Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Lotte1981, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja denk dat de tijd vliegt ik moet namelijk nog maar een dag of 4 werken en dan heb ik al vakantie (2 en een halve week vrij) en na de vakantie heb ik die afspraak al staan, dus dat moet goed komen.....

Ik heb 2 maanden met ovu test gewerkt :D:D:D en nu zwanger. Vorige maand wist ik eigenlijk zeker dat het niet gelukt kon zijn want op het moment dat hij positief was waren we beide echt niet in de mood.... Deze maand mood gemaakt op de dag dat ik een positieve ovu test had. Heb mijn spannendste pakje aangedaan en zie het voorlopige resultaat. Dus ja ik ben voor ovu tests. Ik gebruik ze van testpoint, heb die van de kruidvat ook geprobeerd maar wat een klote dingen zijn dat zeg......

Lente ik blijf duimen voor je hoor.....

2. Anky

Anky Actief lid

Aug 29, 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Lente:)

Hahaha ja mijn kereltje was wel blij hihi.:D
    Misschien stomme vraag maar, ik heb gisteravond ff geoefend zeg maar hihi,en de vrolijke zwemmers zaten er om 23.55 in haha,moet ik nou op mijn temkaart vandaag gemeenschap of toch gisteren invullen,anders moet ik hem ff veranderen namelijk.

hoe is het verder met jou dan!!:)

3. loesssie

loesssie Bekend lid

Feb 4, 2009
    652
    0
    0
    lente: ga op ff naar home page setup, daarheb je allemaal vakjes die je aan kan kruisen wat er wel op je chart (voor anderen) zichtbaar is.
    Ik wilde ff mn notes zien die ik bij mn vorige cyclus had in gevuld, maar had geen zin om alle 39 dagen door te zoeken. Op deze manier kon ik snel zien wat ik waar had ingevuld. Tenminste, in mijn het-is-midden-in-de-nacht-klaar-met-werken-hoofd.
    Maar ach, zoveel sex is leuk en lekker en als hij klaarkomt (hihi) is dat ook weer ontspanning voor zijn rug. Het zijn meestal vluggertjes hoor :p (zit ik hier nu excuses te bedenken voor mijn sexleven??? haha geloof dat ik zwanger probeer te raken toch ;))

liefs en hopelijk ben je leuk vereeuwigd op de klassenfoto :p

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Heeee meiden,

Net wakker van mijn middagdut :p:D en nu ff snel boodschappen doen maar eerst ff jullie checken.
    Anky, mannetje blij:), vul zelf als ik 's nachts :p bij de dag zelf in pm of als het na drie uur is of zo dan 's ochtends am. Zag wel een lage temp. bij ff. ben benieuwd omdat je gisteren een pos. ovu test had.
    Ben benieuwd wat mijn temp. de komende dagen doet.
    Loesssie gewoon lekker doorgaan en een vluggertje is idd. lekker zo nu en dan;) De foto is vereeuwigd. In een sexy spijkerjurkje met mijn haar los in de wind hahahahaha
    Bijna vakantie Marjand, heerlijk! Kan je nog snel je spannend pakje aan voordat ie niet meer past hihi. Ga je nog weg saampjes?
    En...pina en Lide blijft ie hoog?

Liefs,
    Lente

5. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Pina??? Ik ben heel benieuwd naar jou! Zie dat je temperatuur nog steeds hoog is, al gedacht om te testen???

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik knijp hem voor morgen en overmorgen, als jullie mijn vorige kaartje zien dan zou ik morgen moeten zakken.

28e4a7 Ovulation Charts

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey lide!

leuk dat je er weer bent. zijvandehoek is op rood helaas, dat las ik net.
    ja mijn temp gaat rdelijk. heb het de hele dag vrij druk op werk en als ik dan thuis ben dan ga ik op mijn symptomen letten. maar het valt tot nu toe mee (of tegen..)
    En jij??

7. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Wie is dat, zij van de hoek?
    Ik voel vanalles in mijn BM, maar dat kan ook nog steeds naderende ong zijn. Tieten zijn slap en klein hihi dus daar verandert geen sikkepit aan.

8. Anky

Anky Actief lid

Aug 29, 2009
    360
    0
    0
    Gelderland
    Hoi lente.:)

Ik ben ook heel benieuwd wat temp gaat doen.;)
    Ik heb gehoord dat als de dag nog maar 5 min duurt en het zaad zit erin :),hihi dat je dan de volgende dag moet rekenen als de dag van gemeenschap.
    Ik had vanmorgen nog een positieve ovu test,maar vanavond weer negatief,dus denk dat mijn ei is gesprongen.
    Ben er nog niet over uit dat ik hem dus gewoon nu al heb gehad,maar buik voelt weer normaal.
    Ga morgenavond toch maar weer ff klussen hihi,want de 1 zegd dat een eitje maar 12 uur vruchtbaar is en de ander zegd weer 24,dus tja voor alle zekerheid maar gewoon doen toch hihi:)
    Morgen of zaterdag zou mijn temp omhoog moeten,dus ben benieuwd....:)

Groetjes Anky:)

9. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
  10. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Spannend kaartje, Lide! Ook die van Pina ziet er hoopvol uit!

Ben benieuwd...

11. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Pina hoe is de dag van vandaag voor je??

12. loesssie

loesssie Bekend lid

Feb 4, 2009
    652
    0
    0
    hee meiden,

rare cyclus hier...
    ga ff van het zonnetje genieten voor ik weer het hok in moet (hok=werk=kippenhok)
    niet in een al te beste mood vandaag!

Lide, ik duim met je mee!
    Pina, ik duim ook met jou mee!!

liefs

13. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Loessie inderdaad, het ziet er grillig uit! De vorige cyclus ook he? Is het voor de eerste, dat je zwanger wil worden?

14. loesssie

loesssie Bekend lid

Feb 4, 2009
    652
    0
    0
    hoi lide,

het zou mijn eerste kind zijn. Ik ben al wel 16 maanden bezig met een tussenstop van 3 mnd aan de pil. Heb 1 mk en 1 vmk gehad, maar bij die laatste wist ik niet eens dat ik wx zwanger was.
    Ik zit nu in een trend van lange cycli, dus weer ineens een korte zoals FF aangeeft past eigenlijk niet in het rijtje :(
    majaaa het enige wat we kunnen doen is eigenlijk noppes, dus t wordt weer lekker afwachten.
    En hoe is het met jou? Wanneer is nou je NOD, morgen of overmorgen? Spannend!
    liefs

15. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Jeetje das ook al een tijdje zeg, 16 maanden... Niet overwogen onderzoek te laten doen? En wat naar zeg van de mk, na hoeveel weken? Had je daarvoor wel kortere cycli dan?

Ik weet niet precies wanneer mijn nod moet zijn, maar idd morgen of overmorgen denk ik, alhoewel mij lf van vorige cyclus maar 11 dagen was, dus dan zou ik er nu een dag overheen zijn. Hm..

16. loesssie

loesssie Bekend lid

Feb 4, 2009
    652
    0
    0
    hee lide,

nee ik wil geen onderzoek laten doen... wil de medische malle molen niet in, ik zie het nut er niet van in. Het enige wat daaruit komt is dat je wéét waarom iets niet lukt. En voor mij zou ivf of IUI of wat dan ook geen optie zijn. Misschien dat ik clomid zou nemen, maar ik ben zwanger geweest dus daar ligt het niet aan. Wil het graag een beetje spontaan houden, zover dat gaat met temperaturen :p
    Hiervoor was ik steeds om de 32 dagen ongesteld, met de klok gelijk. Maar misschien omdat ik er nu mee bezig ben dat mijn lichaam denkt: kom, we laten dr nog ff wat langer wachten. Heb er ondanks tegenvallende resultaten nog steeds vertrouwen in, en als ik dat niet meer heb dan... dan ach. We zien het wel. Zul je zien dat ik dan plotsklaps zwanger ben.
    Ik had mijn mk met 7,5 wk. Volgens de huisarts heb ik ook een missed abortion gehad, al trek ik dat in twijfel. Ik noem het liever een missed pregnancy die al voorbij was voor ik wist dat ik zwanger was. 14 dagen overtijd, 1x licht positieve test (van de 5 testen die ik gedaan heb die cyclus) op de 14e dag en toen met heel veel pijn ongesteld geworden, wat deed denken aan mijn mk. Dus vandaar. Vreemd. Met hoofdletters.

