Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Pina, zooo herkenbaar... ik ben ook weer alles aan het scannen. Heb sinds twee dagen ook lage rugpijn en dus druk op de BM. Sidns 2 dagen ook echt wel opvallend dat ik nul komma nul afscheiding heb. Dat heb ik normaal wel (alleen bij de vorige keer zwanger was dat ook!). BM zit potdicht weer!
    Oja een mijn eetlust is ook gewoon nog normaal.

Aan mijn borsten is nog steeds niks veranderd.

De testen zijn weer in huis, overmorgen ga ik testen!

2. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Spannend ook voor jou Lente, hoop dat hij morgen hoger is!!

3. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loop al 2 dagen op een roze wolk,maar kan het allemaal nog steeds niet goed bevatten.
    Ik ben gewoon zwanger na een cyclus van meer dan 100 dagen, het temperaturen heeft echt wel geholpen om een inschatting te geven.

Pina,misschien toch iets te vroeg getest,de verschijnselen klinken goed.
    Ik had eigenlijk al vanaf de eisprong gevoelige tepels en dat bleef een week,daarna werden mijn borsten in 1 week een cupmaat groter:$
    En dat rare gevoel in mijn onderbuik,het leek op een soort zeurend gevoel van een menstruatie maar dan anders,ik wist het eigenlijk meteen:ik ben zwanger:D

groetjes Carina

4. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee Carina, wat een geweldig nieuws:)
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en een mooie en gezonde zwangerschap gewenst.

Veel liefs,
    Lente

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat een rare cyclus heb ik dit keer. De temp. wil maar niet echt stijgen. Nu weer lager. Maar als ik morgen 37,1 invul is mijn kievietsei op dag 12 vul ik 37,0 dan is er geen ei. Raar:( Nou ja, we wachten morgen maar af. Ik heb een keer eerder op dag 16 een eisprong gehad maar toen een lf van 9 dus denk dat het dan moeilijker te traceren is. We zien wel. Meer kunnen we niet doen. O ja, klussen voor de zekerheid:p
    Hoe is het met jullie Pina en Lide?
    Loesssie ben je nog uit je hum?
    Liefs,
    Lente

6. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lente,ik zou zeggen dat je ei op dag 10 is.

groetjes Carina

7. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Nou, ik kon het dus niet laten... weer 37.0 vanmorgen 28e4a7 Ovulation Charts vannacht wakker geworden van kloppende borst, onrustige BM, dus.. testje er tegenaan en...

ZWANGER!!!!
    Ik hoop echt zo dat het deze keer goed gaat! Durf bijna niet blij te zijn! Het voelt wel echt anders dan de vorige keer! Borsten worden nu wel groter, maar eetlust is nog steeds groot!

8. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    O Carina ik had nog niet teruggelezen, maar van harte!!! Wat ontzettend goed dat het gelukt is met zo'n lange cyclus!!

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lide en Carina, Geflliciteerd!!!!! Zal duimen dat het allemaal goed blijft gaan.....

Heb een virusje op de laptop dus ben al mijn abonnementen van dit forum kwijt....beetje vreemd. Ook loopt hij steeds vast dus hoop dat dit snel is opgelost. Hoe is het verder hier?

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Sorry dames dat ik niet meer gerageerd heb maar door het virus is het niet zo fijn computteren. Nu dus even snel....

Ja we gaan samen naar de ardenne en ik ga over ander halve week met een vriendin een dagje naar new castle met de boot.... dus 3 dagen weg.

Mijn stoeipoezenpak kan ik inderdaad nog wel een keertje aan trekken lente maar ik lig bijna elke avond om een uur of 9 / half 10 al op bed.... dus dat stoeien wil niet echt.:D

Als jullie even niks van mij horen heb ik het virus nog niet van de pc, het is dus geen desintresse. Maar een hoop irritatie!

Fijn weekend lieffie's!!!

11. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes

LIDE !!!! Wat fantastisch nieuws!!!! en ook heerlijk dat je de test op die manier hebt kunnen doen. SUper zeg. Wat zei je man/vriend, die kon het zeker niet geloven? Wat toch ronde 2??

