeft het effect gehad. Als ik namelijk sjoemel met mijn temp. voor morgen dan had ik mijn ei eergisteren (met stippeltjes gehad) dus denk zelf toch gisteren.

Anky, was mannetje erg blij om je te zien;) hahahahaha

Lide en Pina, hoe gaat ie vandaag?

Wow, Marjand, 14 oktober! Nog geen maand en dan de echo:)

Ga maar mijn brood maken en naar school. Vandaag op de klassenfoto, de laatste hopelijk hier op school.

Liefs,
    Lente

Deel Deze Pagina