Ik heb nog steeds hoop voor jouw chart, maar i know, het wachten is bijna killing. Voel ik iets, voel ik niets... moet ik een grote boodschap of word ik ongsteld?? Nog even volhouden :)

liefs

17. Lide

Lide Actief lid

Jul 21, 2009
    126
    0
    0
    Goh Loessie ik vind het heel knap van je dat je er zo bewust in staat! En je hebt gelijk hoor!

En je mk? Wat is eigenlijk het verschil tussen missed abortion en mk? Heb zelf na 5.5 weken een mk/ma gehad. Je vertrouwen in je lijf is wel even kwijt he?

18. lente67

lente67 Niet meer actief

Lide en Pina wat zien jullie kaartjes er veelbelovend uit:) Ik duim nog steeds voor jullie dat het raak is!
    Loesssie aan het balen vandaag, ach wie weet krijg je lekker veel fooi vandaag met het mooie weer en het weekend dat weer is begonnen en knap je weer lekker op.
    Mijn temp. blijft hangen op 37.0 maar als ie morgen hoger is dan krijg ik meteen een kieviet ei :D, als ie maar niet in de verstopte eileider zat waardoor de temp. zo blijft hangen. Maandag naar de gyn. want wil gewoon een stap verder. Heb het gevoel dat ik bij de verkeerde tramhalte sta:D
    Maar wie weet is er al een baby in de maak. you never know;)
    Anky, spannend hoor en idd. nog ff klussen, je weet maar nooit.
    Katalaya, ik mistte je al. Niks aan dat wachten op de eisprong en daarna de spannende dagen tot nod. Ben je al aan het vooruit klussen:p

Liefs,
    Lente

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    hey loessie en lide,
    hoe is het hier? ben beetje in een zucht bui (heb vandaag meer gepost dus dat heb je wellicht al gelezen..) vanmorgen neg. test. kon het niet laten... maar wellicht iets te vroeg dag 28, terwijl nod pas op maandag is dag 31 of misschien wel tot dag 34, want zo lang duurt gemidd. mijn cyclus.

Maar ja.. mijn tepels zijn steeds hard als ik er al naar kijk!! als ik er niet op let dan zijn ze niet hard maar al kijk ik in de spiegel om te zien of ze groter geworden zijn, dan worden ze zo snel hard en krijg ik kippevel, waardoor ik niet goed kan zien of ze nauw gegroeid zijn. Herkent iemand dit?? echt weer zooo raar.

verder vandaag zeurderig gevoel in mijn rug. en dorst..

En hoe is het met jullie? lide je temp lijstje gaat goed he?? en loessie met jou? ?

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Oja...hi hi moet ff nog wat kwijt hoor ! ik heb een speldeknopje verstopt kliertje in 1 tepel die kan ik altijd ' vast pakken' en dit kliertje is sinds ik het heb (jaaaaren) nu niet meer te pakken omdat het dieper ligt en het is veel platter geworden, bijna weg zegmaar.

oef ik ga allerlei dingen aangrijpen om maar te denken dat....

Hebben jullie dat ook of overheerst de nuchterheid nog? bij mij begint mijn onzekerheid de overhand te krijgen over mijzelf. Het is maar goed dat het weekend is, kan ik me lekker het heeeeele weekend (EN maandag, dan ben ik vrij) me lekker zorgen maken !! hahaha

Share This Page