Als ik zo de berichtjes terug lees heb jij niet heel veel symptomen gehad toch? Ik hoop dat er nog kans voor mij is. Temp is weer 37.1 dus dat klinkt nog goed. Maar als ik het zo van je lees kan er in 1 avond/nacht heeel veel veranderen dus !!;):$;)

Laat je nog even weten hoe het verder gaat??

Liefs Pina

CARINA, jij uiteraard ook van harte met het kleine wondertje in je buik!:)

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Marjan, mijn abonnementen zijn ook nu voor de tweede keer weg!! vervelend he?!!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja heel vervelend, dat ligt dus niet aan het virus op mijn pc?!

Nou hopelijk blijven ze nu staan want het is zo zoeken.....

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Lide van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Met zo'n mooi lijntje op het eind kon het haast niet anders, super!
    Een mooie en gezonde zwangerschap gewenst!

Marjand veel plezier in de Ardennen en in New Castle en in de Ardennen kan je ook lekker 's middags stoeien:D En daarna met je vriendin uitpuffen in New Castle. Geniet ervan.:)

Pin hou hem hoog!

Dus je denkt dag 10 Carina, nou ik ben benieuwd dan wat mijn temp. morgen doet,

Liefs,
    Lente

15. loesssie

loesssie Bekend lid

4 feb 2009
    652
    0
    0
    LIDE EN CARINA: VAN HARTE GEFELICITEERD! en ineens was het weer een vruchtbaar forum :p

hier weer een tiende graad omhoog, dus we wachten t ff af ...

heb goeie hoop dat het voor de nog niet zwangeren misschien ook wel een goede maand is hihi.

liefs

16. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!
    Pina, ik ben zo benieuwd naar jouw afloop, want je kaartje ziet er zo veelbelovend uit! Wanneer wil je ook al weer testen?
    Ik had inderdaad niet veel symptomen. Eigenlijk nada. Wel, nu terugredenerend, was ik vorige weekend niet lekker, heb nog misselijk onder de douche gestaan, veel geslapen, maar was ook keelpijnerig. Dus dacht eigenlijk aan een beginnende griep. Nu kan dat best de innesteling zijn geweest. Verder dus wel sinds gisteren prikjes in mijn baarmoeder, druk, het idee dat je ongesteld wordt. Borsten zijn sinds vannacht (!) dus groter aan het worden. Het was vooral de temp ook waardoor ik vandaag dacht van het kan wel eens raak zijn! Maar jij had toch ook een onrustige baarmoeder??

Wat wel een nadeel bij een voordeel is: de eerste dag van je zwangerschap meteen aambeien! Blegh, bah, vervelend, heeeel pijnlijk. Ben dus maar meteen naar de apotheek gegaan haha.

17. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Carina, wat merk jij allemaal al aan je lijf?
    Loessie, idd benieuwd! Hij stijgt goed bij jou!

18. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi Lide gezellig dat je er bent. Jouw ervaringen geeft mij nog een beetje hoop. Had jij voor je NOD ook testen gedaan?
    Ik dus wel en negatief. Ik zit een beetje met de pakken neer omdat ik niet geloof dat de test in 2 a 3 dagen pos zou kunnen worden. Maar goed, missch wordt ik ook wel ineens wakker vanacht hihi. PS heb jeje kaartje verwijderd? ik was nog ff benieuwd hoe die er ook al weer uit zag? Leek ie op mijne??

HEb net geshopt (ook al even in ander forum geplaatst) en ben super super chagerijnig en moe. En vandaag rugpijn, kramp als of ik ongi moet worden, nog in HEMA nr toilet gegaan.

Ik houd vol...met moeite.. Ben t zat.
    x

19. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Pina, niet bij de pakken neer zitten hoor want je staartje in je grafiek ziet er hoopvol uit (Heeft Lide ook, zie quote bij mijn reactie) en heel veel meiden testen nog neg. voor de nod en soms pas een paar dagen later pos. Dus het kan echt nog wel:)
    Maar het is zenuwslopend daar weet ik helaas na 5 maanden temperaturen alles vanaf. Daarom is dit wat dat betreft mijn laatste maand. Ga gewoon weer op goed geluk klussen:p
    Suc6 Pina!

En Anky is je ei al gespot? Ben benieuwd?

liefs,
    Lente

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Bedankt lieve Lente! Had ik even nodig. :)
    Spreek je vlug!

Deel Deze Pagina